přesně tak :-)Fire píše:Kentoyi si vážím a věřím tomu že svou práci na motorech dělá poctivě, ten směšnej peníz,kterej na tý GO vydělá někomu připadá moc ? Kdyby zákazníci měli na opravdu pořádný díly tak si myslím že by těch problémovejch motorů bylo daleko méňě,že něco nevydrží je už spíš otázka na to jak pak dotyčnej autu nakládá - kolik tlačí aby ta měl bůhvíjakej výkon!
U Kentoyi to vydím na pořekadlo za dobrotu na žebrotu, stavět motory pro lidi který na to nemají moc peněz a tlačí cenu co nejníž a šetří na dílech hlavně aby to jelo a trochu něco i vydrželo , musí bejt strašnej vopruz...
koupím motor
Nissan 200sx s13 modrý ďábel
Audi 80 2.0 8V (současnost)
Opel Calibra 2.0 16V (minulost)
Opel Calibra 2.0 8V (minulost)
Mazda 323F mrkajda 1.6 16V (minulost)
Audi 80 2.0 8V (současnost)
Opel Calibra 2.0 16V (minulost)
Opel Calibra 2.0 8V (minulost)
Mazda 323F mrkajda 1.6 16V (minulost)
já nesnáším lidi kteří neví o čem je řeč a kecají, viz jak jsem ti to vysvětlil s tím jak jsi vyzdvihoval heiniho, že je jediný, jsem rád že jsem ti to tehdy natřel tak že se od té doby nehodíš ani na hnůj, osobně jak vidím tvůj nick v příspěvku tak mám 100 chutí vypnout komp co ty jsi za vylízaný pako,DRFTING píše:Já vím že ti vadí, nemáš totiž čisté svědomí :-D já mám z tebe jen prdel a navážím se do tebe jak píšeš ty jen z jednoho důvodu.Když sem příjde totiž novej člen,Tak z tech tvejch keců o motorech tady dospěje k názoru že jsi hroznej specialista na tzv. GO motorů a že to děláš za super ceny.No a já svým tzv. navážením jak píšeš chci jen upozornit že jsi jen normální kutil kterej se v motorech hrabe v nějaký zaplivaný garáži a že prostě nejsi garancí 100% odvedené práce za nejnižší ceny.Totiž tady na foru je mnohem víc lidí co zvládnou opravit motor s prstem v nose a vůbec se tu takto jako ty neprezentujou prostě nemám rád lidi který ze sebe dělají něco víc než jsou a tak ty na mě působíš.Kentoya píše:počkej na drftinga, mě ty jeho navážky celkem vadí, že si to ten magor z prahy vůbec dovolí hovno ví v rusku nebyl a háže machra
s prstem v nose to nezvládne nikdo
a nikdo se tady navíc nereprezentuje z jediného, a tobě těžko myslitelnému důvodu, protože, ten co o těch motorech něco ví, tak ví že se mu to za ty peníze nevyplatí ani náhodou, jinak nevím jestli jsem specialista, ale vím že motor CA znám tak dokonale, a nevím jestli ho zná ještě kdokoliv takhle do detailu, že ho zvládám pozpaměti a nepotřebuji k tomu manuál a že všechno měřím tak poctivě že neznám nikoho z běžných servisů kdo by to tak dělal, a že vím co s tím motorem udělat aby jel jako prase, stačí když se podíváš na moje tři motory co jsem dával do svých aut, jenom proto že nejsem až tak moc limitovanej financema jako lidi na tomhle foru tak kterej koliv z těch tří motorů jel i s nižším tlakem podstatně lépe než kterýkoliv seriový popř na úrovni či lépe než stage 1 a to tvůj motor nikdy nezvládne a na tomhle foru jsou kromě mě jen dva lidi (mimo mě) kteří ví jak to udělat a fajfku nepočítám, jelikož jsem jeho práci neviděl, ale údajně je profík, ale taky si to nechá nehorázně zaplatit co jsem slyšel (ale možná že to jsou klepy)
jinak znám větší profíky než jsem já, na motory všeobecně a vím že kdybych jim tento motor zanesl tak ho udělají i lépe než já, a když jsem jednoho z nich ptal co na tom motoru chci (spíše jsem vyjmenoval co na něm dělám) ale prezentoval jsem to jako že si to někdo přeje, a co by si za takovou GO vzal, tak mi sdělil že tak 100litrů pro mě, takže asi tak jsem drahej, ale je fakt že milan je profík na motory, dělal závodní stroje které vyhrávaly a skrz 5000 by ani nevstával
a mou garáž jsi neviděl, je to sice špinavá dílna, ale zaplivaná není a 300m2 rozhodně není garáž, a jen vybavení které v ní mám a náhradní díly, mají hodnotu vyšší jak půl mega
takže tímto tě žádám, když uvidíš příspěvek ode mě, tak ho nečti, protože to nepochopíš a tvůj malej mozeček zase vyplodí nesmysl na kterej nemáš argumenty, stáhni ocas věnuj se driftingu když už to máš v nicku, aby jsi ukázal okolí, že jsi lepší jak majitelé bavoráků, to ti přeji i když je mi jasné že nikdy nebudeš špičkový drifter, ale přeju ti aby jsi byl a do ostatního se neser je to na tebe složité a na mé IQ nemáš a nebudeš mít i kdyby jsi odted udělal 4 vysoké školy
Naposledy upravil(a) Kentoya dne 18.05.2008, 22:34, celkem upraveno 1 x.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Hehe tak sem si to pomalu procetl.....a mel bych dotazek na driftinga...kolik tvych zgeneralkovanych motoru (at uz kompletni ci castecna) nekde jezdi? mluvme konkretne o motorech do SX?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ze sa nato nevykaslete.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
hmm jaka jina odpoved by se taky dala cekat ze. Ono neco delat a a kecat o tom jak to umim lip nez ostatni jsou uplne dve jiny veci..ukaz vysledky pak sem posilej takovy reci a do nekoho se navazej.DRFTING píše:nesnaž se.........zbytečný
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Ne pises tady jak to kentoya flaka...naznacujes jak to neumi, pritom jsi videl tusim 2 motory od nejakejch kluku kterym to kentoya delal tu GO (otazka: proc sem nenapisou sami a resis to za ne)...zvlastni..do ted sem mel za to ze aby tohle clovek mohl rict, mel by se v tom vyznat. Ze se neco posralo, jasne neprijemne, neverim tomu ze to kentoya neresi, komu z nas se neco co dela nekdy neposere? Nebo tobe se vzdy vsechno dari na 100%? Neber prosimte moje prispevky jako utocny, jen me proste zarazi proc pises verejne prispevky ve kterych zpochybnujes a urazis neci praci, kdyz se to to vlastne ani netyka? Nebo je Tvuj motor jeden z tech co kentoya opravoval a posral se? Pokud ne. tak at si to vyresi dotycni, nejdriv primo s kentoyou a pokud to z nejakyho duvodu nepujde, tak dejme tomu verejne na foru. Fakt se na me nezlob, neznam te, ale opravdu nechapu duvod veskerych tvych postu v tomto tematu.DRFTING píše:píšu tu někde že opravuju motory ?Mirek píše:hmm jaka jina odpoved by se taky dala cekat ze. Ono neco delat a a kecat o tom jak to umim lip nez ostatni jsou uplne dve jiny veci..ukaz vysledky pak sem posilej takovy reci a do nekoho se navazej.DRFTING píše:nesnaž se.........zbytečný
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
pani, rad by som vas upozornil ze sa mi toto ZBYTOCNE vzajomne osocovanie prestava pacit. uz davno neriesite go motorov ale kdo kde komu preco zaco. Ak ma kdosi pocit ze sa niekdo vytahuje, robi draho, nekvalitne, ma prilis velkeho vtaka tak nech sa obrati inam kde takyto pocit mat nebude ale nevidim dovod preco by sa tu malo rozoberat to ze vedla v obchode je rohlik o korunu lacnejsi ako v tomto. K**a dvihnem rit a idem si kupit vedla. To kolko kdo na com zaraba je cisto jeho vec, komu sa paci nech si kupi, komu sa nepaci, nikdo ho nenuti.
