OT: dušení, ztráta výkonu

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
avenger
user
Příspěvky: 295
Registrován: 04.09.2007, 19:56

Příspěvek od avenger »

už sháním NGK nebo origo denso, to by mohlo zapříčinit jak výkon tak sptřebu, kéž by to bylo ono.

a ta první chyba způsobuje co za neplechu? jak se tento snímač jmenuje v ENG abych si ho našel v manuálu. crank position sensor?
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

jo crank position sensor - snimac polohy kliky..ale bez toho auto vubec nejede.. bohuzel overeno :lol: nepotesi kdyz predjizdis a najednou skub a konec
Uživatelský avatar
avenger
user
Příspěvky: 295
Registrován: 04.09.2007, 19:56

Příspěvek od avenger »

Nejede? teď jsem to auto zkoušel a když se to auto protáhne tak jde do otáček celkem snadno, nebo jak se to přesně projevuje?
by mě zájímal ten otáčkový signál, co to je a kde to je :-)
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

jj nejede..to se mi stalo u mazdy. umrel snimac a ECU nevedela kdy ma zapalit, vstriknout palivo atd tak to ject ani nemohlo ;) kdyz bylo to cidlo nacaty tak to jen obcas cukalo. otackovej signal si to bere prave z toho cidla. ale nevim jak konkretne je to reseny u toho tvyho. u ty mazdy mam cidla 2 (v tom modulu) jedno spina 4* za otacku pro zapalovani a jedno 1* za otacku jako signal pro otackomer atd..
Uživatelský avatar
avenger
user
Příspěvky: 295
Registrován: 04.09.2007, 19:56

Příspěvek od avenger »

Tak děkuji moc, zkusím vyměnit lambdu a poté se mrknu na tento snímač, snad už to bude v pořádku :-)
Odpovědět