Nissan Skyline a jiné hračičky z JPN, USA, UK
To je prasárna, s porminutím , za ty peníze by to i Nissan na zakázku udělal Jinak palubka tam pasuje ze Skyline, jen se uřízne na zhruba na 7 částí a obrátí se bublina z prava na levo, dokituje a dá mikropliš a nebo něco podobného, viděl jsem i v Dánsku, kde měl na tom karbon folii... co jsem slyšel, po domácky by to šlo i do 20tisíc, co na tom pravdy...ale profesionálně do 80tisíc. Jinak si myslím hromada z Vás se tu hrabe v autech, tak byste to zvládli takyVladislav Bureš píše:na supra foru psali že udělat skynline na levou stranu je záležitostí snad 400 000,- je to sekci kde někdo zvažuje jesli koupí skynline nebo supru takže s tím tam asi je skušenost mluvili o tom docela přesvědčivě takže asi něco vědi zkuste se tam podívat třeba tam je i něco konkrétnějšího já tam byl jen jednou a v podstatě jen chvíli ale tohle se tam zrovna probíralo. a byla tam i fotka R33 nebo R34 s předělaným řízením
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo ty ceny jsou reálné.speedboy píše:To je prasárna, s porminutím , za ty peníze by to i Nissan na zakázku udělal Jinak palubka tam pasuje ze Skyline, jen se uřízne na zhruba na 7 částí a obrátí se bublina z prava na levo, dokituje a dá mikropliš a nebo něco podobného, viděl jsem i v Dánsku, kde měl na tom karbon folii... co jsem slyšel, po domácky by to šlo i do 20tisíc, co na tom pravdy...ale profesionálně do 80tisíc. Jinak si myslím hromada z Vás se tu hrabe v autech, tak byste to zvládli taky
A řízení a pár dílů by mělo pasovat z SX.
to Martin_534: Jsem rád že se toho alespoň někdo nebojí.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
rizeni vam brzo ukazu......do napravnice ze skaje krasne pasuje rizeni z SX staci jen poresit diry na pedaly a palubku ( udajne se podobna davala do nejakyho primeraka?)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Chlapy, vy tu snad uděláte fabriku na repas Nissan ne fakt super, s tou palubovkou je to v poho, krom předělání z origo, dala by se udělat z laminátu, kevlaru a pod.Mirek píše:rizeni vam brzo ukazu......do napravnice ze skaje krasne pasuje rizeni z SX staci jen poresit diry a palubku ( udajne se podobna davala do nejakyho primeraka?)
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
To spis Martas..ja zatim celyho skaje nechci...poskladam SX...uvidim co bude...kdyby nahodou byly cile jeste dal nez dokaze dostat RWD auto z kol na silnici, sahnul bych asi po GTR......pravdepodobne R32 (R33 se mi nelibi a R34 je drahy :-) Myslim ze dovoz GTS-T/GTT verzi se vubec nevyplati.....lepsi je koupit motor, 240sx a dat to dokupy...za KA24 se RBcko schova celkem pekne, stoji to min penez a svezeni bude stejny........takze kdo uvazuje o dovozu...kdyz skaje tak GTR....jinak muzete zustat u SX
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Jo to určitě bude, všechno něco stojí...bohůželblázen píše:GTR bude drahá..
Tak je tu nábor na nové věci z JPN, starší propadají velkým cen cla, takže kdo chtěl nějakou tu použitou lumpárnu, tak soráč... Dopravné je necelých 50.000 Kč + benzín z CFR Hamburgu na celý kontejner, při vyším zaplnění, se cena rozpočítá. Poptávky, jen vážné a aktuální na highpowercars@seznam.cz. Díky všem za rychlá auta