Ztráta šťávy k palivovému čerpadlu
pozri, najprv zmeraj kompresiu, aby bolo jasne o co vlastne ide.
naladenie ecu je mozne urobit za jeden den, ak sa dohodne nejaky pohodovy zraz na kameni napr. tak to tam mozem urobit, samozrejme investicia do WB lamdy bude nutna.
najprv sa ale musi zistit o co vlastne ide, potom sa da debatovat o dalsich rieseniach.
nemyslim zeby bolo treba kupovat hned nieco ineho, nemysli si ze iny motor funguje inak ako ca18det. pomeraj, zisti co je vlastne problem a potom sa rozhodni.
naladenie ecu je mozne urobit za jeden den, ak sa dohodne nejaky pohodovy zraz na kameni napr. tak to tam mozem urobit, samozrejme investicia do WB lamdy bude nutna.
najprv sa ale musi zistit o co vlastne ide, potom sa da debatovat o dalsich rieseniach.
nemyslim zeby bolo treba kupovat hned nieco ineho, nemysli si ze iny motor funguje inak ako ca18det. pomeraj, zisti co je vlastne problem a potom sa rozhodni.
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je to čisté ale ještě jsme včera s Martinem zkusili odpojit AFM a motor bežel na krásné úžasné volnoběžné otáčky jak má je falt že při pohybu plynu první reakce nebyla dobrá ale jinak okamžitě zvyšoval otáčky ale hlavně běžel krásně čistě takže budu muset proměřit těsnost celé vzduchové soustavi a pak nějak prověřit (možná nahradit či jen zkusit) jinou AFM (po jejím odpojení bežel čistě jako už moc dlouho ne) a také prohodím AR. Tak jsem ulevil že písty přežili (tlaky jsme nemeřili už protože začalo pršet ale při tak čistém chodu jsme to považovali za zbytečné nicméňe to změřím jak se k tomu dostanu)
Turbo pouští přímo do výfuku takže repas nemine.
Zeptám se obecně podle Geroxe je zázrak že turbo po repasy vydrží 8tis km (toto mi napsal ještě před tím než veděl že to turbo tlačilo 1,3baru) co si o tom myslíte? to je turbo po repasy tak na nic nebo jde o názor jedince? Jde mi o to že mám za to že by to mělo vydržet déle (a neberte v potaz větší zatížení turba protože to Gerox ve chvíli kdy to psal nevěděl)
Turbo pouští přímo do výfuku takže repas nemine.
Zeptám se obecně podle Geroxe je zázrak že turbo po repasy vydrží 8tis km (toto mi napsal ještě před tím než veděl že to turbo tlačilo 1,3baru) co si o tom myslíte? to je turbo po repasy tak na nic nebo jde o názor jedince? Jde mi o to že mám za to že by to mělo vydržet déle (a neberte v potaz větší zatížení turba protože to Gerox ve chvíli kdy to psal nevěděl)
TOTO TURBO NIE JE URCENE PRE TLAK 1.3BAR.
turbo po spravne urobenom repase vydrzi bezne dalsich 100tis km, ak ma spravne prevadzkove podmienky, ale nejako sa tu zabuda ze seriovy tlak tohoto turba je 0.5-0.7bar, ake prekvapenie ze pri 1.3bar nejako nevydrzalo. Maximum pre toto turbo je 1.1bar, ak teda chces aby cosi vydrzalo. Da sa mu trocha pomoct pouzitim 360st lozisk, ale 1.3bar je stale nad hranicou moznosti turba, hlavne co sa zivotnosti tyka, je to hlavne kvoli zatazi na loziska.
tie kompresie URCITE (uz len kvoli ako si sa tu porozculoval) zmeraj, olej sa pred turbo nejako musel dostat (mozno len kvoli vysokemu tlaku turba, ale pre kazdy pripad). ak pusta turbo do vyfuku, tak to nema nic spolocne s olejom pred nim a ze ho tam bolo dost.
ak bezi motor lepsie bez AFM, je to bud kvoli netesnosti v sani alebo kvoli vadnemu AFM, ale mozu v tom byt aj ine kombinacie.
turbo po spravne urobenom repase vydrzi bezne dalsich 100tis km, ak ma spravne prevadzkove podmienky, ale nejako sa tu zabuda ze seriovy tlak tohoto turba je 0.5-0.7bar, ake prekvapenie ze pri 1.3bar nejako nevydrzalo. Maximum pre toto turbo je 1.1bar, ak teda chces aby cosi vydrzalo. Da sa mu trocha pomoct pouzitim 360st lozisk, ale 1.3bar je stale nad hranicou moznosti turba, hlavne co sa zivotnosti tyka, je to hlavne kvoli zatazi na loziska.
tie kompresie URCITE (uz len kvoli ako si sa tu porozculoval) zmeraj, olej sa pred turbo nejako musel dostat (mozno len kvoli vysokemu tlaku turba, ale pre kazdy pripad). ak pusta turbo do vyfuku, tak to nema nic spolocne s olejom pred nim a ze ho tam bolo dost.
ak bezi motor lepsie bez AFM, je to bud kvoli netesnosti v sani alebo kvoli vadnemu AFM, ale mozu v tom byt aj ine kombinacie.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
netěsnost hledej za klapkou,(v ECCS - nejspíš to velké těsnění mezi ECCS a motorem.. dá se to indikovat, když ucpeš ECCS a položíš na ty mezery z těsněním kousky papíru a jednoduše do ECCS foukneš pumpou) pokud se po odpojeni AFM podtlak spravil a motor běží normálně...
k tomu zbytku nemám prozatím co dodat, protože bych mohl psát do nekonečna at nekupješ pitomosti,ale koupíš vercajk pro měření AFR a EGT. To že je vhodne snižit tlak sme probírali už kdysi dávno,když si psal,co ti budík tlaku vzduchu ukazuje..Netuším,proč jsi tak neučinil.Nevidím důvod něco házet na předchozího majitele, když stím vozem nejezdí. A když jezdil,tak to každou něděli všecko kontroloval.. od válců a svíček a turba až po utírání prachu z motoru
Btw:bylo jasně řečeno, jezdit JEN a pouze na 100oct. palivo,nehonit za studena,nechat dochladit.. jinak není možné aby to auto bylo ve stavu v jakym je.
k tomu zbytku nemám prozatím co dodat, protože bych mohl psát do nekonečna at nekupješ pitomosti,ale koupíš vercajk pro měření AFR a EGT. To že je vhodne snižit tlak sme probírali už kdysi dávno,když si psal,co ti budík tlaku vzduchu ukazuje..Netuším,proč jsi tak neučinil.Nevidím důvod něco házet na předchozího majitele, když stím vozem nejezdí. A když jezdil,tak to každou něděli všecko kontroloval.. od válců a svíček a turba až po utírání prachu z motoru
Btw:bylo jasně řečeno, jezdit JEN a pouze na 100oct. palivo,nehonit za studena,nechat dochladit.. jinak není možné aby to auto bylo ve stavu v jakym je.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vladislav Bureš píše:Opakuju dotaz je normální že turbo po repasy při svém normálním pracovním tlaku odejde po 8tis km?
Nemluvím o svém konkrétním turbu. Ptám se na to protože mi to Gerox tvrdil než si přečetl že to turbo tlačilo více.
raddy píše:
turbo po spravne urobenom repase vydrzi bezne dalsich 100tis km, ak ma spravne prevadzkove podmienky,
mam dojem ze jsem ti psal ze se divim ze to vydrzelo tolik kdyz jsi tlacil kolem 1 baru...uz to je pro nej dost...az pote jsem si precetl ze si jezdil na 1.3.
k tem 100k km po repasi se nedokazu vyjadrit...nevidel jsem jediny zrepasovany turbo co by vydrzelo 100tis km...teda da se rict ze vic nez origo...
k tem 100k km po repasi se nedokazu vyjadrit...nevidel jsem jediny zrepasovany turbo co by vydrzelo 100tis km...teda da se rict ze vic nez origo...
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jak jsem už psal jezdím jen na V-Power Racing mimo jednoho případu 98ky ale to jen 3 litryblázen píše:netěsnost hledej za klapkou,(v ECCS - nejspíš to velké těsnění mezi ECCS a motorem.. dá se to indikovat, když ucpeš ECCS a položíš na ty mezery z těsněním kousky papíru a jednoduše do ECCS foukneš pumpou) pokud se po odpojeni AFM podtlak spravil a motor běží normálně...
k tomu zbytku nemám prozatím co dodat, protože bych mohl psát do nekonečna at nekupješ pitomosti,ale koupíš vercajk pro měření AFR a EGT. To že je vhodne snižit tlak sme probírali už kdysi dávno,když si psal,co ti budík tlaku vzduchu ukazuje..Netuším,proč jsi tak neučinil.Nevidím důvod něco házet na předchozího majitele, když stím vozem nejezdí. A když jezdil,tak to každou něděli všecko kontroloval.. od válců a svíček a turba až po utírání prachu z motoru
Btw:bylo jasně řečeno, jezdit JEN a pouze na 100oct. palivo,nehonit za studena,nechat dochladit.. jinak není možné aby to auto bylo ve stavu v jakym je.
Dokud olej nemá 70°C nemám větší tlak jak 0baru a dochlazuju minimálne 3-5 minut a déle
a ke kupování pitomostí jsem koupil jen BOV a držák na budíky. Zbytkem jsem se řídil jak jsme se bavili. O snížení tlaku jsme se bavili hned na začátku u prodeje abyc hse v tom nezabil po tom c ozačal budík ukazovat 1,5 baru jsi říkal že jsou to budíky na prd a rozhození na 1,5 při podložkách a nikoli kontlolerem snad není proveditelné. Budík na olej také ukazuje hlouposti než se zahřeje motor. já na tebe nic neházím jen konstatuju že chip je na 1 bar a ty jsi tam nastavil 1,3 a prodával s tím že je vše v pořádku, rozumýš tomu více než já ale i podle raddyho to není v pořádku a může to oddělat motor kdyby jsi toto řekl, už jsem to dávno nechal přenastavit (ať už ECU či tlak vzduchu). A porucha AFM která je pravděpodobně příčinou toho všeho do těď nikoho nenapadla a kouř turba je druhou věcí která je daná možnostli turba (jinak jsi měl pravdu repas byl bez papírů a před prý několika měsíci než jsi si to turbo koupil).
Takže opkuju nic na tebe krom zvíšeného tlaku nad možnosti chipu neházím velice si tě vážím a jsem moc rád že mi tak pořád pomáháš a reaguješ na ty blbosti kterými tě zahlcuju a ty budíky AFR a EGT chci pořídit s tím se počítá ;-) omlouvám že jsem tam předtím ulít přehnal jsem to asi ale vážně ve mě hrklo.