ecu 21 – Ignition Signal + dalsi veci
ecu 21 – Ignition Signal + dalsi veci
nevite co znamena kod 21 – Ignition Signal (zapalovací signál na primární cívce) ? ecu mi chvilema hlasi 55, chvilema 21.
porad mi to nechce startovat, starter toci, benzin ide, svicky pali, komprese jsou. napada vas neco?
porad mi to nechce startovat, starter toci, benzin ide, svicky pali, komprese jsou. napada vas neco?
Naposledy upravil(a) rozum dne 22.05.2008, 15:09, celkem upraveno 1 x.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ecu 21 – Ignition Signal
špatný předstihrozumik píše:nevite co znamena kod 21 – Ignition Signal (zapalovací signál na primární cívce) ? ecu mi chvilema hlasi 55, chvilema 21.
porad mi to nechce startovat, starter toci, benzin ide, svicky pali, komprese jsou. napada vas neco?
kod znamená,že máš asi blbej konektor, zkus je trošku poohýbat,..případně můžeš mít vadnou cívku
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
21 je problem v zapalovani. Diagnostika na to je na stranach EF & EC-90-92. Kedze je tych moznych chyb vela, tazke je jednoducho napisat co je zle.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Predstih nesposobi chybu 21. Problem je na trase ECU->sviecky.rozumik píše:s predstiohem sem taky kroutil
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
kenivruh píše:Predstih nesposobi chybu 21. Problem je na trase ECU->sviecky.rozumik píše:s predstiohem sem taky kroutil
o nezpůsobí,ale umí znemožnit start
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jo to nespochybnujemblázen píše:kenivruh píše:Predstih nesposobi chybu 21. Problem je na trase ECU->sviecky.rozumik píše:s predstiohem sem taky kroutil
o nezpůsobí,ale umí znemožnit start
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
takze kostra motoru by mela byt ok.
po nahozeni elektriky hodi ecu 55, po pokusu nastartovani zacne hazet 21. pri toceni CASem pali vsechny svicky, civky by teda mely byt ok.
po vypnuti zapalovani nezhasnou kontrolky (krome kontrolky oleje v diffu, ta zhasne po otoceni klicku do prvni polohy) a musim odpojit baterku- spatna kostra v kabine?
po nahozeni elektriky hodi ecu 55, po pokusu nastartovani zacne hazet 21. pri toceni CASem pali vsechny svicky, civky by teda mely byt ok.
po vypnuti zapalovani nezhasnou kontrolky (krome kontrolky oleje v diffu, ta zhasne po otoceni klicku do prvni polohy) a musim odpojit baterku- spatna kostra v kabine?