Ztráta šťávy k palivovému čerpadlu
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
v prvom rade je hodne nerozumne tlacit 1.3bar (preco vlastne taky vysoky tlak, ked cip je robeny na 1-1.1bar?) , necudoval by som sa keby boli rozbite piesty. olej pred turbom podla vsetkeho pochadza z odvetrania vaciek, inak sa tam nema ako dostat. ak je hadica od AFM k turbu od oleja, je to urcite odtial (samozrejme ak ide odvetranie vaciek na povodne miesto za AFM). Zmeraj kompresie za tepla a hlavne sa umudry s tym tlakom turba. Skus pri teplom motore (hned po vypnuti) otvorit viecko kde sa nalieva olej, ak ide odtial vacsie mnozstvo vodnej pary, system je velmi pravdepodobne pretlakovany cez rozbite kruzky.
ak budes mat stastie, tak si to odnieslo len turbo, ale ak je olej pred nim, rovno meraj kompresie.
ak budes mat stastie, tak si to odnieslo len turbo, ale ak je olej pred nim, rovno meraj kompresie.
Naposledy upravil(a) raddy dne 04.05.2008, 17:03, celkem upraveno 1 x.
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ten tlak dával blázen je tam T28 a písty wiseco +1mm a mám za to že ten chip Stage2 jsi ty upravoval jinak odvětrání je jak píšeš vyvedeno na půdovní místoraddy píše:v prvom rade je hodne nerozumne tlacit 1.3bar (preco vlastne taky vysoky tlak, ked cip je robeny na 1-1.1bar?) , necudoval by som sa keby boli rozbyte piesty. olej pred turbom podla vsetkeho pochadza z odvetrania vaciek, inak sa tam nema ako dostat. ak je hadica od AFM k turbu od oleja, je to urcite odtial (samozrejme ak ide odvetranie vaciek na povodne miesto za AFM). Zmeraj kompresie za tepla a hlavne sa umudry s tym tlakom turba.
Naposledy upravil(a) Vladislav Bureš dne 04.05.2008, 17:04, celkem upraveno 1 x.
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
já měl za to že Stage 1 je 1-1,1 baru proč je tady stejný tlak když jde o větší turbo(než Stage1 s T25) a Stage2?raddy píše:jo pardon, RB20AFM. pre ten tlak sa rozhodol blazen sam, cip je navrhnuty pre tlak 1.1bar. 6-7tis si nejazdil na plnom tlaku, ale je to tak doba za ktoru som ja znicil jednu sadu piestov, to sedi....zmeraj kompresie...
komprese se měrili před 160km a byli kolem 11 a něco málo pod v řádu desetin
odpoved je jednoducha: stage1 (T25) drzi tlak 1bar max. do 4500-5000ot, potom tlak klesne na 0.7bar. stage2 (T28) drzi tlak 1.1bar az do redline, cize pri nejakych 6500ot je rozdiel v tlaku medzi stage1 a stage2 0.4bar...je to uz jasnejsie?Vladislav Bureš píše:já měl za to že Stage 1 je 1-1,1 baru proč je tady stejný tlak když jde o větší turbo(než Stage1 s T25) a Stage2?raddy píše:jo pardon, RB20AFM. pre ten tlak sa rozhodol blazen sam, cip je navrhnuty pre tlak 1.1bar. 6-7tis si nejazdil na plnom tlaku, ale je to tak doba za ktoru som ja znicil jednu sadu piestov, to sedi....zmeraj kompresie...
je mozne ze detonacie poskodili piesty, myslim ze 1.3bar je prilis vysoky tlak pre stage2 cip. iste, je mozne pouzit aj tlak 1.3bar so stage2 cipom, specialne ak je upraveny na vacsie vstreky a AFM, ale na to je potrebne cip odladit na tento vyssi tlak.
zmeraj kompresie teraz, pred 160km ti nic nedymilo...hlavne aby sa vylucili najhorsie moznosti, mozno je pricina problemu inde, ale tazko ju budes hladat, olej sa pred turbo bezne inak nedostane...
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja som cip na ziadny tlak neodladoval, 1.1bar je originalny tlak pre tento cip, ja som len zmenil cip pre pouzitie s 444cc vstrekmi a RB20AFM (origo vstreky su s tymto turbom a tlakom na takmer uplnom maxime, AFM je davno za nim), nic viac. pokusy zo zvysovanim tlaku nad odporucanu hodnotu su tu pomerne caste, ja som sa k tomu uz davnejsie vyjadril, je to vec kazdeho co a ako nastavi.
kazdy kdo ma odo mna cip, dostal podrobne instrukcie aky tlak je bezpecny a za akych podmienok.
netvrdim na 100% ze je prave toto pricina problemov, ale podla mojho nazoru je to silne pravdepodobne, zmeranim kompresie to spolahlivo odhalis. aj keby bola kompresia v poriadku, urcite tlak zniz na 1.1bar,ak budes chciet vyssi tlak, kup si sirokopasmovu lambdu a ja ti cip velmi rad upravim. aky benzin si pouzival?
kazdy kdo ma odo mna cip, dostal podrobne instrukcie aky tlak je bezpecny a za akych podmienok.
netvrdim na 100% ze je prave toto pricina problemov, ale podla mojho nazoru je to silne pravdepodobne, zmeranim kompresie to spolahlivo odhalis. aj keby bola kompresia v poriadku, urcite tlak zniz na 1.1bar,ak budes chciet vyssi tlak, kup si sirokopasmovu lambdu a ja ti cip velmi rad upravim. aky benzin si pouzival?
