ja to tak beru...neberu ty prispevky jako utoky....proste debata..napsal sem to sem abych se dozvedel vice a slysel nazory ostatnich...nikde neni dano ze s nimi musim souhlasit, nebo ze se mi musi libit....beru nazor geroxe...i blazna...ale vzhledem k tomu ze s nim nesouhlasim budu ho vyvracet :-) o tom to tady je ne? aby si clovek rozsiril obzoryraddy píše:no len ziadne osobne vypady. Mirek v pohode, ber to len ako kazdeho nazor, v konecnom dosledku je to vzdy len tvoja vec, ale ked si sa uz rozhodol tvoje uvahy zverejnit, tak si sa dockal aj nejakych reakcii....A Gerox slubil ze bude posluchat a zatial poslucha, tak ho radsej neprovokuj.
Ale vazne, nech sa to nezvrhne, dakujem
Kastle Z32
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Ja nechci VG do SX :-) Ja premyslim o prechodu na Z32...palka to bude...s tim pocitam, nicmene se mi to momentalne jevi jako lepsi varianta nez vyhnat SR na 400 kobyl...nasazet do toho veci za 150-200tis a delat kazdejch 50tis generalku..Vim ze ani VG s takovym vykonem nebude nesmrtelnej motor, ale rekl bych ze vydrzi podstatne dyl....neco jinyho je kdyz ty stavis auto na drifty vrchy atd....ja bych rad street car se kterou se da obcas pokouset drift nebo neco podobneho.Peca píše:Podle me je SR idealni kompromis, VG bude v 1100kg SXu vepredu fakt tezke a upravit ho bude palka - precti si prispevek tusim mika, ma v tom pul mega a to tam nevypsal zdaleka vse. A na VQ snad radeji zapomen, to je drahota. Kdyz si dobre vymazlis svoje SR (kovane ojnice a pisty jsou za pusu) tak budes spokojen a ruce ti to zamota i tak nehorazne
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
to je ten problem ze clovek chce neco co moc nejde zkloubit...streetcar na obcasny drift? u me to nejde dohormady...to je uplne jinej setup...Mirek píše:Ja nechci VG do SX :-) Ja premyslim o prechodu na Z32...palka to bude...s tim pocitam, nicmene se mi to momentalne jevi jako lepsi varianta nez vyhnat SR na 400 kobyl...nasazet do toho veci za 150-200tis a delat kazdejch 50tis generalku..Vim ze ani VG s takovym vykonem nebude nesmrtelnej motor, ale rekl bych ze vydrzi podstatne dyl....neco jinyho je kdyz ty stavis auto na drifty vrchy atd....ja bych rad street car se kterou se da obcas pokouset drift nebo neco podobneho.Peca píše:Podle me je SR idealni kompromis, VG bude v 1100kg SXu vepredu fakt tezke a upravit ho bude palka - precti si prispevek tusim mika, ma v tom pul mega a to tam nevypsal zdaleka vse. A na VQ snad radeji zapomen, to je drahota. Kdyz si dobre vymazlis svoje SR (kovane ojnice a pisty jsou za pusu) tak budes spokojen a ruce ti to zamota i tak nehorazne
pokud chces streetcar...kup si imprezu GT narvy do toho tolik penez kolik bys chtel do zx-a a myslim ze budes hodne spokojenej...pokud chces driftovat tak si postasv poradne sx-o...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jo dostanu..určitě, jenomže mě to stálo to co stálo a Z32 bude sevším harampádím stát tak 280 možná 300.. .. což je 2x tolik.. to za ty peníze budu pořát rychlejší..Mirek píše:njn..swapoval ..ale o tom tady neni rec...sice sem dal par tisic za motor, ale ve finale mam jen o neco malo nizsi vykon jen s Fmic, sanim a vyfukem nez Peca se S2 a 1 barem.....psal to uz kentoya..obsah motoru nicim nenahradis...na CA vs SR je to videt krasne....takze bych si rekl ze kdyby jsi na Z32 dal S1....pruchozi vyfuk a sani..walbro...FMIC...tak dostanes klepec :-)blázen píše:protože si to swapoval.. já sem na 150 a mám lepší zrychlení jak Z32
