zapojeni bov
- ,,PJ"
- user
- Příspěvky: 295
- Registrován: 26.04.2007, 15:47
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Takže,zvuk je daný konstrukci BOVu a tedy značky... Napiš prosím značku ,podle toho co jsi napsal jde jen poznat že je to druhý model značky (Mk 2)....Kvalitní ventily odfukují vždy a některé se ani neseřizují, běžně mi foukají už od 2500 ot/min. Je to dané turby,podle toho kdy začínají dodávat dost vzduchu,jen málo které ventily umi profukovat nebo dovolit přisávání ,,falešného" vzduchu do sání---stává se tak hlavně u neznačkových nebo poškozených ventilů (tím se nechci nikoho dotknout ani pomlouvat některé značky)... A není nic divného, že ventili odfukují tiššeji při seriovém přetlaku a pak už zvuk záleží jen na konstrukci daného BOVu......Já mam Apexi dualchambers jsou myslím dost kvalitní,ale zvuk se seriovým přetlakem taky nic moc ,teď už je to lepší....... Ok,toď můj příspěvek (názor)
- ,,PJ"
- user
- Příspěvky: 295
- Registrován: 26.04.2007, 15:47
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Neznam konkretně Bidrin,kupuje ho dost lidí,tak teď už jen záleží na jak velkej motor nebo jak veliký turbo (přetlak) je ten model Mk 2 pripravenej a podle toho bude fungovat..... Dál záleží na typu (pístový,membránový) a na počtu komor,ale to už je dáno tím jak to vyrobí určitý výrobce...... A nejdůležitější věc,HLAVNĚ ŹE PLNÍ SVOU FUNKCI, zvuk už je jen bonus u některého za odměnu a u jiného skoro za trest :-D
Taky planuju bov až bude velkej IC co maš ty PJ za bov?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- ,,PJ"
- user
- Příspěvky: 295
- Registrován: 26.04.2007, 15:47
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
To jsou moje,bohužel vše musím kupovat dvakrát.Nechci jim dělat reklamu-fungujou a jsou jaký jsou,víc jsem jich neměl možnost vyzkoušet,ale jak jsem dodal,u kvalitních BOVu není potřeba moc seřizovat jen nasadit a jezdit(trochu seřidit samozdřejmě jdou) ale tenhle tip nemůže profukovat je to daný konstrukcí,takže jedinou slabinou je zvuk,ale zdaleka to není nejhorší........a jinak je to typ:Apexi Twin chamber
Mě ten Bidrin na autě fungoval OK. Miris utáhni ho +/- tak, aby šel ten pístek třeba šroubovákem už docela těžko zatlačit. Jinak mě odfukoval až cca nad 5500rpm
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- ,,PJ"
- user
- Příspěvky: 295
- Registrován: 26.04.2007, 15:47
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
promiň,ale to je právě chyba špatného BOVu a nebo špatného seřízení, tenhle ventil musí odfouknout pokaždé když už turbo začíná tlačit a to je kdykoliv když pustíš plynový pedál a zavřeš tím škrtící klapku a proud vzduchu se o klapku zastaví a v sacím potrubí okamžitě začne růst tlak,který působí jako protitlak ke kompresorovým lopatkám. Tzn. ,že by měl odfukovat už při nástupu turba u mě někde okolo 2500 ot/min. Kamoš má HKS a už bez seřizování a také to odfukuje už po nástupu turba..... Toto je právě problém velmi jednoduchých BOVů s dvěma komorami,kde velmi záleží na nastavení (síle pružiny) u značkových toto neřešíš...... Neznám přímo Bidrina,takže nechci pomlouvat,protože neznám jeho konstrukci.Tak ať vám to funguje a nic to nepoškodí (což je skoro nemožné)takže žádnej strach,vždyť seriová S13 ho ani nemá a taky bez něj jede......
Nastavovat nejake odfouknuti na konkretni otacky je nesmysl. BOV musi otvirat okamzite i na volnobeh. To ze neslysite odfouknuti je jen malym mnoztvim vzduchu. Rozhodne se bov nenastavuje ani na zadny konkretni pretlak v sani.
Chce to pri serizovani sledovat pistek/ membranu. Staci vytocit motor na 2-3 tisice otacek a pustit plyn(=zavrit skrtici klapku). Bov by mel trosku otevrit nebo se pistek ci co tam je alespon pohnout. Tezko se tohle da napsat, kazde serizeni je individualni.
Zkratka zakladem je mit bov co nejvice "povoleny", ale tak aby jeste na volnobeh bezproblemu stihal dovirat.
Chce to pri serizovani sledovat pistek/ membranu. Staci vytocit motor na 2-3 tisice otacek a pustit plyn(=zavrit skrtici klapku). Bov by mel trosku otevrit nebo se pistek ci co tam je alespon pohnout. Tezko se tohle da napsat, kazde serizeni je individualni.
Zkratka zakladem je mit bov co nejvice "povoleny", ale tak aby jeste na volnobeh bezproblemu stihal dovirat.
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
Serid si to podle navodu, je to tam popsany.
http://bidrinperformance.com/joomla1/im ... insbov.pdf
http://bidrinperformance.com/joomla1/im ... insbov.pdf