budu davat rozebirat motor potrebuju prebrousit kliku.....takze se rozebere motor (cela generalka na to nemam) a....ale potreboval bych se zeptat co nejak tak jeste udelat a nevyjde to na moc penez aby se snizila spotreba a melo by byt za potrebi to z tech nejhlavnejsich veci .......mam mesto kolem 14L (i pod 3000otackach).dalka tak 11L i u 90km...takze neco neni v poradku ...
Dal gumicky kolem oken (nemuzu do myčky) jsou nejaky netěsnící ,kde je sezenu???(jestli se to da)
motor-spotreba,gumicky kolem oken
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
S tou spotrebou to tolik nezalezi na otackach jako na podtlaku/tlaku v sani, pokud jezdis pod 3tis a slapes na plyn aby ti tlacilo turbo, tak mas vysokou spotrebu. Porid si budik na tlak turba a pri jizde to drz pod nulou. Na druhou stranu se mi ta spotreba zda dost vysoka, takze bych zacal hledat problem i jinde. Muze to byt lambda, nejaka netesnost v sani za turbem, atd.....
Gumicky okolo oken jsou co?? Je to to co je na karoserii, jestli jo, tak to budu mit.
Gumicky okolo oken jsou co?? Je to to co je na karoserii, jestli jo, tak to budu mit.
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
14l je moc? Jaká by měla být spotřeba? Snažím se jezdit teď
na spotřebu v mínuvém tlaku kolem -0,3 a jedu prakticky za 12 a jednou dvakrát za den ujede noha na pár vteřin ono se to v provozu po praze moc nedá. Nemluvím o tom když jedu jako pra... ale 30 litrů mi stačí tak na 250km. Dálnici z ostravy do prahy při tak 130 jsem měl lehce nad 8
na spotřebu v mínuvém tlaku kolem -0,3 a jedu prakticky za 12 a jednou dvakrát za den ujede noha na pár vteřin ono se to v provozu po praze moc nedá. Nemluvím o tom když jedu jako pra... ale 30 litrů mi stačí tak na 250km. Dálnici z ostravy do prahy při tak 130 jsem měl lehce nad 8
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
14 je moc. Na seriu je mesto normal jazdenie 10-11, mimo mesta normal jazdenie max 8-9 litrov. Opakujem seria. To ze je to turbo neznamena automaticky, ze zerie ako prasa. Pri normal jazdeni je to 1.8 motor a ten proste vela nezerie. Ja mam stage 2 chip a na ceste ba-sk 480 km polovica dialnica max 130 km/h, zvysok priemer 100 km/h spotreba bola 8.5 litra.
Ine je ked tomu davas, ale aj tak seria nezerie viac ako 15 litrov. Seria motor cesta do brna, dvakrat pol hodiny okruh, cesta naspat, priemer nieco cez 10 litrov. Pravda je, ze na dialnici nejazdim 180 ako niektori
Ine je ked tomu davas, ale aj tak seria nezerie viac ako 15 litrov. Seria motor cesta do brna, dvakrat pol hodiny okruh, cesta naspat, priemer nieco cez 10 litrov. Pravda je, ze na dialnici nejazdim 180 ako niektori
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
to odpovídá.. už to jezdí jak má?Vladislav Bureš píše:14l je moc? Jaká by měla být spotřeba? Snažím se jezdit teď
na spotřebu v mínuvém tlaku kolem -0,3 a jedu prakticky za 12 a jednou dvakrát za den ujede noha na pár vteřin ono se to v provozu po praze moc nedá. Nemluvím o tom když jedu jako pra... ale 30 litrů mi stačí tak na 250km. Dálnici z ostravy do prahy při tak 130 jsem měl lehce nad 8
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
toto prave riesim aj ja
tiez sa mi zda ze to zrie nejak moc. jazdim jak moj dedko a daval velky bacha aby som zajazdil normalne a pod 11 az 12, som sa este nedostal.
co myslite ze by to mohlo byt??
tiez sa mi zda ze to zrie nejak moc. jazdim jak moj dedko a daval velky bacha aby som zajazdil normalne a pod 11 az 12, som sa este nedostal.
co myslite ze by to mohlo byt??
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,