Nestartuje
- docertabum
- user
- Příspěvky: 69
- Registrován: 23.04.2007, 22:34
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
docertabum tieto auta vedia dakedy potrapit nervy co? No u mna to bolo viacej problemov ktore sa vyskytli naraz, ako prve mi chybalo turbo, potom slaby tlak na pal. cerpadle a ked to uz ako tak chodilo dosiel benzin a z 80% pravdepodobnostou odpalilo vstreky, mam prichystene 450cc tak vymenim a snad sa uz ziadna zavada nenajde. Ale mam silny dojem ze turbo odchadza do väčných lovíšť.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Spravit rucny spinac na palivovu pumpu do kabiny Inak predpokladam, ze problem je v chipe. Asi tam dava moc bohatu zmes pri startovani.Iwan píše:ja som kupil sviecky,ako mi poradil rady,vytahnem poistku pal cerpadla a startujem........
ale neviem co dalej co s tym aby som startoval bez vytahovana poistky?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
problem samozrejme v cipe nie nie (cip ma uplne rsp. nezmenene obohacovanie zmesi v zavislosti od teploty ako originalna ecu, plati to ale LEN pre MEC D007 ECU!!!), je to vseobecne znamy problem s prilis bohatou zmesou, znamy neduh ca18det. dobre riesenie je zapojit fpr priamo do sania a motor vypinat az po dlhej jazde. ak je zima, staci polozohriaty motor vypnut a nasledny pokus o start zaleje sviecky, to sa tyka motora ktory je v dobrom stave.
avsak podobny problem vznika ak ma motor nizke kompresie ktore stazuju studeny start a k tomu sa prida aj bohata zmes a problem je tu.
ak problem pretrvava, je dobre zmerat tlak paliva ci nie je prilis vysoky, co takisto uvedeny problem znacne zosilni...
avsak podobny problem vznika ak ma motor nizke kompresie ktore stazuju studeny start a k tomu sa prida aj bohata zmes a problem je tu.
ak problem pretrvava, je dobre zmerat tlak paliva ci nie je prilis vysoky, co takisto uvedeny problem znacne zosilni...