s14 na sauto.cz
Hochu právě jsem se dozvěděl že se mi potka Nissan X-trail 2.2D který měl najeto 126tis km. Jezdilo se s ním slušně a v klidu, žádný závodění a má to jen 115koní. Ano vytahaný řetěz n arozvodech, následně nestíhaly dopínáky napínat řetěz a přeskočilo to o tři zuby.Kentoya píše:když se potkal, tak už byl vytahanej řetěz, a když byl vytahanej řetěz, tak to auto muselo mít najeto nejméně 200, a jestliže má najeto 200, tak klika šály ojnice kroužky těsnění řetěz, možná olejové čerpadlo a vačky, řekl bych to zkráceně, prostě celá GO
Prostě kokoti z Hňissanu neumí stavět motory, je to všechno stejný brak.
měnit se nemusí, ale čím je starší, tím se víc natahuje a samozřejmě časování vaček se posouvá, jelikož se mění délka řetězu, proto je vhodné měnit, ale nutnost to není u většiny aut, ale nemusíme si lhát každá značka má nějaký mouchy a každá dá se říct někde jinde, já osobně jsem s japoncema spokojenej a nissan mi nevadíevo400 píše:Sorry ale u jiných značek se řetěz nemění nikdy, je to na věčné časy, to jen Hňissan s tím má problémy. Pomalu mám na tu značku celkem averzi
upřímně já mám japonce rád a pravdou je že jich jen málo dělá motor vpřed náhon vzad
dlouhou dobu už mne seřou všichni dealeři nissanu v čr protože jejich neschopnost je do nebe volající a jediné co umí tak to je přimastit si na všem brutální marži
bohužel se k tomu všemu přidává ještě mnohdy nešťastné technické řešení
netvrdím že by řešení s rozvodovým řemenem bylo spolehlivější, nicméně tam tě to trkne že je třeba ho čas od času vyměnit
dlouhou dobu už mne seřou všichni dealeři nissanu v čr protože jejich neschopnost je do nebe volající a jediné co umí tak to je přimastit si na všem brutální marži
bohužel se k tomu všemu přidává ještě mnohdy nešťastné technické řešení
netvrdím že by řešení s rozvodovým řemenem bylo spolehlivější, nicméně tam tě to trkne že je třeba ho čas od času vyměnit
Celkem odvazne tohle tvrdit na nissanforu. Ale co si budem povidat, rekl bych, ze je to kus od kusu a diesly, to uz je kategorie sama o sobe. V kazde automobilce se najdou solidni motory, ale i motory slabsi, to same plati o konstrukcich, elektronice a pod. Ale pokud to schrnu tak mi neprijde ze nissan nejak vyrazne pokulhava za svou konkurenci, ikdyz zkusenosti s autorizovanym servisem nemam, a ani nechci mit. Vsude je to dost podobny a nahrabat si dokaze i autorizovanej servis skoda. A co umej? o tom se nema cenu ani bavit.
Auta s pí.. ve znaku jsme raději nezkoušeli.Fire píše:já jsem zase totálně zavrhnul Renaulta , mladá si koupila Megana a sere se prostě jedno za druhým ... fakt auto nakokot ..
To EVO400 : každej má náký zkušenosti , třeba tobě je vylepší SR20DET
Snad máš pravdu a sériový motor s 35tis najeto mi ještě nějakou dobu bude dělat radost, to bych pak mohl trošku změnit názor
Mně jen vážně točí neschopnost všech dealrů nissanu které jsem měl možnost poznat a fakt že se takhle auto vysere i když jsem do puntíku dodržel všechny servisní zastávky přesně tak jak se mělo a udělal vždy to co se mělo udělat. Myslel jsem si že do 200tis nebude snad žádný problém a ejhle. Proto jsem s tím autem ani nic nedělal, žádné ťůningy, přeprogramování ecu... prostě nic, série.
OT: příští týden už to vezu na rám, pak lak a už se začnou dolaďovat jen drobnosti (i když jich je ještě moc)
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: