Potrebujem info
- BAKALAKA
- user
- Příspěvky: 82
- Registrován: 23.09.2006, 07:29
- Bydliště: SR Lubina-sedlač pri Novom Meste nad Váhom
Potrebujem info
Nazdar pani
Potreboval by som vediet ci sa da ecu na s13 nejako napojit na PC. Ak ano akym sposobom,... aky protokol,......, atd
Vopred dakujem
Potreboval by som vediet ci sa da ecu na s13 nejako napojit na PC. Ak ano akym sposobom,... aky protokol,......, atd
Vopred dakujem
91 black S13 - po vlastnorucnej GO motora, .. a dokonca funguje + Stage1
ahoj fesak. s13 ecu sa neda nijakym sposobom priamo pripojit na PC, nema totiz ziadne externe komunikacne rozhranie.
jedna z moznosti je pridavna doska NISTUNE ( http://home.aanet.com.au/nistune ) , uz som to tu popisal, umozni cez USB plnohodnotnu on line komunikaciu s pc s moznostou kompletnej on line editacie parametrov ako aj ich zobrazovanie. Tym padom budes mat zo seriovej s13ecu plne programovatelnu seriovu s13 ecu :-D .
su aj ine obdobne pridavne dosky pre s13, v podstate robia to iste.
jedna z moznosti je pridavna doska NISTUNE ( http://home.aanet.com.au/nistune ) , uz som to tu popisal, umozni cez USB plnohodnotnu on line komunikaciu s pc s moznostou kompletnej on line editacie parametrov ako aj ich zobrazovanie. Tym padom budes mat zo seriovej s13ecu plne programovatelnu seriovu s13 ecu :-D .
su aj ine obdobne pridavne dosky pre s13, v podstate robia to iste.
už to někdo máte?
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
aky monitoring mas na mysli? nistune monitoruje len to co mu poskytne seriova ecu (a ty) nic viac...na monitoring WB ci EGT tak ci tak musis mat pridavne cidla a vela z nich dokazu aj logovat tieto hodnoty voci inemu parametru, na to nepotrebujes rozsirovat seriovu ecu. vidiet na obrazovke pc aktualnu teplotu chladiacej kvapaliny ci napatie v sieti je pekne, ale na to nepotrebujem mat v kare notebook. ak cip splna poziadavky motora, nic viac monitorovat nepotrebujes, resp. nie cez nistune a pod.
az ked potrebujes cip upravit, pretoze uz nevyhovuje poziadavkam motora, potrebujes monitorovat egt a wb a az nasledne prichadza nistune s najpodstatnejsiou funkciou-maptracing. a to je vlastne podstatna uloha nistune, vsetko ostatne co poskytuje vies nahradit inymi sposobmi (aj ked mozno menej elegantnymi), nistune len zhrnuje viacero funkcii do jednej...
rovnako v pripade ak si chces len overit ako cip riadi motor, tak na to potrebujes len egt a wb, nistune nic navyse neprinesie. treba si uvedomit ze nistune nie je samostatna ecu ci nieco podobne, je to len pridavne komunikacne rozhranie pre seriovu ecu, nic viac. jeho softver vizualizuje parametre seriovej ecu a umoznuje ich on line zmenu a poskytuje logovanie.
uloha nistune je jasna: poskytnut maptracing pre kvalitne ladenie a sprijemnit vsetko nasledne okolo, ako logovanie ci on line editaciu. ma vyznam len ak sa ladi novy cip ci vyraznejsie upravuje existujuci.
az ked potrebujes cip upravit, pretoze uz nevyhovuje poziadavkam motora, potrebujes monitorovat egt a wb a az nasledne prichadza nistune s najpodstatnejsiou funkciou-maptracing. a to je vlastne podstatna uloha nistune, vsetko ostatne co poskytuje vies nahradit inymi sposobmi (aj ked mozno menej elegantnymi), nistune len zhrnuje viacero funkcii do jednej...
rovnako v pripade ak si chces len overit ako cip riadi motor, tak na to potrebujes len egt a wb, nistune nic navyse neprinesie. treba si uvedomit ze nistune nie je samostatna ecu ci nieco podobne, je to len pridavne komunikacne rozhranie pre seriovu ecu, nic viac. jeho softver vizualizuje parametre seriovej ecu a umoznuje ich on line zmenu a poskytuje logovanie.
uloha nistune je jasna: poskytnut maptracing pre kvalitne ladenie a sprijemnit vsetko nasledne okolo, ako logovanie ci on line editaciu. ma vyznam len ak sa ladi novy cip ci vyraznejsie upravuje existujuci.
nie je moc dobre to porovnavat s piggy-back ci dokonca samostanou ecu.saigone píše:Ja jsem to koumal a zda se mi to pro muj ucel na RB20DET jako dostacujici reseni. Piggy-back je hodne omezeny, stand-alone ECU zase draha, takze pro muj ucel to umi dost a je to cenove dostupny. Dostmozna do toho postupem casu pujdu.
vlastnosti piggy-back a standalone ecu mozu byt uplne zhodne, rozdiel dnes uz nie je ani tak vo funkciach, ako v sposobe ako su tieto funkcie uplatnovane. moderne piggy-back systemy v nicom nezaostavaju za samostatnou ecu, teda vlastne ano, v jedinej veci, ku piggyback musis mat este ecu
nistune robi MALU cast toho co piggyback, akurat to robi priamo v ECU, nie na ceste k nej, to je cele....Ale akakolvek piggyback jednotka dokaze ovela viac ako nistune. v pripade, ak si upravy motora vyzaduju dodatocne funkcie, ktore nie su obsiahnute v seriovej ecu,tak ti je nistune nanic, tak ci tak musis puzit piggy alebo samostatnu ecu.
Este raz: nistune len spristupnuje SERIOVE funkcie SERIOVEJ ecu, umoznuje ich online editaciu a poskytuje maptracing. Ak ti tieto funkcie budu spostacovat na tvoj ucel, je nistune spravne riesenie, ak ti postacovat nebudu, potrebujes nieco ine.