nazov prispevku znie kupim motor, nezda sa vam ze sa kapanek odbocilo od temy?
prosim vas pekne, ukoncite tento styl debaty kym to neklesne naozaj hlboko do bahna a prispevok bude musiet byt uzavrety.
dakujem za vase pochopenie.
nazov prispevku znie kupim motor, nezda sa vam ze sa kapanek odbocilo od temy?
prosim vas pekne, ukoncite tento styl debaty kym to neklesne naozaj hlboko do bahna a prispevok bude musiet byt uzavrety.
dakujem za vase pochopenie.
ty jsi ale debílek to že se může ucpat kanálek z bloku do hlavy netušil ani heini ani já, bylo to poprvé a i heiniho to překvapilo a to je podle tebe největší profík který by měl takový detail najít hned, ale ty určitě víš jak to zkontrolovat aby se to příště nestalo, s heinim jsme to probírali a netuší to ani jeden z nás a oba nad tím přemýšlíme, a ty problémy jsem rozhodně nezpůsobil já, problémy způsobil klukům blok a já se s klukama vyrovnal přestože jsem nemusel a k tomu motoru od micka, máš pocit že když si vybere levné těsnění protože šetří a za práci si vezmu pouze tři litry že se mám sbalit a jet to do prahy opravit na koleně? když mi to doveze do olomouce tak to opravím, ale v praze nemám kde, a když už si vybral levné těsnění a chtěl hlavně jezdit a neříkal že by chtěl zvyšovat výkon, proč si hrál s tlakem turba? není to náhodou např i u nissanu, že pokud uděláš jakýkoliv zásah do motoru či turba strácíš záruku i na nové auto okamžitě? já nevím, ale když to přiveze já to opravímDRFTING píše:jo, ten jsem videl taky, chudák kluk, zaplatil za GO a motor odfláklej a ted nejezdí.Ale kentoyovi to nevadí zaplaceno dostal, tak co by dál řešil, ale záruku tu on fakt dává :-D Pak další příhoda s ucpaným blokem motoru.Způsobil tím klukům mraky problémů a starostí.otasTM píše:já od kentoya viděl na vlastní oči jen jedinej motor po GO a zrovna posranej s nulovejma kompresema na třech válcích :-D
ale jestli ostatních pár motorů jezdí tak vpoho, nějaký ztráty sou vždycky :-D
tady ti ukážu jiné případy, když se klukovi z brna hryznul nový termostat byl jsem u něj a chybu hledal, když doublejayovi tekla vodní pumpa tak jednou s tím byl v ol a pumpu jsem mu vyměnil a když tekla druhá, tak jsem za ním jel do jihlavy (protože zajistil dílnu) a vyměnil jsem ji podruhé a za práci jsem si nic nevzal, když si iwan nechal vyměnit na slovensku vačky a nastavili mu rozvody o zub (tím samozřejmě záruka končí) a motor přehřál, tak jsem k těm mechanikům na slovensko jel a to 23,12 kdy ostatní strojili stromeček a mechanici tvrdili že všechno udělali dle manuálu a rozvody dali zase špatně, a od iwana jsem si vzal jen na benzín, a škoda byla že jsem po těch magorech nezkontroloval utažení šroubů na hlavě, protože o 14 dnů bylo auto opět u mě první dva šrouby na krev a ostatních 8 volných a jak mu měnili těsnění pod hlavou tak to staré jak oškrábali nechali napadat do vany a měl stopy na klice od toho bordelu, a vzal jsem si peníze jen za díly a vytažení motoru ven a do auta a za práci na motoru jsem nic nechtěl, když petkovi začalo blbnout turbo (nevěděl jsem že je to turbo) taky jsem se u něj stavil a hledal jestli se něco nestalo motoru a zaplatpánbůh nestalo, když deepstar ode mě odjel s hotovým motorem a odešel mu po cestě domů u svitav CAS a následný výbuch mu roztrhnul výfuk a poškodil i těsnění pod palicí (CAS nemá s GO motoru nic společného a mohl jsem se na něj vysrat) tak jsem nejdřív jel do svitav osobním, chybu našel CAS vyměnil a když ujel dalších 10km a vařil, tak jsem sehnal odtahovku a auto k sobě odtáhnul a motor ven a těsnění vyměnil a můžeš hádat co jsem si za to řeknul a když tak mi napiš kterej člověk by tohle dělal všichni by se na to za ty prachy vysrali, ale pro mě je to srdcovka a ty jsi debílek kterej tohle nepochopí
a opět debílek rozepsal jsem ti co na tom motoru je, napsal cenu a vyšlo jasně 5000, ale ty jsi tak starašně chytrej že neumíš počítat a píšeš že je to dvakrát tolik, tak tě žádám nauč se počítat a potom takový sračky napiš, nezlob se na mě ale tohle jsem uměl spočítat ve druhé třídě a protože ty to nezvládáš, tak to znamená že chodíš do první třídy a potom na tomhle foru nemáš co dělatDRFTING píše:Ano, když si přečtu jak maximálně dokonale čistí díly a vysledkem je ucpaný blok.Když si přečtu že dělá skoro zadarmo a výsledkem je podle jeho výdelek 5 táců na motoru dle mého minimálně jednou tolik ( a to už je docela dost na prezentaci že skoro zadarmo, je mi to jedno at má mnohem víc taky bych cizím zadarmo nic nedělal, ale nebudu se tak prezentovat) když si přečtu že na všechno dává záruku a pak se ke me donese že na kluka kterému delal motor a motor mu nejede sere a neřeší to s ním. Tak prostě a jednoduše sem chci neco napsat.Kdyby to tak nepřeháněl s tím jak všechno dělá úplně maximálně nejlíp a proste se tu prezentoval normálněji obyčejněji, tak mě ani nenapadne sem proti nemu něco psát.Nikoho nenapadám vím že nikdo nemůže nic udělat vyslovene na 100% ale nesnáším NAMYŠLENÝ VEJTAHY.Je mi jasný že kdyby Kentoya nemel na hlavě ani jeden vlas a nekdo mu to vyčetl tak bude tvrdit bůhví jak je zarostlej a vždycky bude mít poslední slovo a ješte k tomu začne používat sprostý slova když už je v koncích, ale me to nevadí, jak jsem již psal je to pro mě legrace to číst
a jak jsi přišl na to že jsem ten blok ucpal? já můžu s klidným svědomím tvrdit že heinimu tam při skládání motoru vnikla nějaká nečistota která kanálek ucpala a nedělám to, místo toho jsem mu dal 5000 ze svého, a na tom bloku včetně pístů jsem měl asi 250korun, ale raděj 5000 prodělám i za věc za kterou pravděpodobně absolutně nemůžu než aby mě někdo pomlouval a stejně se najde piča jako ty která mě pomlouvá
ještě můžeš napsat, protože jsem pomáhal skládat motor bukymu, že mu fouklo těsnění pod palicí kvůli mě a že mu kvůli mě praskla vačka a věřím tomu, že jak tě buky uvidí, tak ti za takovej nesmysl vykostí žebra za živa
nezlob se na mě všechno jsem si obhájil, svědomí mám čisté a s heinem jsem asi tři měsíce dohodnutej že se na to těsnění mickovi podívá a věř mi že takovejch kecálků skrytejch za klávesnicí je na netu plno, já chodím i mezi lidi po celém bývalém československu a ty ani nevytáhneš paty z práglu, protože je ti jasný, že celé bývalé československo takovej magor jak jsi ty vůbec nezajímá