kolik chceš za převodovku ?Goodziller píše:Vsechno mam na prodej....
Z automatu na manuál
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
Láďa UDC: Mám trochu problém s vybracema ve spojkovým pedálu - myslím si že za to může špatně vložené poudro na klice a kvůli tomu mi vybruje hřídel převodovky ... jak jsi ho tam nasadil - ono je trošku menší a budto by se dalo narazit až na doraz anebo zároven s blokem . já ho mám dané až nadoraz ..
případně nemá to někdo nafocenej SR20DET v detailu,aby bylo vidět na kliku jak je tam to pouzdro nasazené ?
EDIT : Ještě proč jsem vlastně došel k tomu že to je tím pozdrem - při první výměně převodovky se nechalo na klice poudro které bylo dělané na automatickou převodovku - mělo trochu větší průměr .Vybrace to dělalo jako kráva ,ale přikládal jsem to staré spojce ,která už vypadala docela jetě . Potom jsme dali spojku novou ale vybrace se nezměnili - bylo to pořád to samé , takže znovu sundat převodovku a až pak jsem došli k tomu že se to pouzdro má dát jiné .. A po výměně tohoto pozdra za správné - které je pro manuál , se vybrace snížili o cca 70% . jsou tam ale stále
jestli sjem to napsal moc zpatlaně tak se omlouvám , už mi jde z toho hlava kolem
případně nemá to někdo nafocenej SR20DET v detailu,aby bylo vidět na kliku jak je tam to pouzdro nasazené ?
EDIT : Ještě proč jsem vlastně došel k tomu že to je tím pozdrem - při první výměně převodovky se nechalo na klice poudro které bylo dělané na automatickou převodovku - mělo trochu větší průměr .Vybrace to dělalo jako kráva ,ale přikládal jsem to staré spojce ,která už vypadala docela jetě . Potom jsme dali spojku novou ale vybrace se nezměnili - bylo to pořád to samé , takže znovu sundat převodovku a až pak jsem došli k tomu že se to pouzdro má dát jiné .. A po výměně tohoto pozdra za správné - které je pro manuál , se vybrace snížili o cca 70% . jsou tam ale stále
jestli sjem to napsal moc zpatlaně tak se omlouvám , už mi jde z toho hlava kolem
Naposledy upravil(a) Fire dne 06.11.2007, 22:47, celkem upraveno 1 x.
NEchapu jaky pouzdro ale zkus mi vysvetlit co chceš za foto treba ho mam.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
je to jedno, pokud narazíš méně hřídel si ho natlačí poprvé a přesně, úplně nadoraz se nedává ale nemá to vliv na vibrace ty jsou odjinud, vibrace od spojky , či hřídele bývají znatelné na šaltrpáceFire píše:Láďa UDC: Mám trochu problém s vybracema ve spojkovým pedálu - myslím si že za to může špatně vložené poudro na klice a kvůli tomu mi vybruje hřídel převodovky ... jak jsi ho tam nasadil - ono je trošku menší a budto by se dalo narazit až na doraz anebo zároven s blokem . já ho mám dané až nadoraz ..
případně nemá to někdo nafocenej SR20DET v detailu,aby bylo vidět na kliku jak je tam to pouzdro nasazené ?
Kentoya : no vybrace v šajtrpáce mám pouze když se chci z vostra rozjet ale přikládám to tý keramice ... zkusím to natočit na video jak se to chová a co to dělá za zvuky.
Design : takovou fotku bych potřeboval
Design : takovou fotku bych potřeboval
Naposledy upravil(a) Fire dne 06.11.2007, 22:59, celkem upraveno 1 x.
a přitom je to jednoduché, pokud je díra třeba 15, vezme se závitník 16 a točí a točí a točí a jak se opře o dno tak pouzdro vytlačípablo píše:jinak pokud si dobre pamatuju a davali do slikova auta motor kteri byl puvodne na automaticke prevodovke tak sme to pouzdro dali ven slo to problematicky ale vyrvali sme ho
přesně takhle jsme to udělali pro SRko je potřeba závitník 20Kentoya píše:a přitom je to jednoduché, pokud je díra třeba 15, vezme se závitník 16 a točí a točí a točí a jak se opře o dno tak pouzdro vytlačípablo píše:jinak pokud si dobre pamatuju a davali do slikova auta motor kteri byl puvodne na automaticke prevodovke tak sme to pouzdro dali ven slo to problematicky ale vyrvali sme ho
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
...no čoveče to je zajímavý, protože tohle sem vůbec neřešil, nechal sem tam pouzdro jaký tam bylo a funguje to uplně normálně, nic nevybruje, nic nehlučí....takhle ti nedokážu poradit, musel bych to přesně vidět co ti to dělá....Fire píše:Láďa UDC: Mám trochu problém s vybracema ve spojkovým pedálu - myslím si že za to může špatně vložené poudro na klice a kvůli tomu mi vybruje hřídel převodovky ... jak jsi ho tam nasadil - ono je trošku menší a budto by se dalo narazit až na doraz anebo zároven s blokem . já ho mám dané až nadoraz ..
případně nemá to někdo nafocenej SR20DET v detailu,aby bylo vidět na kliku jak je tam to pouzdro nasazené ?
EDIT : Ještě proč jsem vlastně došel k tomu že to je tím pozdrem - při první výměně převodovky se nechalo na klice poudro které bylo dělané na automatickou převodovku - mělo trochu větší průměr .Vybrace to dělalo jako kráva ,ale přikládal jsem to staré spojce ,která už vypadala docela jetě . Potom jsme dali spojku novou ale vybrace se nezměnili - bylo to pořád to samé , takže znovu sundat převodovku a až pak jsem došli k tomu že se to pouzdro má dát jiné .. A po výměně tohoto pozdra za správné - které je pro manuál , se vybrace snížili o cca 70% . jsou tam ale stále
jestli sjem to napsal moc zpatlaně tak se omlouvám , už mi jde z toho hlava kolem
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW