ecu 21 – Ignition Signal + dalsi veci

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

ecu 21 – Ignition Signal + dalsi veci

Příspěvek od rozum »

nevite co znamena kod 21 – Ignition Signal (zapalovací signál na primární cívce) ? ecu mi chvilema hlasi 55, chvilema 21.

porad mi to nechce startovat, starter toci, benzin ide, svicky pali, komprese jsou. napada vas neco?
Naposledy upravil(a) rozum dne 22.05.2008, 15:09, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: ecu 21 – Ignition Signal

Příspěvek od blázen »

rozumik píše:nevite co znamena kod 21 – Ignition Signal (zapalovací signál na primární cívce) ? ecu mi chvilema hlasi 55, chvilema 21.

porad mi to nechce startovat, starter toci, benzin ide, svicky pali, komprese jsou. napada vas neco?
špatný předstih

kod znamená,že máš asi blbej konektor, zkus je trošku poohýbat,..případně můžeš mít vadnou cívku
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

21 je problem v zapalovani. Diagnostika na to je na stranach EF & EC-90-92. Kedze je tych moznych chyb vela, tazke je jednoducho napisat co je zle.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

s predstiohem sem taky kroutil :?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

rozumik píše:s predstiohem sem taky kroutil :?
Predstih nesposobi chybu 21. Problem je na trase ECU->sviecky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

kenivruh píše:
rozumik píše:s predstiohem sem taky kroutil :?
Predstih nesposobi chybu 21. Problem je na trase ECU->sviecky.

o nezpůsobí,ale umí znemožnit start
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

blázen píše:
kenivruh píše:
rozumik píše:s predstiohem sem taky kroutil :?
Predstih nesposobi chybu 21. Problem je na trase ECU->sviecky.

o nezpůsobí,ale umí znemožnit start
Jo to nespochybnujem :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

bude to kontakt nebo blbe ukostreny nektere elektricke soucasti motroru
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

kostru zkontroluju, ale kdyby byla spatna, tak nepali svicky, ni? ukostrene o eccs pali vytecne. :)
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

takze kostra motoru by mela byt ok.

po nahozeni elektriky hodi ecu 55, po pokusu nastartovani zacne hazet 21. pri toceni CASem pali vsechny svicky, civky by teda mely byt ok.

po vypnuti zapalovani nezhasnou kontrolky (krome kontrolky oleje v diffu, ta zhasne po otoceni klicku do prvni polohy) a musim odpojit baterku- spatna kostra v kabine?
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo »

skontroluj a nejlepe vymen power tranzistor a ukostriho tenhle promblem sem mnel taky a svicky odpalovali
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

ukostrit? jak? :-D
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo »

zeptej se slika on mi to delal a fungovalo to
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

na svazku co vede k PT je ocko na uzemeneni, cca 5-10cm od toho konektoru co je bliz k prepazce interieru
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

tak PT je ukostreny ok.
zjisteni: diody ecu sviti po otoceni klickem, podle mysaka to neni normalni, co vy na to? :)
Odpovědět