dal bych tu kostku mozna zrovna do pryc a zapojil to naprimo...blázen píše:bývá to zavzdušněné v tom okruhu co je navíc na té kostce pod autem
převodovka
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
napis si do profilu mesto odkud si at vime jak to mas daleko :-DPDK200SX píše:No uvidíme Jinak díky všem, co mi radíte, je to tu fajn a ještě suprovější lidi. Škoda jen, že srazy nemáte trochu blíž, hned bych přijel. Nissan 200SX 4ever!!!
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Ještě dotaz ohledně svíček, vím že to tu je a doporučujou NGK BCPR7ES - 08, tak je skusím. Teď mám myslím Brisk nebo tak nějak?? 4-body a stojí za houby za studena občas vynechávají a za tepla špatně startujou. Nebo mám dát jiné svíčky? Co bezbod? A je možné do něj tankovat benzín 100oktanů? Nepoškodím něco? Mám to upravené zhruba na 240PS, takže si myslím, že 100oktanů by pro něj bylo lepší.
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ty NGK jsou naprosto v pohode, hlavne pri zvysenem tlaku turba se vyplati brat o stupen studenejsi. Brisky jsem kdysi mel taky, nasledoval problem za problemem, vicebodove svicky jsou pro nas motor absolutne nevhodne. 100okt. (98okt.) benzin je naprosto nutny pri tlaku vetsim nez standardnim (0.6-0.7b), ale chce to volne sani, vyfuk, IC a chip. Pri benzinu 95 jsou brzy detonace (jako kdyz se sypou broky na kovovou desticku), velmi nebezpecne pro cely motor...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Asi je tam dám. Snad nebudou moc drahý. Tak vzduchový filtr tam je, ale jestli je chip to nevím, výfuk bude a IC je zatím origo, takže raději zatím asi jen tu lepší 95 , myslím u Shellu V-power. Tu jsem natankoval a nic jsem nepoznal. Detonace to nedělá, aspoň jsem si nevšiml. Výfuk je vlastně koncový díl sportovní, průchozí. Jinak středovej orig. a kat. Ale to půjde pryč. Dám rezonátor a ten koncový průchozí nechám. Mám to jen chvilku a musím to všechno pořádně prolézt co kde už je a není.
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No, vzhledem k pred-predeslemu prispevku nevim, kde jsi vzal tech 240PS... S katem a standardnim tlakem turba? Zapomen... BOV je na vkusu kazdeho soudruha, membranovy je asi nejlepsi reseni, pokud uz nejaky.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Omlouvám se, že píšu až teď, ale mám problémi s pc. Těch 240PS mi nakecal původní majitel, no a tento týden jsem zjistil (po prolezení auta), že to bude mít tak těch origo 169+ PS. Protože čip je série a prej je to čipnutý... chacha. Protože co jsem se dočetl, tak se mění a tenhle vypadá sériově. No nikde žádná úprava, jen vzduch. filtr , průchozí tlumič výfuku a točí cca 7500ot. A pochybuju, že to tím přidá tolik koní. Takže to byly všechno keci!! No nic, já si to předělám sám. Chci skusit to přepojení FPR, mám objednaný Bov a schazuju komplet výfuk. Teda dám tam rezonátor, tak to snad trošku vylepší a utlumí zvuk. Jo a dal jsem ty NGK a už startuje normálně i za tepla.