Nestartuje

otázky a odpovědi technického rázu
coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 »

:-D este ne v pondelok ich pálim kupit. Uvidime ci nastane zmena.
Uživatelský avatar
docertabum
user
Příspěvky: 69
Registrován: 23.04.2007, 22:34
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od docertabum »

s napatim sledujem tuto temu, lebo moja S12 ma podobnu diagnozu... uz sa na nu pozerali aj dvaja automechanici a prd! Asi ma drbne... Tak nech aspon Tebe sa to coskoro podari opravit... Mne snad ostane jedine nakoniec znackovy Nissan servis :? F*ck!
Nissan Silvia S12, FJ20E - sold
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

no tak to sem moooc zvedavej co ti reknou v nissanu na S12 kdyz neznaj S13 :lol:
sorry za OT ale musel sem :oops:
coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 »

docertabum tieto auta vedia dakedy potrapit nervy co? No u mna to bolo viacej problemov ktore sa vyskytli naraz, ako prve mi chybalo turbo, potom slaby tlak na pal. cerpadle a ked to uz ako tak chodilo dosiel benzin a z 80% pravdepodobnostou odpalilo vstreky, mam prichystene 450cc tak vymenim a snad sa uz ziadna zavada nenajde. Ale mam silny dojem ze turbo odchadza do väčných lovíšť.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

hej fesak co sa nepochvalis ci tie sviecky pomohli, tolko ludi ti poradilo.. :wink:
k 450cc vstrekom budes potrebovat cip, len teda poznamka.
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Příspěvek od Iwan »

ja som kupil sviecky,ako mi poradil rady,vytahnem poistku pal cerpadla a startujem........

ale neviem co dalej co s tym aby som startoval bez vytahovana poistky?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Iwan píše:ja som kupil sviecky,ako mi poradil rady,vytahnem poistku pal cerpadla a startujem........

ale neviem co dalej co s tym aby som startoval bez vytahovana poistky?
Spravit rucny spinac na palivovu pumpu do kabiny :D Inak predpokladam, ze problem je v chipe. Asi tam dava moc bohatu zmes pri startovani.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Příspěvek od Iwan »

treba sa spytat raddyho co na to povie :wink:

raddy co na to povies?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

problem samozrejme v cipe nie nie (cip ma uplne rsp. nezmenene obohacovanie zmesi v zavislosti od teploty ako originalna ecu, plati to ale LEN pre MEC D007 ECU!!!), je to vseobecne znamy problem s prilis bohatou zmesou, znamy neduh ca18det. dobre riesenie je zapojit fpr priamo do sania a motor vypinat az po dlhej jazde. ak je zima, staci polozohriaty motor vypnut a nasledny pokus o start zaleje sviecky, to sa tyka motora ktory je v dobrom stave.

avsak podobny problem vznika ak ma motor nizke kompresie ktore stazuju studeny start a k tomu sa prida aj bohata zmes a problem je tu.

ak problem pretrvava, je dobre zmerat tlak paliva ci nie je prilis vysoky, co takisto uvedeny problem znacne zosilni...
Odpovědět