objem nenahradíš..proto sem převrtal na 1854 ze seriových 1809
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
To sis pomoch asi to bude mysleno trochu jinak, 1,8 vs 5,7blázen píše:jo dostanu..určitě, jenomže mě to stálo to co stálo a Z32 bude sevším harampádím stát tak 280 možná 300.. .. což je 2x tolik.. to za ty peníze budu pořát rychlejší..Mirek píše:njn..swapoval ..ale o tom tady neni rec...sice sem dal par tisic za motor, ale ve finale mam jen o neco malo nizsi vykon jen s Fmic, sanim a vyfukem nez Peca se S2 a 1 barem.....psal to uz kentoya..obsah motoru nicim nenahradis...na CA vs SR je to videt krasne....takze bych si rekl ze kdyby jsi na Z32 dal S1....pruchozi vyfuk a sani..walbro...FMIC...tak dostanes klepec :-)blázen píše:protože si to swapoval.. já sem na 150 a mám lepší zrychlení jak Z32
objem nenahradíš..proto sem převrtal na 1854 ze seriových 1809
Mirku ber to reálně, kdyby ses do toho chtěl pustit - za to svoje bys dostal tak 100 - 120k max, za to nekoupíš pomalu ani sériovou Z32 ve špatném stavu. A pojede hůř jak tvoje SXo.
Těch 400 koní vytáhneš z SRka za cca 150 tisíc a myslím že to bude i relativně spolehlivé, vždyť marat taky bude stavět 420 koňové SR které mají vydržet min. 100 000km...
Těch 400 koní vytáhneš z SRka za cca 150 tisíc a myslím že to bude i relativně spolehlivé, vždyť marat taky bude stavět 420 koňové SR které mají vydržet min. 100 000km...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
já bral pořizovací cenu tak 200.. nevím skutečně kolik stojí dobrej stavMilda píše:přitlač :-Dblázen píše:... a Z32 bude sevším harampádím stát tak 280 možná 300.. .
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
tohle bych fakt nebral jako bernou minci...Peca píše: Těch 400 koní vytáhneš z SRka za cca 150 tisíc a myslím že to bude i relativně spolehlivé, vždyť marat taky bude stavět 420 koňové SR které mají vydržet min. 100 000km...
takovym stylem si stavim taky 450 ps motor s vydrzi vic nez 100 tis km...ta hlaska sama o sobe je nesmysl kor v podminkach kde to jeste nikdy nikde nezkusil...a nikdo takovy motor jeste ani nema...natoz aby s nim naDRIFTOVAL = tzn...furt v cervenejch se skoro nulovym naporovym chlazenim vic jak 100 tis km...
...tohle neni proti maratovi...popisuju fakta...
Gerox - vsak Mirek s tim nebude driftovat, on to potrebuje akorat na vozeni mlade, pac ta uz se jinak nevzrusi
Ne ale vazne, na to jeho jezdeni a "sem tam okruh" by to mohlo vydrzet kdyz se zvoli kvalitni streva...
Ne ale vazne, na to jeho jezdeni a "sem tam okruh" by to mohlo vydrzet kdyz se zvoli kvalitni streva...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
a ja mam pocit ze jsi psal "a nikdo takovy motor jeste ani nema...natoz aby s nim naDRIFTOVAL = tzn...furt v cervenejch se skoro nulovym naporovym chlazenim vic jak 100 tis km... " proto jsem psal ze tak s tim mirek jezdit nikdy nebude, tudiz pravdepodobnost ze ten motor vydrzi je vyssi. Ale proc sakra vubec reagujuGerox píše:mam dojem ze jsi psal neco o tom za marat stavi 420 ps co by melo vydrzet minimalne 100 tis km... ja reagoval na to...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart