Příspěvek
od lobiik » 13.09.2007, 09:01
Mno, v UK je to trosku volnejsi, ale limit je tu taky. Auto z Evropy tu muzes mit, ale maximalne 6 mesicu z kazdeho kalendarniho roku (tzn pul roku tu muzes jezdit, pak ho musis vyvezt pryc a vratit se s nim az za dalsiho pul roku). Auto si muzes prehlasit i tady, statu je celkem fuk na jake strane mas volant, ale musis mit zaplaceny TAX (silnicni dan) a splnenou MOT (technickou), ale blbe se shani pojistovna ktera pojisti ne-veteranske auto s volantem vlevo (protoze je to prej udajne nebezpecne...).A pojisteni mit musis, je to na jmeno a ulozene v policejnim registru,tzn kdyz projedes kolem policajtu s radarem a cteckou, tak podle SPZ poznaji jestli je tax/mot/insurance ok, navic i vidi,ze volant ridi chlap a v papirech je chlap,takze poho. Auto tu pujcit vetsinou nesmis prave skrz tohle pojisteni. Vyjimka je snad Ferrari apod, ktere se s pravostrannym rizenim nedelaly. Jako doklad slouzi jizdenka z trajektu/tunelu/vznasedla/letadla...proste odkud jsi to privezl. Nevim jaky je postih za to, pokud se neprokazes, ale tusim je tam celkem mastna pokuta na miste, ale co rikali znami, tak zalezi jakeho potkas policajta. Jeden to ani nechtel videt, druhej to mermomoci chtel, ale nemeli ho s sebou, tak jim nechal akorat poznamku, ze se maji do nake doby stavit na policajtech, ukazat to na stanici a bude to OK, pokud ne, tak jim prijde flastr.
Co se tyce ridicaku, v CR si ho muzes vymenit za unijni (hadam moc lidi tady jeste knizecku jeste nema). Tolerujou v UK i cesky, ale po roce pobytu si ho MUSIS vymenit za anglicky. Stoji to 38 liber, a jedinnej rozdil mezi klasickym EU je, ze je na nem vytistena i tvoje adresa v UK, takze to slouzi i jako obcanka (obcanky nemaji).
Cervena S14a Touring, lesteny svody, HKS GT Extension, HKS 3" downpipe,dekat, koncovka MagneX, Walbro, budiky Autometer CarbonFibre hribek ...270BHP / 330Nm.
Planovane upravy: Stage1 chip a ta vec co dela pffff:)
http://www.sxoc.com/site/rides/ride.php?Member_ID=7347 ...a mam volant na spatny strane :>