Ztráta šťávy k palivovému čerpadlu
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ztráta šťávy k palivovému čerpadlu
Tak vzhledem k pokračujícím neúspěchům hledání problému přistupuji k tomuto. El schémam mám a chápu zapojení jen bych rád věděl několik maličkostí.
Nejprve jsem naměřil na konektoru palivového čerpadla tak 0,1-2V ale nyní tam je stabilně 0V ze schématu vím že je pojistka relé (dobré zkoušel jsem i prohodit) pak je uzel (konektor???) k air regulátoru (může mít nefunkčnost či poškození na ztrátu voltů vliv?) pak je už jen kabel až ke konektoru (doufám ze schématu by to tak mělo být ale pokud je po cestě ještě nějaký konektor tak bych to rád věděl) jinak voltíky jsou na pojistce po dobu 5ti vteřin jak mají být. už mám rozebraný celý zadek auta a skončil jsem u toho baga drátů co vedou k okolo sedadla řidiče.
Zoxidovaný konektor u palivového čerpadla můžeme vyloučit ustříhl sjem ho a musím to vyčistit od té sra.ky.
Nejprve jsem naměřil na konektoru palivového čerpadla tak 0,1-2V ale nyní tam je stabilně 0V ze schématu vím že je pojistka relé (dobré zkoušel jsem i prohodit) pak je uzel (konektor???) k air regulátoru (může mít nefunkčnost či poškození na ztrátu voltů vliv?) pak je už jen kabel až ke konektoru (doufám ze schématu by to tak mělo být ale pokud je po cestě ještě nějaký konektor tak bych to rád věděl) jinak voltíky jsou na pojistce po dobu 5ti vteřin jak mají být. už mám rozebraný celý zadek auta a skončil jsem u toho baga drátů co vedou k okolo sedadla řidiče.
Zoxidovaný konektor u palivového čerpadla můžeme vyloučit ustříhl sjem ho a musím to vyčistit od té sra.ky.
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tím jsem chtěl říct že na pojistce palivového čerpadla je 12V jak má být a že relé co je za pojistkou je v pořádku ale na konektoru u čerpadla už není žádný proud.raddy píše:nejak nechapem v com je vlastne problem. pises ze na dobu 5s je napatie spravne, tak z toho vypliva ze by to malo byt v poriadku aj pocas jazdy. ako sa problem prejavuje?
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
je to tu na fore dopodrobna rozpisane, kazdopadne nema nic priamo spolocne s pumpou, je to cisto mechanicka suciastka s napajanim 12V.Vladislav Bureš píše:k čemu přesně jak a na jakém pricipu slouží AIR Regulátor? Něco jsem už vypátral ale chci mít jistotu
na skusku mozes kludne od poistky natiahnut separatne kable priamo k cerpadlu a hned budes mat istotu ze zrada je kdesi po ceste, pripadne to tak aj nechat....
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Fuel Pump Relay je spinano signalem z ridici jednotky. +12V jde na vrchni kontakt rele a horni konec civky. Spodni konec civky je ridici jednotkou spinan na zem. Spodni kontakt rele vede sepnute napeti +12V na AR a do palivove pumpy. Pokud je na konektoru AR po dobu 5s od zapnuti zapalovani +12V a neni poruseny kabel od rele k palivove pumpe, musi byt +12V po dobu 5s i na jednom vyvodu palivove pumpy. Pokud tam neni a na AR je, je vadny tento spoj. Spodni konec pumpy je primo pripojeny na zem. Popis AR je treba tady: forum/viewtopic.php?t=10764&postdays=0& ... c&start=15
Schema zapojeni je v manualu EF & EC-8.
Pokud mas ohmmetr, zmer vinuti motorku pumpy. Pokud je v poradku, zkontroluj zapojeni zeme palivove pumpy a druhy vyvod si na zkousku natahni dratem primo k baterce, pumpa se musi rozbehnout.
Schema zapojeni je v manualu EF & EC-8.
Pokud mas ohmmetr, zmer vinuti motorku pumpy. Pokud je v poradku, zkontroluj zapojeni zeme palivove pumpy a druhy vyvod si na zkousku natahni dratem primo k baterce, pumpa se musi rozbehnout.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...