těch 100k km se mi zdá také moc ale těch 8k km zase málo proto se na to ptám veřejně už protože že když budu muset koupit nové turbo tak chci dobře vybrat abych se stavu KO dlouze vyhnul a pochopil jsem že T28 po sebelepší repasy už ne ani pro tlak 1bar a 0,7 fakt tlačit nechci tak rovnou přeskočím teorii o repasy a spíš se zeptám na optimální volbu turba pro tlak 1,3 tak aby vydrželo několik desitek tisíc km a při tom byl průběh výkonu co možná nejpřímější a max byl okolo 4000ot Přemýšlel jsem o GT2860RS ale jestli vydrží takový tlak to nevím tak mi zkuste poradit a na nárůst výkonu vzhledem k životnosti kašlu i viděl jsem krásné grafy výkonu na CA s GT2860RS s 361hp ale jak to bude s životností?Gerox píše:mam dojem ze jsem ti psal ze se divim ze to vydrzelo tolik kdyz jsi tlacil kolem 1 baru...uz to je pro nej dost...az pote jsem si precetl ze si jezdil na 1.3.
k tem 100k km po repasi se nedokazu vyjadrit...nevidel jsem jediny zrepasovany turbo co by vydrzelo 100tis km...teda da se rict ze vic nez origo...
Ztráta šťávy k palivovému čerpadlu
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no posledna poznamka k tomu repasu: repasovane turbo je v podstate nove turbo, samozrejme ak sa zrepasuje to co je potrebne. po tomto ukone je turbo znova v tovarenskej specifikacii a nie je dovod aby nevydrzalo tolko ako nove. bezne sa repasuju hlavne vacsie turba na nakladne auta, kamiony, kde je nakup noveho neekonomicke a tam je vydrz repasovaneho turba bez problemov rovnaka ako dovtedajsia.
jediny problem ktory sa tyka nas je ten, ze takmer nikdo nepouziva repasovane turbo v jeho urcenom tlaku a vela aut ma problemy s mazanim, ktore su casto pricinou zlyhania turba a ka sa pred repasom tento problem neodstrani, skonci predcasne aj turbo repasovane.
ale naozaj si dovolim tvrdit, ze spravne repasovane turbo=nove turbo, opytajte sa vo firmach ktore turba repasuju, aka je ich zivotnost....
jediny problem ktory sa tyka nas je ten, ze takmer nikdo nepouziva repasovane turbo v jeho urcenom tlaku a vela aut ma problemy s mazanim, ktore su casto pricinou zlyhania turba a ka sa pred repasom tento problem neodstrani, skonci predcasne aj turbo repasovane.
ale naozaj si dovolim tvrdit, ze spravne repasovane turbo=nove turbo, opytajte sa vo firmach ktore turba repasuju, aka je ich zivotnost....
otazka: preco potrebujes tlak 1.3bar? Nestaci ti 1bar? pri tomto tlaku s T28 turbom je vykon okolo 280k, je ti to na 1.8 l motor malo? Ak ano, nie je problem, ale uvedom si ze budes robit GO motora castejsie ako by si chcel, pripada ti v pohode ze 1.8l motor ma vykon 360k a pritom v pohode vydrzi x tis. km?Vladislav Bureš píše:těch 100k km se mi zdá také moc ale těch 8k km zase málo proto se na to ptám veřejně už protože že když budu muset koupit nové turbo tak chci dobře vybrat abych se stavu KO dlouze vyhnul a pochopil jsem že T28 po sebelepší repasy už ne ani pro tlak 1bar a 0,7 fakt tlačit nechci tak rovnou přeskočím teorii o repasy a spíš se zeptám na optimální volbu turba pro tlak 1,3 tak aby vydrželo několik desitek tisíc km a při tom byl průběh výkonu co možná nejpřímější a max byl okolo 4000ot Přemýšlel jsem o GT2860RS ale jestli vydrží takový tlak to nevím tak mi zkuste poradit a na nárůst výkonu vzhledem k životnosti kašlu i viděl jsem krásné grafy výkonu na CA s GT2860RS s 361hp ale jak to bude s životností?Gerox píše:mam dojem ze jsem ti psal ze se divim ze to vydrzelo tolik kdyz jsi tlacil kolem 1 baru...uz to je pro nej dost...az pote jsem si precetl ze si jezdil na 1.3.
k tem 100k km po repasi se nedokazu vyjadrit...nevidel jsem jediny zrepasovany turbo co by vydrzelo 100tis km...teda da se rict ze vic nez origo...
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vroubek za to že jednotka je na jiný tlak než jaký tam je tlačen s čím jsi to prodával a neřekl že to na to není nastavené a že to může detonovat a dělat vše to ostatní co psal raddy jen za to :-) a tlak a výkon byvh rád udržel a naopak tomu dodělal tu elektroniku aby to bylo jak by mělo a pokud si vzpomínám tak jsme se bavili i o 1,4 baru a jiném turbu (tam jsem s úpravou jednotky počítal)blázen píše:jaký vroubek,dávno tam mělo být mín,když sem ti psal,že máš snížit tlak,že máš vytáhnout podložku
myslim ze turbo GT2860RS je velmi vhodny kandidat, ak planujes vykon okolo 350k. Toto turbo ma asi najlepsi mozny nabeh na tento vykon na ca18det motore a pokial viem, zvlada uvedeny vykon bez problemov. 350k je jeho maximum, viac by som s nim neratal. Pri akom tlaku presne tazko povedat, ale myslim zeby to mohlo byt prave okolo 1.3bar.
Toto turbo ma/bude mat sentinel a budem prenho upravovat cip (podla toho ako sa rozhodne a dohodne), takze navrhujem vyckat na vysledok.
