Vysvětlení!!!
-
- user
- Příspěvky: 386
- Registrován: 23.08.2007, 17:13
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Vysvětlení!!!
Zdare Lidi.
Je tu někdo tak laskavej a vysětlil by mi jak šli postupně vývoje nissanu 200SX??? Hodně se setkávám s tím že najdu nissan 200SX R13 a jednou to je model s vysouvacíma světlama a jednou to je bez vysouvacích světel. Jakej je rozdil třeba mezi 200SX a 240 sx????
Viděl jsem i nissan 200SX kterej měl přední světla s té novejšé verze ( takový ty podolouhlí) a zadní světla z nissanu, kterej má ty vyklápěci světla???
Mohl by mi to někdo vysvětlit jak to šlo pěkně popořadě?? Nebo alespoň odkaz kde to je i s obrázkama vysvětlený?? Díkec moc
Je tu někdo tak laskavej a vysětlil by mi jak šli postupně vývoje nissanu 200SX??? Hodně se setkávám s tím že najdu nissan 200SX R13 a jednou to je model s vysouvacíma světlama a jednou to je bez vysouvacích světel. Jakej je rozdil třeba mezi 200SX a 240 sx????
Viděl jsem i nissan 200SX kterej měl přední světla s té novejšé verze ( takový ty podolouhlí) a zadní světla z nissanu, kterej má ty vyklápěci světla???
Mohl by mi to někdo vysvětlit jak to šlo pěkně popořadě?? Nebo alespoň odkaz kde to je i s obrázkama vysvětlený?? Díkec moc
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
...no je to asi nějak takhle, pokud se mílím ať mě někdo opraví...
...přibližně od roku 1989 jezdí Nissan 200sx typ S13 1,8T po Evropě, v USA je to 240sx S13 2,4atm a v Jap. je to 180sx S13 2,0T, jak mile je to model S13 tak všichni mají vyklápěcí světla, ostatní je přestavba...
a přibližně od roku 1994 jezdí 200sx S14 2,0T po Evropě, myslím že to samé v Jap. ale pod názvem 200sx S14 2,0T Silvia a USA je to opět 240sx S14 Silvia 2,4atm.....někdy pak od 1996 od června se dělaly modely S14a, tan se pak liší např. světlama, všechny modely S14 už nemají vyklápěcí světla.....tak asi tak no....
...přibližně od roku 1989 jezdí Nissan 200sx typ S13 1,8T po Evropě, v USA je to 240sx S13 2,4atm a v Jap. je to 180sx S13 2,0T, jak mile je to model S13 tak všichni mají vyklápěcí světla, ostatní je přestavba...
a přibližně od roku 1994 jezdí 200sx S14 2,0T po Evropě, myslím že to samé v Jap. ale pod názvem 200sx S14 2,0T Silvia a USA je to opět 240sx S14 Silvia 2,4atm.....někdy pak od 1996 od června se dělaly modely S14a, tan se pak liší např. světlama, všechny modely S14 už nemají vyklápěcí světla.....tak asi tak no....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
Jak jsou to mrkačky, v hlavě tomu nespravně říkám RPS13 nebo 180SX (RPS13 jsou s mrkačkama, ale jezdili jen v Japonsku, nejsilněji motorizovaný verze)
Jak to má pevný světla, tak je to pro mě Silvia S13.
To, co si popsal s dlouhyma světlama a zadkem bude Sileighty (Sil80)
smíchanina S13 předku + zbytek 180SX. Co vim z Initial D, tak se ty káry dělali, protože 180SX někdo rozsekal a měl k dispozici volnej předek z S13, kterej byl lehčí a levnější, protože spravovat mrkačky je těžší než měnit pevný světla.
Dělaj se pak různý míchaniny, Silvia S15 předek na 180SX (S13.5) atd atd
Jak to má pevný světla, tak je to pro mě Silvia S13.
To, co si popsal s dlouhyma světlama a zadkem bude Sileighty (Sil80)
smíchanina S13 předku + zbytek 180SX. Co vim z Initial D, tak se ty káry dělali, protože 180SX někdo rozsekal a měl k dispozici volnej předek z S13, kterej byl lehčí a levnější, protože spravovat mrkačky je těžší než měnit pevný světla.
Dělaj se pak různý míchaniny, Silvia S15 předek na 180SX (S13.5) atd atd
"Každej chce kedlubny!"
www.kedlubna.com
www.kedlubna.com
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
A este pridam americku specialitu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Nissan S14 Zenki:
Nissan S14 Kouki:
Nissan S14a:
Nissan S14 Kouki:
Nissan S14a:
Naposledy upravil(a) Tosho dne 24.08.2007, 10:37, celkem upraveno 1 x.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Madish, tahle je luxusni..mas vic fotek?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Nissan 200sx B14:
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Neplet mu hlavuTunner píše:Nissan 200sx B14:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
co to sakra je?? to sem vzivote neslysel ze neco takovyho jekenivruh píše:Neplet mu hlavuTunner píše:Nissan 200sx B14:
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Uz je to tu Tu B14 si nevsimaj. To je auto pre americky trh, predokolka. Nema nic spolocne s klasickou 200sx, len meno.Lefa píše:co to sakra je?? to sem vzivote neslysel ze neco takovyho jekenivruh píše:Neplet mu hlavuTunner píše:Nissan 200sx B14:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den