Nestartuje
Nestartuje
Zdravim dosiel mi benzin, tak som dotankoval na druhy den a nastartoval, motor naskocil hned na brnk. Zohrial som ho na prevazdkovu teplotu a vypol. Za 5 minut som sadol do auta ze idem prec a nic, tocilo ale ani snaha o nastartovanie. Pripominam ze som sa nicoho ani len nedotkol. Benzin tam ide sviecky su mokre, a iskru hadze. Neviem co s tym moze byt ci chyba v kabelazi ze je niekde studeny spoj alebo ci som omylom stlacil na klucenke nejake tlacitko od imobilizeru ale neviem si to vysvetlit. Mal som problemi s ciernou krabickou /TPS/ co je pri skrtiacej klapke, ak by bola nefunkcna islo by nastartovat aj bez toho?
Popripade by som kupil kabelaz a prehodil to ale do toho sa mi nechce, najradsej by som to predal za par tisic, ma to novu stk a EK. Skuste navrhnt dake riesenie alebo ak by bol ochotny to niekto pris pozriet /naklady samozrejme platim/ Dakujem vopreda.
Popripade by som kupil kabelaz a prehodil to ale do toho sa mi nechce, najradsej by som to predal za par tisic, ma to novu stk a EK. Skuste navrhnt dake riesenie alebo ak by bol ochotny to niekto pris pozriet /naklady samozrejme platim/ Dakujem vopreda.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
špatným tlakem paliva, špatnou velikosti vstřiků..atdMYSAK píše:Jak je mozny uchlastat motor se vstrikovanim?
stačí když pojedeš a kámen ti deformuje spátečku benzínu pod autem.. na liště ti vzroste tlak a bude se ti uchcávat motor klidně tak že nepojede vůbec..
proto doporučuji změřit tlak paliva
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ako pisal peca skus odpojit poistku pumpy a natocit to.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
chlapi pojistka paliva bolo to prve co som spravil, po odpojeni som skusil pretocit a motor naskocil ale len kratko hned zdochol. Potom som to znova skusil s poistkou a nic. Tlak som meral priamo na cerpadle natlacilo 5 barov, v pal. systeme som to nemeral ale tam by som nevidel problem pretoze normalne startovalo a ani som sa z miesta nepohol a uz za 5 min.nestartovalo. Myslim ze mam problem v kabelazi lebo som mal vytiahnuty tps snimac pri klapke a tam som hybal kablami tak mohol vzniknut studeny spoj a viem ze bez zapojeneho tps auto nenaskoci.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
závady se objevujou samy od sebe..může být vadný FPR.. změř to a hodnoty porovnej s manuálem.. 1,96bar a 2,45bar pokud si dobře pamatuju
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Přeměř snímače (TPS atd) jestli dávají správné hodnoty (idelál merit na jednotce, aby jsi vyloucil chybu kabelaze), pokud bude dobry i tlak paliva, tak ještě zkus povolit kat pokud ho mas, muze byt zarvany. Uz me tak vyskolil Ford Probe, 100 hodin jsem hledal chybu v kabelazi a byl zapeceny kat, ale to asi nebude tvuj pripad.
TPS som uz premeral, ale doma nie u auta, je to vlastne len odporova draha ale v urcitej polohe mi udaje na meraku vyleteli hore a spadli /taky skok/ ale potom to merianie pokracovalo dalej. Neviem ci ten skok /odporovy/ tam ma byt ale aj pred tym mi to auto startovalo. Mne sa silne vidi ze to auto ma nejaky imobilizer a omylom som ho dal nejako do cinnosti. Chcem ist na diagnostiku som zvedavy co zistia. Inak dik vsetkym za rady.
Jestli ma imobilizer tak by ti to melo blokovat palivovou pumpu.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