převodovka
převodovka
Ahoj lidi, asi před měsícem jsem si koupil 200SX S13 (lepší auto snad ani není), mám problém: Při cca 6-7500ot/min nemůžu zařadit další převodový stupeň. Na neutrál jde v poho, ale zařadit ne. Nejde přes zuby, jen ji tam nenatlačím, pouze, až klesnou otáčky. A to dělají asi všechny stupně. Myslel jsem synchrony, je to možné? Ale jen ve vysokých otáčkách, jinak v pohodě. Nemá to nějakou pojistku?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Celkom casty jav u S13ky. Hlavne dvojka je problem. Pomoze len repas alebo kupit dobru prevodovku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Repas sada stoji cez 200 usd, synchra samostatne okolo 100, takze radsej sa zhanaj po dobrej prevodovke.PDK200SX píše:Diky za odpověď, tak mám zase co dělat. Já si to myslel. To příde na kolik zhruba?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
to muze....muze byt zavzdusnena spojka a tim nefunguje v plnem rozsahu...pretesnit, odvzdusnit a kdyz nepomuze, tak prevodovkaPDK200SX píše:Díky, všem. Pete díky za tip, hned jsem mu napsal. JEště jsem si všiml, že mi dovnitř auta trošku kape kapalina ze spojky. Nemůže to mít na to vliv? Já si myslím, že asi ne.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Já to mám v plánu přetěsnit před výměnou převodovky. Sice nevím jak to odvzdušnít, ale stejně si myslím, že to bude převodovkou. A olejem v převodovce, asi ne, ne? to by..., no i když něco na tom je. Dá se to nějak poznat? A když tu převodovku rozeberu, tak asi těško poznám, jestli ty synchrony jsou ok. Jedině řadit jak u náklaďáku s meziplynem Ale ta spojka rozhodně zlobí, když chci rychle přeřadit, tak to občas jde přez zuby, takže je dost možné, že tam je vzduch a pomalu vypíná.
Suhlasim s doublejay ket ti tece pod nohy kapalina tak to bude spojkovy!! (prdon za ten brzdovy!!) valcek na 100% skus najprv ten vymenit!! pretoze ten budes muset tak ci tak..
Naposledy upravil(a) pete dne 13.03.2008, 11:31, celkem upraveno 1 x.
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Suhlasis z doublejayom a potom napises ze je to brzdovy valcek Tak je to spojkovy alebo brzdovy?pete píše:Suhlasim s doublejay ket ti tece pod nohy kapalina tak to bude brzdovy valcek na 100% skus najprv ten vymenit!! pretoze ten budes muset tak ci tak..
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den