pise, ze je to jediny vyrobeny kuskenivruh píše:R390 sa robili aj cestne verzie kvoli homologizacii
Muzeum Nissan !!!
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm, tak to bol on na predaj ? Sa mi nezda, skusim najst na fore odkaz.jagy píše:pise, ze je to jediny vyrobeny kuskenivruh píše:R390 sa robili aj cestne verzie kvoli homologizacii
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Nene, to auto myslim bylo fakt vyrobeno jen v jediném exempláři. Akorat mi teda neni jasný, proč jsem ho viděl červený, když na fotkach je modry
"Každej chce kedlubny!"
www.kedlubna.com
www.kedlubna.com
A ten vrchni nema ani ty nadechy pro turbo a ma aji viš umistenej znak ale hledam ješte jednu fotku videl sem to ješte ve žlute a nemužu to najit
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Pochibujem ze bude len jeden kus.Ved koli homolagacii je stanaveny pocet aut ktore su urcene do beznej premavky anie jeden kus.A este tu nesedia aj tie fotky.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Nissan R390 GT1, Japonsko 1999
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol, cestovní provedení závodního okruhového speciálu. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem DOHC a objemem 3495 cm³, vrtání 85 mm a zdvih 77 mm, komprese 9,0, přeplňování dvěma turbodmychadly, výkon 404 kW (550 koní) při 6800 ot/min, točivý moment 637 Nm při 4400 ot/min. Šestistupňová sekvenční převodovka, rozvor 2720 mm, vnější rozměry 4719x1999x1140 mm, hmotnost 1098 kg, maximální rychlost přes 300 km/h a zrychlení na stovku za 3,9 s.
Cena vozu byla jeden milión amerických dolarů.
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol, cestovní provedení závodního okruhového speciálu. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem DOHC a objemem 3495 cm³, vrtání 85 mm a zdvih 77 mm, komprese 9,0, přeplňování dvěma turbodmychadly, výkon 404 kW (550 koní) při 6800 ot/min, točivý moment 637 Nm při 4400 ot/min. Šestistupňová sekvenční převodovka, rozvor 2720 mm, vnější rozměry 4719x1999x1140 mm, hmotnost 1098 kg, maximální rychlost přes 300 km/h a zrychlení na stovku za 3,9 s.
Cena vozu byla jeden milión amerických dolarů.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
přečti článek vejš... výrabělo se ale jak psal buky udělali jen pár kousků kvůli závodní homologaci... jeho cena byla ale 4x vyššínež cena např galarda to bude asi ten důvod proč ho na silnici nepotkáš... navíc stejně jako sky se nedělal s levostraným řízením...killman píše:skoda ze to nerozjeli,kam by se sralo lambo
i designove je moc hezky
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
hmm, ale dokážu si představit zvuk twinturba proti gallardu
"Každej chce kedlubny!"
www.kedlubna.com
www.kedlubna.com