Problém s brzdama
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s brzdama
v elitu ti kdyztak muzu poptat se slevou
pokud bys mel zajem
pokud bys mel zajem
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s brzdama
Tak jsem dnes mluvil s jedním mechanikem...
Taky se přiklání k problému s brzdovými hadicemi - zpuchřelé uvnitř a vytvářejí jako by jednosměrný ventil. Prý měl tenhle problém i na motorce.
Taky jsem se ptal na to prošlápnutí brzdového pedálu až k dorazu při nastartovaném motoru. A říkal že tohle je normální u brzových systému s ABS
Taky se přiklání k problému s brzdovými hadicemi - zpuchřelé uvnitř a vytvářejí jako by jednosměrný ventil. Prý měl tenhle problém i na motorce.
Taky jsem se ptal na to prošlápnutí brzdového pedálu až k dorazu při nastartovaném motoru. A říkal že tohle je normální u brzových systému s ABS
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s brzdama
Nechci do toho panu mechanikovi kecat, ale mam ABS a s nastartovanym motorem jsem nikdy pedal k podlaze neproslapl... S vypnutym je tvrdej jako sutr temer hned, za volnobehu jde seslapnout, ale jen par cm.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s brzdama
No ja mu docela věřím protože jsem stejného efektu dosáhl na NOVÉM Renaultu Megane a zánovní Fábii. Ono záleží jak silně šlapěš...to je relativni. A spíš je to znát když ten pedál sešlapuješ postupně po kouskách.
No každopádně současně s hadicema budu měnit těsnění v hlavním brzdovém válci a pak se uvidí.
No každopádně současně s hadicema budu měnit těsnění v hlavním brzdovém válci a pak se uvidí.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: Problém s brzdama
A uz si vymenil brzdovou kapalinu? Je to jedna z nejacastejsich pricin takovych problemu.
Kdyz to nejde silou, de to vetsi silou - forum/viewtopic.php?t=12914
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s brzdama
Bzdovka byla menena pred 2 rokama a ted jak jsem na tom delal tak jsem pri odvzdusnovani proplachl prednim okruhem minimalne 0,4litru nove brzdovky.
Jak konkretne by mohla stara brzdovka zpusobovat tyto problemy? Myslíš že by se v ní tvořili takové cucky které by to pak někde blokovali?
Jak konkretne by mohla stara brzdovka zpusobovat tyto problemy? Myslíš že by se v ní tvořili takové cucky které by to pak někde blokovali?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s brzdama
no spis tak, ze brzdovka casem vaze vodu a kdyz se hodne zahraje ta voda se "vari" a delaji se tam bublinky
Re: Problém s brzdama
no ja nejezdim pravidelne na aute udelam par tisic kilomeru za rok a mnel sem brzdovku menenu pred necelym rokem a proste to prestalo brzdit uvarila sa.a myslel sem zprv ze to je tym ze sem nahodil ebc red stuff a seriovy kotouc ale prd odesla brzdovka vymenena a tedka to brzdy jak prase
Re: Problém s brzdama
presne tak, ono hlavne zalezi na tom jaky znacky byla ta brzdovka a taky co to je za brzdovku...
Kdyz to nejde silou, de to vetsi silou - forum/viewtopic.php?t=12914
Re: Problém s brzdama
v kazdem pripade si myslim, ze je to nejlevnejsi alternativa a nejjednodussi na vyzkoušení..
Kdyz to nejde silou, de to vetsi silou - forum/viewtopic.php?t=12914
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s brzdama
Brzdovej pedal muzes seslapnout K podlaze ale ne NA podlahu....v momente kdy se dotkne podlahy je to spatny, protoze se o ni zastavi a vysledny tlak neni maximalni, protoze uz jaksi netlacis pistem do kapaliny, ale pedalem do podlahy.935Baby píše:No ja mu docela věřím protože jsem stejného efektu dosáhl na NOVÉM Renaultu Megane a zánovní Fábii. Ono záleží jak silně šlapěš...to je relativni. A spíš je to znát když ten pedál sešlapuješ postupně po kouskách.
No každopádně současně s hadicema budu měnit těsnění v hlavním brzdovém válci a pak se uvidí.
Edit: to ze pedal jde proslapnout muzou zpusobit teoreticky i opotrebovane desky ci slaby kotouc, kdy pri jednom seslapnuti musi pistek v brzdici urazit delsi trasu nez se zapre. tim se zvetsi prostor pro kapalinu. I kdyz asi spis ne, protoze desticky a pist jsou vraceny rozhazovanim kotouce a vzdalenost mezi deskama a kotoucem by mela byt vzdy +- stejna. Takze jedinej duvod proc ti jde pedal na podlahu je ztrata tlaku. At uz z duvodu stlaceni vzduchovych bublin v kapaline, nebo nafouknuti brzdovych hadic popripade netesnost kolem hlavniho valce. Mechanikovi vyrid ze pedal se musi zastavit rostoucim tlakem, ne o podlahu, jinak to nebrzdi jak ma.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s brzdama
K tomu proslapnuti pedalu. K podlaze to nebylo ale bylo to k dorazu - nevim co tvori ten doraz. Jestli je tam spodni doraz pedalu nebo proste pistky v brzdovem valci az jsou zatlaceny na dorazy.
Aktualne je situace takova ze jsem vymenil tesneni v hlavnim brzovem valci a uz 3 dny je to ok. Uz to nepribrzduje Taky jsem zkousel to proslapnuti pedalu po vymene tesneni a porad to proslapnu jako pred tim.
Ale vzhledem k tomu ze jsi nejsem jistej povrchem otvoru v hlavnim brzdovem valci, tak koupim komplet novej. Nerad bych aby se po par tisicim km tesneni zase posrali a zas bych přehřál kotouče. Uz to nehodlam riskovat.
Takze diky všem za rady
Takze doporucuju vsem co maji puvodni tesneni v brzovem valci...vymente tesneni a zkontrolujte povrch otvoru. Tesneni stoji 100Kc a predejdete tim nekolika tisicovým investicim.
Aktualne je situace takova ze jsem vymenil tesneni v hlavnim brzovem valci a uz 3 dny je to ok. Uz to nepribrzduje Taky jsem zkousel to proslapnuti pedalu po vymene tesneni a porad to proslapnu jako pred tim.
Ale vzhledem k tomu ze jsi nejsem jistej povrchem otvoru v hlavnim brzdovem valci, tak koupim komplet novej. Nerad bych aby se po par tisicim km tesneni zase posrali a zas bych přehřál kotouče. Uz to nehodlam riskovat.
Takze diky všem za rady
Takze doporucuju vsem co maji puvodni tesneni v brzovem valci...vymente tesneni a zkontrolujte povrch otvoru. Tesneni stoji 100Kc a predejdete tim nekolika tisicovým investicim.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s brzdama
Na Nissane, ked bezi motor ide pedal k podlahe lahko. Diagnostika brzd je pekne popisana od strany BR-41.
Edit: Teda nie az k podlahe, ale dole.
Edit: Teda nie az k podlahe, ale dole.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s brzdama
Ještě je jedna možná příčina toho přibržďování....jsem slyšel že se můžou ucpat zpětné porty na pístkách hlavního brzdového válce a kapalina se pak nevraci tak jak má a nějak se to tlakuje.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche