Nelze porovnavat......S14 ma jinej stalej prevod a jinak odstupnovanou prevodovkukenivruh píše:Odpoved. Krutak je v strateny v tazsom celkovom prevode dvojky.
19.8. bratislava
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No ved to vravim A porovnavat lze, pretoze pri pruznom zrychleni vyhovarat sa na tazsi prevod ti nepomozeMirek píše:Nelze porovnavat......S14 ma jinej stalej prevod a jinak odstupnovanou prevodovkukenivruh píše:Odpoved. Krutak je v strateny v tazsom celkovom prevode dvojky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Len ziadnu paniku, kedze mas dlhsie prevody, tak mozes tahat na dvojke az do 105 km/h, kde mi uz musime ist na trojkeslik85 píše:ja mam zatim cistu seriu mam este aj kat len je tam walbro a vyhodeny eger ventil a filter apexi
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tak s timhle nesouhlasim, muzete mi prosim nekdo tedy vysvetlit, pokud je to pravda, jaktoze prave usporadani prevodu nema vliv na pruzny zrychleni?kenivruh píše:No ved to vravim A porovnavat lze, pretoze pri pruznom zrychleni vyhovarat sa na tazsi prevod ti nepomozeMirek píše:Nelze porovnavat......S14 ma jinej stalej prevod a jinak odstupnovanou prevodovkukenivruh píše:Odpoved. Krutak je v strateny v tazsom celkovom prevode dvojky.
Prece nemuzes porovnavat vykony na jinych prevodovych pomerech. Navic S14 ma nejen delsi kvalty....ale i vetsi staly prevod...coz znamena ze ma vetsi maximalku ale na zrychleni to bude ubirat pokud se nepletu? opravte me nekdo?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- driftak
- user
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 20.08.2007, 09:19
- Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
- Kontaktovat uživatele:
Co boli to tvoje gumy??? Nabuduce polejeme vodou. (zabudli sme vedra alebo co.) Takze sa to polialo(samo) kua akorat ked sme odisli. Vratil sa este nekto?? Inak staci to na vysantenie myslim. Slik posi mi to twoje ICQ diik Kua chyba mi tam ta nasa skodovica. Co take dobre faro nikto nefotil?? Ved to tam bolo najkrajse(najdolezitejsie)... . kua :-D :-D :-D Hlavne ze bola haluz
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Si ma asi zle pochopil. Samo ze ma prevod vplyv na pruzne zrychlenie. Ja som len chcel povedat, ze ked sa budes vyhovarat na tazsie prevody, tak to nikoho na ceste nezaujima.Mirek píše:Tak s timhle nesouhlasim, muzete mi prosim nekdo tedy vysvetlit, pokud je to pravda, jaktoze prave usporadani prevodu nema vliv na pruzny zrychleni?kenivruh píše:No ved to vravim A porovnavat lze, pretoze pri pruznom zrychleni vyhovarat sa na tazsi prevod ti nepomozeMirek píše:Nelze porovnavat......S14 ma jinej stalej prevod a jinak odstupnovanou prevodovku
Prece nemuzes porovnavat vykony na jinych prevodovych pomerech. Navic S14 ma nejen delsi kvalty....ale i vetsi staly prevod...coz znamena ze ma vetsi maximalku ale na zrychleni to bude ubirat pokud se nepletu? opravte me nekdo?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ajo takhle....vyznelo mi to tak ze pri pruznym zrychleni je to jedno srrykenivruh píše:Si ma asi zle pochopil. Samo ze ma prevod vplyv na pruzne zrychlenie. Ja som len chcel povedat, ze ked sa budes vyhovarat na tazsie prevody, tak to nikoho na ceste nezaujima.Mirek píše:Tak s timhle nesouhlasim, muzete mi prosim nekdo tedy vysvetlit, pokud je to pravda, jaktoze prave usporadani prevodu nema vliv na pruzny zrychleni?kenivruh píše: No ved to vravim A porovnavat lze, pretoze pri pruznom zrychleni vyhovarat sa na tazsi prevod ti nepomoze
Prece nemuzes porovnavat vykony na jinych prevodovych pomerech. Navic S14 ma nejen delsi kvalty....ale i vetsi staly prevod...coz znamena ze ma vetsi maximalku ale na zrychleni to bude ubirat pokud se nepletu? opravte me nekdo?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Keni z tech grafu jsem zjistil akorat tohle: 1) Pokud ma SXo tyhle vykony tak je to k placi 2) Ten kentoyuv odlehceny setrvak je sakra znat, coz je velmi pozitivni
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart