gulickove turba a restriktor privodu oleja
gulickove turba a restriktor privodu oleja
Cez vikend som skusal nahodit nove turbo /gt28rs/ ale ani po pomerne dlhom usili sa mi nepodarilo nasadit trubku na privod oleja do turba. Najprv bol problem so zlym natocenim potom, s dlzkou trubky. Dotykal som sa trubkou restriktora ale nevedel som zasunut :-D bola kratka
Po niekolkych telefonatoch s Kenim som sa dopracoval k tomu ze som si chcel dat vyrobit na privod oleja hadicu a nie trubku. Problem je ale ze vonkajsi zavit na restriktore smerom k turbu je 12 x 1 a s takym malym stupanim mi nikde nevedeli spravit hadicu. Nakoniec to mam vyriesene rozne salamunsky nasrubovanim redukcie do bloku a cez rozne kolienka ale je to uz nasadane. Jedina otazka ktora ma teraz trapi je ze ci ma v sebe samotne turbo olejovy restriktor na privode alebo nie pretoze povodny kvoli nevhodnosti zavitu som odstranil.
Keni vravi ze si mysli ze hej ale nechce sa mi zarucit aby nebolo nanho ked nieco klakne.
Nevie niekto poradit?
dik
Po niekolkych telefonatoch s Kenim som sa dopracoval k tomu ze som si chcel dat vyrobit na privod oleja hadicu a nie trubku. Problem je ale ze vonkajsi zavit na restriktore smerom k turbu je 12 x 1 a s takym malym stupanim mi nikde nevedeli spravit hadicu. Nakoniec to mam vyriesene rozne salamunsky nasrubovanim redukcie do bloku a cez rozne kolienka ale je to uz nasadane. Jedina otazka ktora ma teraz trapi je ze ci ma v sebe samotne turbo olejovy restriktor na privode alebo nie pretoze povodny kvoli nevhodnosti zavitu som odstranil.
Keni vravi ze si mysli ze hej ale nechce sa mi zarucit aby nebolo nanho ked nieco klakne.
Nevie niekto poradit?
dik
Kentoya píše:pokud se nemýlím turbo gt28rs by ho mělo mít, ale stejně bych tam strčil to kolínko než abych spoléhal na to co mi kdo řekne a závit 12*1 je v průtokových šroubech celkem běžný závit
aj by som ho tam strcil keby to nebolo tak problematicke, neviem nakolko bezny pretoze v HANSAflexe co je asi najvacsia predajna hydraulickych a inych hadic a ani v inych mensich prejnach to nemali, len 12 x 1.5
´raddy píše:kazde original garrett gulickove turbo ma na privode oleja restriktor, ktory upravuje prietok este viac ako standardny restriktor v bloku, ktory je kvoli klasickym turbam. restriktor v turbe by si mohol aj vidiet cez vstup oleja.
ano je ho tam vidiet ale niesom si isty ci upravuje prietok este viac, odhadom stary restriktor ked ma 1,2mm dieru tak na turbe ma cca 2.5mm.
takze ked ma vlastny restriktor mozem to s kudlnym svedomim a bez obavy znicenia turba nechat tak ako som napisal?bez povodneho?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Povodny restriktor na bloku praveze nema, lebo do neho mu nevedeli spravit hadicu.raddy píše:na turbe by mal byt tak 0.8mm restriktor co si pamatam, ale zvonka to nemusi byt dobre vidiet. pochopil som ze povodny restriktor na bloku mas, ja by som ho tam nechal.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tie zavity vsetky uz mame zmaknute. Otazka je ci treba restrikciu spravit aj pred turbom alebo nie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No ona sa vec ma tak, ze sentinel je netrpezlivy a chce jazdit, takze skor chcel pocut ze ju tam netrebaraddy píše:urobte ju aj pred turbom, rozmer mate, nechajte si ju vyrobit s normalnymi zavitmi a vlozte ju napr. do adekvatne upravenj privodnej hadice oleja a pod...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
raddy: je mozne ze vnutri to ma 0.8 ale zvonku sa zda akoby to bolo min. 2mm.
Ked je v turbe 0.8mm restriktor naco potrebuje dalsi pred turbom?
asi hlupa teoria ale ked niekto chce vymenit nie T25ku za GT28RS ale povedzme T3ku/len napr./ v nejakom cosworthe a ma tam inu restrikciu /vacsia diera kvoli vacsiemu turbu/ bude ju zavarovat a prevrtavat na mensi priemer?
ano keni ma pravdu ze by som si uz zajazdil ale nie za cenu ze doje... turbo, len skor by ma zaujimalo ci to moje turbo tu 0.8mm restrikciu naozaj ma, pretoze ak ano nevidim dovod davat dalsiu povedzme 1mm pred turbo
Ked je v turbe 0.8mm restriktor naco potrebuje dalsi pred turbom?
asi hlupa teoria ale ked niekto chce vymenit nie T25ku za GT28RS ale povedzme T3ku/len napr./ v nejakom cosworthe a ma tam inu restrikciu /vacsia diera kvoli vacsiemu turbu/ bude ju zavarovat a prevrtavat na mensi priemer?
ano keni ma pravdu ze by som si uz zajazdil ale nie za cenu ze doje... turbo, len skor by ma zaujimalo ci to moje turbo tu 0.8mm restrikciu naozaj ma, pretoze ak ano nevidim dovod davat dalsiu povedzme 1mm pred turbo
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
aby sa to zjednodusilo, tak ak je restriktor v turbe (co by naozaj mal byt) tak uz dalsi nepotrebujes.Sentinel píše:raddy: je mozne ze vnutri to ma 0.8 ale zvonku sa zda akoby to bolo min. 2mm.
Ked je v turbe 0.8mm restriktor naco potrebuje dalsi pred turbom?
asi hlupa teoria ale ked niekto chce vymenit nie T25ku za GT28RS ale povedzme T3ku/len napr./ v nejakom cosworthe a ma tam inu restrikciu /vacsia diera kvoli vacsiemu turbu/ bude ju zavarovat a prevrtavat na mensi priemer?
ano keni ma pravdu ze by som si uz zajazdil ale nie za cenu ze doje... turbo, len skor by ma zaujimalo ci to moje turbo tu 0.8mm restrikciu naozaj ma, pretoze ak ano nevidim dovod davat dalsiu povedzme 1mm pred turbo
T3 mam napr. ja, pouzil som seriovy restriktor na bloku.
to ci tvoje turbo restriktor NAOZAJ ma ti nikdo z nas nepovie, kedze do tvojho turba nevidime, ak je to origanl garrett, tak urcite restriktor mat bude.