Roztlacanie 200sx-ka
-
- user
- Příspěvky: 191
- Registrován: 19.12.2005, 07:26
- Bydliště: okr. Tábor
- BAKALAKA
- user
- Příspěvky: 82
- Registrován: 23.09.2006, 07:29
- Bydliště: SR Lubina-sedlač pri Novom Meste nad Váhom
Re:
neviem ako u inych motorov,..pokial sa pytas na CA18DET, tak ano,... mne rozvodak prdol a ventil zalisovalo do piestu tak ze uz asi nikto nikdy nevytiahne, tak bacha na rozvodyMartin 001 píše:Tohle sem moc nepatří, ale nevíte jestli se motor potká, když prdne rozvoďák?
91 black S13 - po vlastnorucnej GO motora, .. a dokonca funguje + Stage1
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re:
To prave neni pravda Zalezi na zdvihu pistu a ventilu, jestli se jejich drahy protinaji...jsou i motory u kterych to nehrozi. Vetsina se jich ale potka.jerrys13 píše:Martin 001 píše:Tohle sem moc nepatří, ale nevíte jestli se motor potká, když prdne rozvoďák?
na 100% a u káždého motoru je jedno jestli je to honda nissan nebo škoda
to sou otázky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roztlacanie 200sx-ka
Subaru se nepotka Teda aspon tie v 90 rokoch boli take. Ci aj sucasne neviem.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Roztlacanie 200sx-ka
Ani motory co boli v Opel Kalibre boli vymyslene tak ze piest sa ventilov nemohol dotknut.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Re: Roztlacanie 200sx-ka
no neviem ale 2.0 GSI sa stretnebranbito píše:Ani motory co boli v Opel Kalibre boli vymyslene tak ze piest sa ventilov nemohol dotknut.
Nisan 200 sx s13