a kolik ti je?Marian píše:Krasty: jj bylo to na tebe, a jekej obor? Já bych taky bral nějákou S13 ale jako student si to nemůžu dovolit
Nový skyline
- kubajs
- user
- Příspěvky: 348
- Registrován: 24.02.2005, 20:26
- Bydliště: Frenštát p.R.
- Kontaktovat uživatele:
tak to je rozumnéPeca píše:Nene nakonec se rozhodli použít V6...kubajs píše:nový sky by měl být 3,8 V8 Biturbo
Red 91 http://www.kubajs.com
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
zdroj autorevue.cz
Nissan GT-R nabídne výkon z motoru 3,8 V6 Turbo od 450 do 530 koní dle verze, dvouspojkový superrychlý automat, náhon na všechna kola a mnoho dalšího.
To bude stačit k tomu, že pokoří stovku za 3,5 s a čtvrt míli zvládne za 11,7 s. Maximální rychlost pak dosahuje 310 km/h. Ovšem o maximálce toto auto není.
Velmi zajímavé jsou i časy z testování. Na německé Severní smyčce zajel kolo za 7:30, což je o dvě sekundy rychleji než Porsche 911 GT2 a o osm sekund rychleji, než Lamborghini Gallardo Superleggera.
Ovšem základní Nissan GT-R bude stát na americkém trhu s motorem o výkonu výkonem 450 koní jen 80 tis. dolarů (zhruba 1,5 mil. Kč) a s motorem o výkonu 530 koní okolo 95 tis. dolarů (přibližně 1,75 mil. Kč). To je o více než 135, resp. 125 tis. dolarů méně, než na kolik přijde Gallardo Superleggera a polovina Porsche 911 GT2.
tak to je solidni narez
Nissan GT-R nabídne výkon z motoru 3,8 V6 Turbo od 450 do 530 koní dle verze, dvouspojkový superrychlý automat, náhon na všechna kola a mnoho dalšího.
To bude stačit k tomu, že pokoří stovku za 3,5 s a čtvrt míli zvládne za 11,7 s. Maximální rychlost pak dosahuje 310 km/h. Ovšem o maximálce toto auto není.
Velmi zajímavé jsou i časy z testování. Na německé Severní smyčce zajel kolo za 7:30, což je o dvě sekundy rychleji než Porsche 911 GT2 a o osm sekund rychleji, než Lamborghini Gallardo Superleggera.
Ovšem základní Nissan GT-R bude stát na americkém trhu s motorem o výkonu výkonem 450 koní jen 80 tis. dolarů (zhruba 1,5 mil. Kč) a s motorem o výkonu 530 koní okolo 95 tis. dolarů (přibližně 1,75 mil. Kč). To je o více než 135, resp. 125 tis. dolarů méně, než na kolik přijde Gallardo Superleggera a polovina Porsche 911 GT2.
tak to je solidni narez
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- kubajs
- user
- Příspěvky: 348
- Registrován: 24.02.2005, 20:26
- Bydliště: Frenštát p.R.
- Kontaktovat uživatele:
tady je asi ten nejlepší článek tomto voze http://tuning.sk/dokument-nissan-gt-r-2 ... onske-auto
Red 91 http://www.kubajs.com
Jo, ten je parádní, vždy se mi vic libil zadek s kulatejam sěvtlama než 350Z JGTC...mrkevvzime píše:okruhova verze GT-R
brutalitka
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Nissa ... fault.aspx
A v článku maj chybu, poslední Nissan v JGTC nebyl Skyline GTR34, ale od ta 350Z...
Ale je to paradni auto, no ne? Sice ta boule na kapotě by mohla zmizet, ale konkuruje to v pohodě Lexusu SC430 :-D
"Každej chce kedlubny!"
www.kedlubna.com
www.kedlubna.com
to je pěkná cena. Dneska jsem koulkal na autosalon a když si pro něj dojedeš do japonska tak základní verze vyjde asi na 1.25 milionu Ještě ty prachy mít.krasty píše:Nejsem milionar. Znamej si ho chce uz predobednat u nas by se mel obevit za 1,5 roku a cenovku mu rekli zatim 2,5 mil. A sef si obednal EVO 10 mel by jim za 6-8 mesicu . Uz se tesim az se svezu.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Nové GT-R na Nordschleife:
http://www.youtube.com/watch?v=uGe_fyhQazg
http://www.youtube.com/watch?v=uGe_fyhQazg
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
52 tisic libier ? To je dost teda, ked v jpn stoji po prepocte 34 tisic aj s dph.Marian píše:Za 52 435 liber je váš. No neber te to.
http://neweraimports.com/carDetails.jsp?carId=357
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den