S13 project + hodne obrazku

tipy na zajímavé weby, shopy atd
Odpovědět
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

S13 project + hodne obrazku

Příspěvek od tomita »

Obrázek
S14a RB25
Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS »

peknej projekt,akorad skoda tech kol :?
makam na nem
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Příspěvek od vmille »

Obrázek

tohle je trosku brutal, nerikam ze to nebude jezdit ale tohle bzch svemu difu neudelal
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

hehe, normal zavareny otvoreny dif, nebude uz sice vobec nijako fungovat vo svojom povodnom vyzname, ale zevraj sa s tym v pohode jazdi, je ovela viac predvidatelny v zakrutach ako open dif a ak planujes drift, nie je nic lepsie. na sxoc je to pomerne casta uprava a po troche cviku sa spat k otovrenemu uz nechcu vratit. jediny problem je zatacanie na malom polomere (parkovanie a pod), vtedy to produkuje zaujimave zvuky.
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo »

ja uz na takom diffe jazdim

a pablovi som to nechaval min tyzden urobit

na drifty je to ozaj parada auto funguje spickovo a na male posuvanie na parkovisku je to narocnejsie, ale clovek si zvykne jazdit ako na ikaruse a je to v poho
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

ty mas zavareny dif? ani sa nepochvalis 8) ako sa s tym jazdi po ceste (rychla cestna jazda) a nebodaj na slalome? vzdy som bol nachylny na takuto upravu....
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo »

cesta uplne v ohodicke ziadne problemy

slalom som nejazdil lebo je to uz najazditelne viacmenej na slalom, jedine ho dat cely bokem a to uz nie je moc o dobrom case

ale na drifty to funguje ako treba
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

vyborne vyborne, dakedy si to asi vyskusam na tvojej kare aby som mal presnu predstavu...
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo »

jak nahodim novu napravu tak tam flaknem tento diff a pak dam vedet jinak na tom diffe co je na obrazku to klidne vsechno mohli vyhazet tam ty ozubene kolieska a potom to zavarit je to tam uz zbytocne a dalsia vaha navyse prec :-D
Odpovědět