to máš pravdu, nadruhou stranu já stím pod plným boostem moc nenalítal,tak sem se ani nijak nebál, že něco nevydrží, z celkove vyšky hlavy a bloku je oproti velikosti těsnění ubrano 0,15mm nic víc. Detonace slyšet nebyly normálním poslechem..ale to nic neřekne,to je jasná věc. Svíce měly při týdení kontrole normální barvu,ve vnitř na pístech nic nebylo (kontrolovano 2x nějakym bazmekem ze servisu,netuším jak se to jmenuje, je to nějaká sonda,jde tím hezky vidět povrch pístu.. proto jsem jezdil s jistotou.raddy píše:hlavny problem je v tom, ze staci ubrat z hlavy ci bloku pri rovnani viac (viacnasobne rovnanie) a kompresia sa zvysi natolko, ze nastanu detonacie. Rozdiel medzi bezpecnym maximalnym vykonom a detonaciami je kludne 0.1bar . Ked sa to da dohromady s cipom, ktory je urceny pre 1.1bar, vysledok je pri 1.3bar neisty.blázen píše:spíš sem počítal stím,že to 1,2 - 1,3bar se 100oct. snese.. proto jsem doporučoval budíky pro AFR a EGTVladislav Bureš píše: Vroubek za to že jednotka je na jiný tlak než jaký tam je tlačen s čím jsi to prodával a neřekl že to na to není nastavené a že to může detonovat a dělat vše to ostatní co psal raddy jen za to :-) a tlak a výkon byvh rád udržel a naopak tomu dodělal tu elektroniku aby to bylo jak by mělo a pokud si vzpomínám tak jsme se bavili i o 1,4 baru a jiném turbu (tam jsem s úpravou jednotky počítal)
Hlavny problem je v tom, ze T28 turbo nezvlada prevadzku na 1.3bar a osobne si myslim ze je to prilis vela aj na stage2 cip.
Da sa povedat, ze ak nie su detonacie, je vlastne (zjednodusene povedane, predpokladame ze ecu je naladena v istych rozumnych medziach) jedno (ak nejde o dosiahnutie max. mozneho vykonu) aka je zmes ci EGT. Problem je v tom, ze nie vzdy mozu byt detonacie jasne pocutelne, resp. vodic ich nemusi rozpoznat.
S kvalitnym detektorom detonacie je mozne zostavu otestovat pri roznych tlakoch turba, AFR budik je k tomu velmi vhodny, pretoze umozni kontrolovane doladenie, ak je to potrebne.
předzápal by měl být 15stupnů.Ten sem nastavil později strobáčem přesně. Jedine co tomu chybělo byly skutečně ty budíky. Motor je postaven dobře, byla by škoda ho zničit..
pro těch 350k doporučuji jine ojnice, seriové by nemusely dlouho vydržet,záleží jak se stím jezdí. Nerad bych zas četl,že někdo ohnul ojnici jen proto,že jsem mu neřekl at koupi jine