Nazev serioveho chipu?? [sani...auto pri 6000rpm chcipne...
Nazev serioveho chipu?? [sani...auto pri 6000rpm chcipne...
Ahojte, poslyste nevite nekdo jake ma oznaceni seriovy chip v ridici jednotce? Mam v ruce se stribrnym vrchnim stitkem a v tom jehlickovou tiskarnou vytiskle MEC-D0076 E6ZF103
Ptam se jelikoz puvodne v tom aute ma byt chip stage 1 [jednotku jsem jeste nerozebiral tak nevim co tam je zapojene ]- ale udelal jsem jen na pokus privod sani ze spodku narazniku pres trubky takze ktere vedou primo na filtr takze mraky vzduchu primo do motoru - turbo ukazovalo tlak okolo0.6 - 0.7baru [coz pred tim nikdy nebylo - nad 0.5 neslo - je tam standardni nastaveni] ale v priblizne 6000rpm mi elegantne auto chciplo bez jedine znamky skubnuti nebo neceho - proste jsem jel jel a pri pohnuti volantem posilovac vyply a auto zdechle... takhler to bylo trikrat [pouze chciplo ale jedine na trojku[ a pak pri zadelani toho sani a nechani to na normlanim proudeni z podbehu tak se nic ani jednou nestalo pak...
Je mozne ze vzduch prekrocil takhle pripustne hodnoty a jednoduse nastal fuel cut? [teda jak tam neni ten stage 1 - jak tam je a to co drzim v ruce je origos chip, cim se to mohlo stat potom???
Diky moc zatim
Ptam se jelikoz puvodne v tom aute ma byt chip stage 1 [jednotku jsem jeste nerozebiral tak nevim co tam je zapojene ]- ale udelal jsem jen na pokus privod sani ze spodku narazniku pres trubky takze ktere vedou primo na filtr takze mraky vzduchu primo do motoru - turbo ukazovalo tlak okolo0.6 - 0.7baru [coz pred tim nikdy nebylo - nad 0.5 neslo - je tam standardni nastaveni] ale v priblizne 6000rpm mi elegantne auto chciplo bez jedine znamky skubnuti nebo neceho - proste jsem jel jel a pri pohnuti volantem posilovac vyply a auto zdechle... takhler to bylo trikrat [pouze chciplo ale jedine na trojku[ a pak pri zadelani toho sani a nechani to na normlanim proudeni z podbehu tak se nic ani jednou nestalo pak...
Je mozne ze vzduch prekrocil takhle pripustne hodnoty a jednoduse nastal fuel cut? [teda jak tam neni ten stage 1 - jak tam je a to co drzim v ruce je origos chip, cim se to mohlo stat potom???
Diky moc zatim
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ahojte tak jsem vytahl a otevrel jednotku a koukl co tam je za chip - no takze ten puvodni co mam volne jako druhy k tomu autu je fakt seriovy [ten kod ciselny je i na stitku jednotky] a ten co je tam v patici tak je na nem stitek s rucne napsanym Stage 1 T25@1 bar .... je mozne ze je to nejaky smejd nebo lepe treba fake? [ten stitek je dost nesundatelny - zustavalo po oddanem papirku ty zbytky neni pod tim nic videt... mozna se podivat po necem co je opravdu stage 1 ni? koukl jsem na ebay - nema nekdo zkusenosti s kouskem od Norris Designs? http://cgi.ebay.co.uk/_Car-Parts-Access ... 286.c0.m14
nebo pak tenhle
http://cgi.ebay.co.uk/_Car-Parts-Access ... 286.c0.m14
a muj {favorit]
http://cgi.ebay.co.uk/_Car-Parts-Access ... 286.c0.m14
ten posledni je si myslim jakoze normalni dodavatel na ebay ne jen tak ledajaky inzerat tak nevim....
diky za rady...
nebo pak tenhle
http://cgi.ebay.co.uk/_Car-Parts-Access ... 286.c0.m14
a muj {favorit]
http://cgi.ebay.co.uk/_Car-Parts-Access ... 286.c0.m14
ten posledni je si myslim jakoze normalni dodavatel na ebay ne jen tak ledajaky inzerat tak nevim....
diky za rady...
tak to je dobre:P hele poslys a teda co vsechno ten tvuj chip dela - je to jak je napsane u ostatnich - fuel cut, do tlaku 15psi, co kroutici moment jak se zmeni chovani a jak je to s omezenym boostem na prvni stupen - u toho mojiho auta nevim, mam celkem pocit ze je to tam zretelne dost na jednicku... napis vsechno o tom jestli muzes. diky moc zatim
200sx s13 nema ziadne obmedzenie tlaku na 1. prev. stupen. cip optimalizuje davkovanie paliva a predzapal pre tlak serioveho turba 1bar (seriovo 0.7bar), odstranuje fuel cut. Pre takyto tlak turba je potrebny FMIC, volny vyfuk a sanie.
Vykon a krutiaci moment je dany tlakom turba, ktory sa nastavuje nezavisle od ecu (s13 ecu nijako tlak turba neriadi) a cip optimalizuje zmes a predzapal pre zvyseny tlak turba. Je potrebna lepsia palivova pumpa (walbro) a min. 98okt. benzin. (to vsetko je potrebne ak je tlak turba 1bar).
Vykon a krutiaci moment je dany tlakom turba, ktory sa nastavuje nezavisle od ecu (s13 ecu nijako tlak turba neriadi) a cip optimalizuje zmes a predzapal pre zvyseny tlak turba. Je potrebna lepsia palivova pumpa (walbro) a min. 98okt. benzin. (to vsetko je potrebne ak je tlak turba 1bar).
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
pokud to tam pisou o S13 a CA motoru, je to spatne. Plnici tlak turba je zavisly pouze na velikosti pretlaku do membrany aktuatoru, ktery ovlada otevirani wastegate. To je klapka, ktera prepousti tlakovy vzduch do vyfuku. Bez tohoto omezeni by tlak turba mohl temer neomezene rust a vest k velkemu prusvihu. S13 a CA se standardnim T25 nema zadnou elektronickou kontrolu plniciho tlaku turba a ECU nic takoveho neridi...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
ak sa to pise pri cipe pre ca18det s13, tak to je kec. nakoniec, vacsina ponukanych cipov na ebay su velmi nedoveryhodne, kupujes a vobec netusis co. takisto, ked cip pride, bezne nemas sancu si overit co v nom vlastne je. jedina moznost je vlozit ho do ecu a.....petafm2 píše:hmm.... OMEZENY TLAK TOHO TURBA NENI Z MOJI HLAVY JE TO PSANE NA TOM odkaze na ebay - "This 28 pin eprom chip will optimize fueling,ignition timing,remove the boost cut in first gear,and remove the fuel cut.........and raises the rev limit." ... takze kec?:P
Ano, ten čip je tvůj, koupil jsem ho od tebe, ale jen jsem ho dal do auta, ale na další úpravy jsem se nedostalraddy píše:povedal by som ze je to stage 1 cip odomna, podla toho stitku. ak je to naozaj on, tak je to spravny stage1 cip a nemusis to riesit. predtym som pochopil ze ten povodny cip mas stale v ecu.
Montáže autoalarmů, autohifi, autoelektroniky