Brzdy na 200SX
já osoně bych vrtané kotouče nezavrhoval... ze strojařského hlediska nedivím důvod proč by mněli praskat pokud jsou dostatečně nedimenzované... Tím že jsou odvrtané tak se teplo odvádí větší plochou celkově nejdou tak prohřáté a neměli by tudíž praskat teplem maximálně mechnickým namáháním na , které by mněli bejt nadiměnzované... Problém bych vyděl např v použití jiných třmenů než pro jaké byli kotouče zhotovenynebo by to mohlo být spůsobeno čpatnou instalací (špatná těhlice apd) kdy je kotouč pístkem příliš "zohýbán" což by mnělo vyřašet upravení těhlice nebo správné umístění brzdiče s dobrými pístky... ALe nejsem si teď vůbec jist jestli jsem to na závodních autech vyděl...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Buď rád že máš takové brzdy jaké máš Pokud ti nestačí, kup desky Ferodo DS2500 a budeš spokojen. Pokud chceš auto v kuse hodinu drtit na okruhu, kup D2, Adner je testoval a byl spokojený.Fire píše:taky začínám opět řešit jaké brzdy koupit, co si myslíte o D2 kitu anebo třeba Brembo - z jakého auta by mohli jít použít na S14 ?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ferodo DS2500 je neco vic nez Project myu HC+?Peca píše:Buď rád že máš takové brzdy jaké máš Pokud ti nestačí, kup desky Ferodo DS2500 a budeš spokojen. Pokud chceš auto v kuse hodinu drtit na okruhu, kup D2, Adner je testoval a byl spokojený.Fire píše:taky začínám opět řešit jaké brzdy koupit, co si myslíte o D2 kitu anebo třeba Brembo - z jakého auta by mohli jít použít na S14 ?
A zrovna cpat do takoveho mista jako jsou brzdy cinske plagiaty, nevim nevim
Si myslim ze se snad bavime o autech.street.racer píše:To bude ono... tady je prece banda profesinalnich zavodnich mechaniku, ze me napadlo pochybovatGerox píše:jsi blazen?
to je sabotaz z konkurecni staje... :-D
Edit: cenzored
Naposledy upravil(a) Vita.z31 dne 13.09.2007, 18:43, celkem upraveno 1 x.
Na mašinách jsou plovoucí kotouče, takže nejsou namáhany na ohyb.street.racer píše:Jojo, tohle bude asi derave od sterkuVita.s13 píše:Pokud jste si vysimli tak vrtane kotouce se v zadnem zavodnim odvetvi nepouzivaji diky tomu ze praskaji. Tot vse, lepsi jsou drazkovyny
http://www.sharpracing.com.au/new/SPR-new.jpg
Na auta se take dávají plovoucí kotouče a neni to rozhodně z důvodu namahani na ohybvmille píše:Na mašinách jsou plovoucí kotouče, takže nejsou namáhany na ohyb.street.racer píše:Jojo, tohle bude asi derave od sterkuVita.s13 píše:Pokud jste si vysimli tak vrtane kotouce se v zadnem zavodnim odvetvi nepouzivaji diky tomu ze praskaji. Tot vse, lepsi jsou drazkovyny
http://www.sharpracing.com.au/new/SPR-new.jpg
No tak s pravdou ven. Proc vrtany kotouce na autech praskaj a na masinach ne? Kvuli tlousce a horsimu chlazeni? Opravdu bych ti byl vdecny za odpoved. A klidne to muzes rozepsat, moc rad si to prectu. Predem dekuji za odpovedfajfka píše:Na auta se take dávají plovoucí kotouče a neni to rozhodně z důvodu namahani na ohybvmille píše:Na mašinách jsou plovoucí kotouče, takže nejsou namáhany na ohyb.street.racer píše: Jojo, tohle bude asi derave od sterku
http://www.sharpracing.com.au/new/SPR-new.jpg
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
Neviem o tom, ze by sa dalo preditkivne povedat ze vrtane kotuce praskaju a to len na autach. Staci sa vsak podrobnejsie pozriet ako su rozne kotuce vrtane, konkretne ako su riesene hrany vrtanych otvorov, co moze byt mozno jeden z dovodov praskania niektorych typov kotucov. Ale vseobecne je myslim dost prehnane tvrdit ze vrtane kotuce praskaju...Vita.s13 píše:No tak s pravdou ven. Proc vrtany kotouce na autech praskaj a na masinach ne? Kvuli tlousce a horsimu chlazeni? Opravdu bych ti byl vdecny za odpoved. A klidne to muzes rozepsat, moc rad si to prectu. Predem dekuji za odpovedfajfka píše:Na auta se take dávají plovoucí kotouče a neni to rozhodně z důvodu namahani na ohybvmille píše: Na mašinách jsou plovoucí kotouče, takže nejsou namáhany na ohyb.
přesně tak a právě sem prolistovával jeden starší výtisk super streetu a byl tam test brzdovejch kitu a většina hlavních výrobců brzd jako brembo
,wilwood ,comptech ,ap racing, alcon a project u, jsou vrtaný nebo kombinace vrtani a drážek takže já bych volil kvalitnější kotouče a neměl by být problém samozřejmě pokud je v pořádku ostatní brzdové komponenty
,wilwood ,comptech ,ap racing, alcon a project u, jsou vrtaný nebo kombinace vrtani a drážek takže já bych volil kvalitnější kotouče a neměl by být problém samozřejmě pokud je v pořádku ostatní brzdové komponenty
- Tak min. váha je trochu někde jindeVita.s13 píše:No tak s pravdou ven. Proc vrtany kotouce na autech praskaj a na masinach ne? Kvuli tlousce a horsimu chlazeni? Opravdu bych ti byl vdecny za odpoved. A klidne to muzes rozepsat, moc rad si to prectu. Predem dekuji za odpovedfajfka píše:Na auta se take dávají plovoucí kotouče a neni to rozhodně z důvodu namahani na ohybvmille píše: Na mašinách jsou plovoucí kotouče, takže nejsou namáhany na ohyb.
- A další věc co vlastně znamena životnost toho kotouče ? .......... najeté km ?