s Harrym v čele...
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
jo tak to maš každopadne rechtFrelon píše:design: je jedno s jakym autem jedes, dulezity je kdo ho ridi...
speedy: otto racing - tanabe medailon limitovana serie 3000,- se sponou...
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Mam pocit ze je to taky samonosna karoserie, ale s par kily vyztuh navic, aby se to tak nekroutilo. Jinac napriklad corvette cabrio je lehci nez coupe..oboje ma trubkovej ramMirek píše:je to cabrio..ty sou vzdycky tezsi nez samonosna karoseriekillman píše:ale nerikej mi ze v6 ma 500 kgDesign píše:ale todle klasika neni :-D
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Nebudeme to rozebirat..kdyztak zaloz tema at jim tady neOTckujem...ale karoserii dela samonosnou prave ta pevna strecha...kabrio potrebuje mrte vyztuh, a pokud je korveta cabro lehci..tak je to svetla vyjimka..jinak ty vyztuhy delaji 10ky kg aby se to auto se stazenou strechou nezlomilo na nejakym hrbu :-)Vita.s13 píše:Mam pocit ze je to taky samonosna karoserie, ale s par kily vyztuh navic, aby se to tak nekroutilo. Jinac napriklad corvette cabrio je lehci nez coupe..oboje ma trubkovej ramMirek píše:je to cabrio..ty sou vzdycky tezsi nez samonosna karoseriekillman píše: ale nerikej mi ze v6 ma 500 kg
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde