Vysvětlení!!!

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Marian
user
Příspěvky: 386
Registrován: 23.08.2007, 17:13
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Vysvětlení!!!

Příspěvek od Marian »

Zdare Lidi.

Je tu někdo tak laskavej a vysětlil by mi jak šli postupně vývoje nissanu 200SX??? Hodně se setkávám s tím že najdu nissan 200SX R13 a jednou to je model s vysouvacíma světlama a jednou to je bez vysouvacích světel. Jakej je rozdil třeba mezi 200SX a 240 sx????

Viděl jsem i nissan 200SX kterej měl přední světla s té novejšé verze ( takový ty podolouhlí) a zadní světla z nissanu, kterej má ty vyklápěci světla???


Mohl by mi to někdo vysvětlit jak to šlo pěkně popořadě?? Nebo alespoň odkaz kde to je i s obrázkama vysvětlený?? Díkec moc
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

200sx 240sx ma jiny motory pokud se nepletu.a zbytek ti rekne nekdo jinej plno lidi to tady ma neskutečnym zpusobem v malíčku! :)
Marian
user
Příspěvky: 386
Registrován: 23.08.2007, 17:13
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian »

Design píše:200sx 240sx ma jiny motory pokud se nepletu.a zbytek ti rekne nekdo jinej plno lidi to tady ma neskutečnym zpusobem v malíčku! :)
Jo no právě doufám že mi to někdo osvětli. Páč nissan 200SX a dal jsou fakt vinikající auta. Ty valstníš nějáký??
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

...no je to asi nějak takhle, pokud se mílím ať mě někdo opraví...
...přibližně od roku 1989 jezdí Nissan 200sx typ S13 1,8T po Evropě, v USA je to 240sx S13 2,4atm a v Jap. je to 180sx S13 2,0T, jak mile je to model S13 tak všichni mají vyklápěcí světla, ostatní je přestavba...
a přibližně od roku 1994 jezdí 200sx S14 2,0T po Evropě, myslím že to samé v Jap. ale pod názvem 200sx S14 2,0T Silvia a USA je to opět 240sx S14 Silvia 2,4atm.....někdy pak od 1996 od června se dělaly modely S14a, tan se pak liší např. světlama, všechny modely S14 už nemají vyklápěcí světla.....tak asi tak no.... :wink:
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

no, ale delala se i s13 bez mrkacek a i jako coupe s normalnim kufrem vzadu a ne jako nase. variant je hafo, dokonce sem videl v praze kabrio
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

...no jo to máš pravdu na tu jsem zapoměl, ale přeci jenom ta mrkačka je nejčastější....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Uživatelský avatar
Madish
user
Příspěvky: 76
Registrován: 04.05.2007, 13:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Madish »

Jak jsou to mrkačky, v hlavě tomu nespravně říkám RPS13 nebo 180SX (RPS13 jsou s mrkačkama, ale jezdili jen v Japonsku, nejsilněji motorizovaný verze)
Obrázek

Jak to má pevný světla, tak je to pro mě Silvia S13.
Obrázek

To, co si popsal s dlouhyma světlama a zadkem bude Sileighty (Sil80)
smíchanina S13 předku + zbytek 180SX. Co vim z Initial D, tak se ty káry dělali, protože 180SX někdo rozsekal a měl k dispozici volnej předek z S13, kterej byl lehčí a levnější, protože spravovat mrkačky je těžší než měnit pevný světla.
Obrázek

Dělaj se pak různý míchaniny, Silvia S15 předek na 180SX (S13.5) atd atd
Obrázek
"Každej chce kedlubny!"
www.kedlubna.com
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

A este pridam americku specialitu.

Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho »

Nissan S14 Zenki:

Obrázek

Nissan S14 Kouki:

Obrázek

Nissan S14a:

Obrázek
Naposledy upravil(a) Tosho dne 24.08.2007, 10:37, celkem upraveno 1 x.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Madish, tahle je luxusni..mas vic fotek?
Obrázek
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho »

Nissan 200sx B14:

Obrázek

:lol:
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Tunner píše:Nissan 200sx B14:

:lol:
Neplet mu hlavu :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefa »

kenivruh píše:
Tunner píše:Nissan 200sx B14:

:lol:
Neplet mu hlavu :)
co to sakra je?? to sem vzivote neslysel ze neco takovyho je :shock: :shock:
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Lefa píše:
kenivruh píše:
Tunner píše:Nissan 200sx B14:

:lol:
Neplet mu hlavu :)
co to sakra je?? to sem vzivote neslysel ze neco takovyho je :shock: :shock:
Uz je to tu :) Tu B14 si nevsimaj. To je auto pre americky trh, predokolka. Nema nic spolocne s klasickou 200sx, len meno.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

kenivruh píše:
Lefa píše:
kenivruh píše: Neplet mu hlavu :)
co to sakra je?? to sem vzivote neslysel ze neco takovyho je :shock: :shock:
Uz je to tu :) Tu B14 si nevsimaj. To je auto pre americky trh, predokolka. Nema nic spolocne s klasickou 200sx, len meno.
A navic je to sr20de, pokud si dobre vzpominam
Odpovědět