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takže by jsi mu ten chip býval upravil kdyby ti o to řekl, to docela od něj nechápu když už jsi to upravoval tak ti to mohl rovnou říct aby jsi i toto změnil. To že když je chip na 1,1 baru a změním to na 1,3 není dobře to vím i já se svýma chabýma zkušenostma to mi fakt do hlavy nejde proč ti to rovnou nedal upravit na 1,3 jsem docela nasr... protože jakmile opravdu odejdou písty tak to asi hodím ze skály protože abych nechal pak dělat celý motor když jsem toto kupoval jako hotovku v supr stavu za řekněme odpovídající koruny to se na to můžu vys... abych dal dalších x desítek tisích do opravy a to jen kůli detailu (raddy uprav chip na 1,3baru když už to odlaťuješ)raddy píše:ja som cip na ziadny tlak neodladoval, 1.1bar je originalny tlak pre tento cip, ja som len zmenil cip pre pouzitie s 444cc vstrekmi a RB20AFM, nic viac. pokusy zo zvysovanim tlaku nad odporucanu hodnotu su tu pomerne caste, ja som sa k tomu uz davnejsie vyjadril, je to vec kazdeho co a ako nastavi.
netvrdim na 100% ze je prave toto pricina problemov, ale podla mojho nazoru je to silne pravdepodobne, zmeranim kompresie to spolahlivo odhalis. aj keby bola kompresia v poriadku, urcite tlak zniz na 1.1bar,ak budes chciet vyssi tlak, kup si sirokopasmovu lambdu a ja ti cip velmi rad upravim. aky benzin si pouzival?
Dobrý tak jsem se vyvstekal a pokračuju
Prý to je odladěné na 100oktanový benzín (píšu prý protože po tomto už moc věcen nevěřím) a podle toho jsem také bral jedině Shell V-Power Racing a jednou před cca 3tis km jsem musem vzít 3 litry(pro jistotu dojezdu) 98 u ESSO
nie je mozne upravit cip na nejaky tlak na dialku od pocitaca, preto by som to ani upravit nemohol, ani keby ma o to poziadal (teda upravit by som mohol, ale len odhadom a bez naslednej spatnej kontroly je to ako keby som ani nic nurobil). jedina moznost je robit to priamo na aute, ktore ma vo vybave sirokopasmovu lambdu.
pouzitie 100 oktanoveho benzinu umozni mierne zvysit tlak aj bez zmeny cipu, ale je otazne o kolko presne aby to bolo bezpecne. Cip samotny je navrhnuty pre 98okt. benzin, takze nejaky extra velky priestor tam nie je. takisto staci aby si mal mierne posunuty predzapal (napr. nie 15st ale 19st) o com nemusis ani vediet, pokial si to sam nezmeras stroboskopom (odporucam predzapal skontrolovat prave teraz)nehoda je tu....
nevztekaj sa, zmeraj kompresie a napis sem vysledok, zbytocne nervy su najhorsie...
pouzitie 100 oktanoveho benzinu umozni mierne zvysit tlak aj bez zmeny cipu, ale je otazne o kolko presne aby to bolo bezpecne. Cip samotny je navrhnuty pre 98okt. benzin, takze nejaky extra velky priestor tam nie je. takisto staci aby si mal mierne posunuty predzapal (napr. nie 15st ale 19st) o com nemusis ani vediet, pokial si to sam nezmeras stroboskopom (odporucam predzapal skontrolovat prave teraz)nehoda je tu....
nevztekaj sa, zmeraj kompresie a napis sem vysledok, zbytocne nervy su najhorsie...
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takže to bych si k tobě udělal výlet :-D a jak dlouho to trvá takové odladění? Jasně bez auta to nejde ale přesto jestliže to nastavil na 1,3 a tak to mohl nechat odladit. Jako to bude čekat mě jenže já to mám k tobě o několikset km dál (o to víc nechápu proč to neodladil když mohl k tobě zajed aby jste to udělali) už jsem se trochu uklidnil ale i tak jestli to bude v té horší variantě tak než abych znovu generálkoval motor tak půjde do šrotu to si za ty peníza koupím něco jinéhoraddy píše:kup si sirokopasmovu lambdu a ja ti cip velmi rad upravim.