Nie som si uplne isty ako zvladnu 350k 444cc vstreky, povedal by som ze tie budu na uplnej hrane, ale myslim ze ak nebude 350k ale napr. 330k (kvoli vstrekom) je to stale v pohode.
Na bezpecny vykon v oblasti 350k su potrebne 550cc vstreky.
Toto turbo ma/bude mat sentinel a budem prenho upravovat cip (podla toho ako sa rozhodne a dohodne), takze navrhujem vyckat na vysledok.
Nie som si uplne isty ako zvladnu 350k 444cc vstreky, povedal by som ze tie budu na uplnej hrane, ale myslim ze ak nebude 350k ale napr. 330k (kvoli vstrekom) je to stale v pohode.
Na bezpecny vykon v oblasti 350k su potrebne 550cc vstreky.
K té repasi. Když nechával Marat repasovat mou T28 ve specialturbo, ukázalo následné měření tamtéž, že veškeré vůle a další hodnoty splňují specifikace nového turba na 100%. Takže bych se repase nebál
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dobrá to jsem s itak nějak i myslel takže počkám tak dopadne a jestli u mě jedinou překážkou budou právě vstreky tak je čeká výměna :-Draddy píše:myslim ze turbo GT2860RS je velmi vhodny kandidat, ak planujes vykon okolo 350k. Toto turbo ma asi najlepsi mozny nabeh na tento vykon na ca18det motore a pokial viem, zvlada uvedeny vykon bez problemov. 350k je jeho maximum, viac by som s nim neratal. Pri akom tlaku presne tazko povedat, ale myslim zeby to mohlo byt prave okolo 1.3bar.
Toto turbo ma/bude mat sentinel a budem prenho upravovat cip (podla toho ako sa rozhodne a dohodne), takze navrhujem vyckat na vysledok.
Nie som si uplne isty ako zvladnu 350k 444cc vstreky, povedal by som ze tie budu na uplnej hrane, ale myslim ze ak nebude 350k ale napr. 330k (kvoli vstrekom) je to stale v pohode.
Na bezpecny vykon v oblasti 350k su potrebne 550cc vstreky.
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
pri 1bar ti vydrzi ako dlho len potrebujes, ale 1.3bar je nieco ine...Vladislav Bureš píše:Nebál ale při 1 baru aby to bylo na 8 tis km to raději nePeca píše:K té repasi. Když nechával Marat repasovat mou T28 ve specialturbo, ukázalo následné měření tamtéž, že veškeré vůle a další hodnoty splňují specifikace nového turba na 100%. Takže bych se repase nebál
Já mám na něm najeto cca 6000km při tlaku 1.2b, zatím držíVladislav Bureš píše:Nebál ale při 1 baru aby to bylo na 8 tis km to raději nePeca píše:K té repasi. Když nechával Marat repasovat mou T28 ve specialturbo, ukázalo následné měření tamtéž, že veškeré vůle a další hodnoty splňují specifikace nového turba na 100%. Takže bych se repase nebál
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
spíš sem počítal stím,že to 1,2 - 1,3bar se 100oct. snese.. proto jsem doporučoval budíky pro AFR a EGTVladislav Bureš píše:Vroubek za to že jednotka je na jiný tlak než jaký tam je tlačen s čím jsi to prodával a neřekl že to na to není nastavené a že to může detonovat a dělat vše to ostatní co psal raddy jen za to :-) a tlak a výkon byvh rád udržel a naopak tomu dodělal tu elektroniku aby to bylo jak by mělo a pokud si vzpomínám tak jsme se bavili i o 1,4 baru a jiném turbu (tam jsem s úpravou jednotky počítal)blázen píše:jaký vroubek,dávno tam mělo být mín,když sem ti psal,že máš snížit tlak,že máš vytáhnout podložku
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
hlavny problem je v tom, ze staci ubrat z hlavy ci bloku pri rovnani viac (viacnasobne rovnanie) a kompresia sa zvysi natolko, ze nastanu detonacie. Rozdiel medzi bezpecnym maximalnym vykonom a detonaciami je kludne 0.1bar . Ked sa to da dohromady s cipom, ktory je urceny pre 1.1bar, vysledok je pri 1.3bar neisty.blázen píše:spíš sem počítal stím,že to 1,2 - 1,3bar se 100oct. snese.. proto jsem doporučoval budíky pro AFR a EGTVladislav Bureš píše:Vroubek za to že jednotka je na jiný tlak než jaký tam je tlačen s čím jsi to prodával a neřekl že to na to není nastavené a že to může detonovat a dělat vše to ostatní co psal raddy jen za to :-) a tlak a výkon byvh rád udržel a naopak tomu dodělal tu elektroniku aby to bylo jak by mělo a pokud si vzpomínám tak jsme se bavili i o 1,4 baru a jiném turbu (tam jsem s úpravou jednotky počítal)blázen píše:jaký vroubek,dávno tam mělo být mín,když sem ti psal,že máš snížit tlak,že máš vytáhnout podložku
Hlavny problem je v tom, ze T28 turbo nezvlada prevadzku na 1.3bar a osobne si myslim ze je to prilis vela aj na stage2 cip.
Da sa povedat, ze ak nie su detonacie, je vlastne (zjednodusene povedane, predpokladame ze ecu je naladena v istych rozumnych medziach) jedno (ak nejde o dosiahnutie max. mozneho vykonu) aka je zmes ci EGT. Problem je v tom, ze nie vzdy mozu byt detonacie jasne pocutelne, resp. vodic ich nemusi rozpoznat.
S kvalitnym detektorom detonacie je mozne zostavu otestovat pri roznych tlakoch turba, AFR budik je k tomu velmi vhodny, pretoze umozni kontrolovane doladenie, ak je to potrebne.