vaří

ladik
user
Příspěvky: 52
Registrován: 19.12.2007, 22:30
Bydliště: Praha-Lipence (hells edge)
Kontaktovat uživatele:

vaří

Příspěvek od ladik »

Dneska sem si koupil S13 z 89. A mam takovej problém. Začne mi vařit. Přijde mi, že je vadnej termostat. Nůže to být tim? Chladič je studený a netopí to. Ale ukazatel teploty vyletí hodně nahoru, až do červenejch. Voda v nádržce je studená. A až vylítne ukazatel, tak v nádrže to začne vřít. Je to tim termostatem? Jen doufám, že to neni těsnění pod hlavou.
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 »

hlavne to mockrat neuvar, pak bude spatny tesneni pod hlavou. Kdyby to bylo tesneni pod hlavou,tak se ti ztrácí voda (mozna do oleje) ale to snad ne.
Jiste ze to muze byt termostatem, vyndej ho a uvař ho doma v hrnci s vodou na sporaku, uvidis jestli se otevre nebo zustane zavrenej.
Jinak te tu vítám,pridej se do clenu ;)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

moze to sposobovat vadny termostat alebo zavzdusnene chladenie....vymen termostat a odvzdusni to...
ladik
user
Příspěvky: 52
Registrován: 19.12.2007, 22:30
Bydliště: Praha-Lipence (hells edge)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladik »

killman píše:hlavne to mockrat neuvar, pak bude spatny tesneni pod hlavou. Kdyby to bylo tesneni pod hlavou,tak se ti ztrácí voda (mozna do oleje) ale to snad ne.
Jiste ze to muze byt termostatem, vyndej ho a uvař ho doma v hrnci s vodou na sporaku, uvidis jestli se otevre nebo zustane zavrenej.
Jinak te tu vítám,pridej se do clenu ;)
díky moc za přivítání. Je složitý to vyndat? Nikdy sem se v těchhle motorech nehrabal. Měl sem rapida, ale chtělo to něco silnějšího s náhoenm na zadek. Nissan 200 sx byla jasná volba :-D . Voda se mi neztrácí. Ale přijde mi, že cejtim nespálenej benzín. Je to katalyzátorem? Je vybrakovanej. A když už jsme u toho, mam ještě jeden problém. Když jedu a lechtám plyn, tak mi to občas škubne. Prej je vadný nějaký čidlo, ale nevim který. Tak jestli byste mi někdo poradil,, než s tim pojedu na diagnostiku.
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 »

diagnostiku si udelej sám :) pred spolujezdcovo dverma,dole u podlahy ,priblizne kde ma spolujezdec nohy je cernej kryt,ten vyndej a tam se schovava ridici jednotka, ta ti umoznuje udelat si diagnostiku sám,otocenim jednoho sroubu a zapnutim klicku (nejsem si presne jisty postupem) ti zacnou dve diody vyblikavat kody , jedna dioda vyblika jednotky a druha desitky,napr. kod 55 je vsechno v poradku, v servisnim manualu je napsany co jakej kod znamena,i presnej postup. Skoda utracet za pripojeni na pocitac nekde v servisu ;)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Vymenit termostat je otazka na 2 minuty, pokud nestrhnes tesneni. Pokud funguje vodni pumpa, muj tip je termostat na 90%, kvuli tomu nefunkcnimu topeni. Manual LC-9.
ECU diagnostika je tady: forum/viewtopic.php?t=9923&highlight=diagnostika

P.S. Taky Te vitam do rodiny 8)
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
ladik
user
Příspěvky: 52
Registrován: 19.12.2007, 22:30
Bydliště: Praha-Lipence (hells edge)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladik »

A kde se to odvzdušňuje? Sem totální laik v tomhle. To se neodvzdušní samo? Jako třeba Felina?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Odvzusnuje sa to tak ze das dole viecko chladica, pustis kurenie na plno (aby sa otvoril obeh kurenia) a nastartujes auto. Sledujes ako sa meni hladina vody v chladici, hybes motorom, stlacas hadice a podobne, aby sa vzduch v chladeni dostal von a dolievas priebezne vodu do chladica (teda aspon ja to tak robim :) ).

Ked mas studeny chladic tak je to jasne termostatom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Deepstar
user
Příspěvky: 70
Registrován: 18.09.2006, 13:37
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Deepstar »

joo termostaty věčný problém,pořád se kazej.Jinak tě tu taky vítám.
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Awatar »

ještě si zjisti, jestli tam máš nemrznoucí směs, protože se mohlo, stát, že kdyby tam byl obyč voda, že máš třeba zašpuntovanej chladič. U báwa který sem jednou koupil ty špunty neroztály, ani když to 2x vařilo, až potřetí se to odšpuntovalo a pak to byl kropící vůz. :oops:
S15 - JDM
ladik
user
Příspěvky: 52
Registrován: 19.12.2007, 22:30
Bydliště: Praha-Lipence (hells edge)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladik »

Tak nemrznoucí tam je. Prostě mi to přes noc, kdy je třeba -5 nezamrzá. Zjistil jsem, že když to nstartuju, nebo jenom startuju, tak mi to v nádobce bublá. A po tom, co jsem to uvařil, tak se to moc dlouho startuje, než to naskočí. Bojim se, že jsem to přidřel.
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Tak po delsim stani vysroubuj svicky a koukni, jestli tam nemas mokro. Taky by stalo za to zmerit kompresi...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jelikož ti nehřeje topení, tak by měl být otevřený tmostat stále, a to by to potom nevařilo, a jelikož ti to netopí, tak bud je zanešený topení sajrajtem a voda nemůže projít a nebo je zavzdušněný, což si myslím že není protože náš vodní okruh je samoodvzdušnovací

jelikož ti to ale vaří a přitom netopí, a ještě jdou bublinky do nádobky, tak je možné že máš špatné víčko na chladiči, ale to tak 5% a na 90% je fouklé těsnění pod hlavou

těch 5% zbývajících bych si nechal na chybu CML
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

jo tie bublinky uz pri starte realne poukazuju na tesnenie pod hlavou, skontroluj tie sviecky po dlhsom stati ci nie su mokre, ale to len potvrdi to co pise kentoya.
z toho vyplyva ze dovod nekurenia a studeneho chladica je zavzdusnenie sposobene prienikom plynov z vlacov...
ladik
user
Příspěvky: 52
Registrován: 19.12.2007, 22:30
Bydliště: Praha-Lipence (hells edge)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladik »

tak a je to tady znova. Zase mi to vaří. Vody tam je dost. Neutíká mi. Ručička teploměru se nehne. V nádržce jí je taky dost. Topí to.

Nevim jestli to má s tim spojitost, ale nemam jeden šteft co drží svody u motoru a profukuje mi to tamtudy a dělá to bordel jako traktor. Prosím nechci slyšet, že mi zase fouklo těsnění. :-)
S13 forever
Odpovědět