Short Shifter

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

zaber 8)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Fogi píše:mno..my sme si ho taky koupili ale nejde nám sundat ten sériovej:( dal sem pryč všech 6 šroubů a nešlo to sundat ani šroubovákem,kladivem..prostě ničim..co s tim může bejt??
nekdo to mozna nalepil na silikon....z pod auta nad kardanem by jsi k tomu mel mit pristum z boku...vem ostrej sroubovak a kladivko a zkus ho natukat do te spary....melo by se to rozdelit.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita »

Ja mam tohlencto:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CIRCUIT- ... 0211206349
zatim zadnej problem. Cepicku jsem pouzil seriovou, jelikoz ta v kitu mela mensi prumer. Ty rezonance zpusobuje ten tlustej valec, resp. jeho zavit. Jelikoz ma debilni stoupani, rado se casem uvolnuje a pak dela ten hluk. Musite zamezit kontaktu kov-kov...ja jsem pred nasazenim toho valce omotal zavit obyc. kobercovkou a mam pokoj. Zadny rezonance. :wink:
Jo a vsechny kontakni plochy hezky namazat tlusou vrstvou vazeliny... :-D
Obrázek
S14a RB25
Odpovědět