Katalyzátor
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Katalizátor
Další foto...
- Přílohy
-
- Těsnění turba se zdá asi OK, ale nevím jestli jsem vyfotil to co jsem měl.
- DSC00065.JPG (93.35 KiB) Zobrazeno 4708 x
-
- Vzduchový filtr je čistý.
- DSC00054.JPG (100.83 KiB) Zobrazeno 4705 x
-
- Toto je AFM z krabice vzduchového filtru tady už olej není.
- DSC00053.JPG (86.76 KiB) Zobrazeno 4700 x
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Katalizátor
Oleje se zdá být dost, alespoň zatím...
- Přílohy
-
- olej
- DSC00058.JPG (45.64 KiB) Zobrazeno 4704 x
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Katalizátor
Len tak informativne. Neviem ci o tom vies, ale na CA je problem s mierkou oleja (designova chyba). Mierka pri vytahovani zbiera olej co je v tej trubke, takze aj ked vo vani mas oleja malo, stale ti ukaze dostatok oleja.
Ak chces merat olej presne je jedna moznost a to, zasunut mierku nie uplne (ked pocitis prvy odpor), vytiahnut, utriet, zasunut znova nie celkom, vytiahnut, utriet. To robis dovtedy, dokial nemas tu mierku po vytiahnuti cistu. Tymto dosiahnes ze na stenach trubky uz nieje ziaden olej. Potom uz mozes kludne zasunut mierku uplne a odcitat olej.
Potom je este jeden sposob ktory mne funguje a to je vytiahnut mierku, odlozit ju na bok (najlepsie cez noc, cez noc olej zo stien stecie dole) a rano pekne pomerat olej.
Ak chces merat olej presne je jedna moznost a to, zasunut mierku nie uplne (ked pocitis prvy odpor), vytiahnut, utriet, zasunut znova nie celkom, vytiahnut, utriet. To robis dovtedy, dokial nemas tu mierku po vytiahnuti cistu. Tymto dosiahnes ze na stenach trubky uz nieje ziaden olej. Potom uz mozes kludne zasunut mierku uplne a odcitat olej.
Potom je este jeden sposob ktory mne funguje a to je vytiahnut mierku, odlozit ju na bok (najlepsie cez noc, cez noc olej zo stien stecie dole) a rano pekne pomerat olej.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Katalizátor
Ha , to jsem netušil, asi vyzkouším tu druhou možnost, cos psal...kenivruh píše:Len tak informativne. Neviem ci o tom vies, ale na CA je problem s mierkou oleja (designova chyba). Mierka pri vytahovani zbiera olej co je v tej trubke, takze aj ked vo vani mas oleja malo, stale ti ukaze dostatok oleja.
Ak chces merat olej presne je jedna moznost a to, zasunut mierku nie uplne (ked pocitis prvy odpor), vytiahnut, utriet, zasunut znova nie celkom, vytiahnut, utriet. To robis dovtedy, dokial nemas tu mierku po vytiahnuti cistu. Tymto dosiahnes ze na stenach trubky uz nieje ziaden olej. Potom uz mozes kludne zasunut mierku uplne a odcitat olej.
Potom je este jeden sposob ktory mne funguje a to je vytiahnut mierku, odlozit ju na bok (najlepsie cez noc, cez noc olej zo stien stecie dole) a rano pekne pomerat olej.
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
Re: Katalizátor
bohuzial, to s tou mierkou je pravda....najlepsi sposob je pozret olej vzdy ked je motor uplne studeny. potom ten postup s utieranim a az potom citaj mierku. mne osobne to v pohode funguje ak je motor uplne studeny, vzdy citam mierku po jej prvom vytiahnuti, potom sa uz na nu chyta olej zo stien trubky.
podla vsetkeho to vyzera ze olej ide z vaciek. navrhujem takyto postup:
zober teplu odolnu nadobu, tak 1l s tesnym uzaverom, zozen si kus hadice ako ide z vaciek a nadobu vloz medzi vacky a AFM, tak aby bez problemov mohol vzduch prechadzat cez hadice a nadobu. konce hadic v nadobe nechaj co najvyssie nad dnom nadoby, je dobre dat na vystupnu hadicu jemne sitko, pomoze to oddelit olej. daj pozor na teplo od turba a zvodov. pojazdi a budes vidiet hladinu oleja v nadobe, zaroven by sa nemal spinit naraznik...
a medzi tym skus zmerat kompresiu, je mozne ze to hodne pomoze a nie je to nic zlozite...
podla vsetkeho to vyzera ze olej ide z vaciek. navrhujem takyto postup:
zober teplu odolnu nadobu, tak 1l s tesnym uzaverom, zozen si kus hadice ako ide z vaciek a nadobu vloz medzi vacky a AFM, tak aby bez problemov mohol vzduch prechadzat cez hadice a nadobu. konce hadic v nadobe nechaj co najvyssie nad dnom nadoby, je dobre dat na vystupnu hadicu jemne sitko, pomoze to oddelit olej. daj pozor na teplo od turba a zvodov. pojazdi a budes vidiet hladinu oleja v nadobe, zaroven by sa nemal spinit naraznik...
a medzi tym skus zmerat kompresiu, je mozne ze to hodne pomoze a nie je to nic zlozite...
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Katalizátor
Díky za ochoturaddy píše:bohuzial, to s tou mierkou je pravda....najlepsi sposob je pozret olej vzdy ked je motor uplne studeny. potom ten postup s utieranim a az potom citaj mierku. mne osobne to v pohode funguje ak je motor uplne studeny, vzdy citam mierku po jej prvom vytiahnuti, potom sa uz na nu chyta olej zo stien trubky.
podla vsetkeho to vyzera ze olej ide z vaciek. navrhujem takyto postup:
zober teplu odolnu nadobu, tak 1l s tesnym uzaverom, zozen si kus hadice ako ide z vaciek a nadobu vloz medzi vacky a AFM, tak aby bez problemov mohol vzduch prechadzat cez hadice a nadobu. konce hadic v nadobe nechaj co najvyssie nad dnom nadoby, je dobre dat na vystupnu hadicu jemne sitko, pomoze to oddelit olej. daj pozor na teplo od turba a zvodov. pojazdi a budes vidiet hladinu oleja v nadobe, zaroven by sa nemal spinit naraznik...
a medzi tym skus zmerat kompresiu, je mozne ze to hodne pomoze a nie je to nic zlozite...
Auto jsem odvezl na chalupu, protože má být nějaká bouře či co, dědovi na chalupě jsem dal klíče od auta a zítra tu hladinu oleje změří , takže stačí dojet do garáže, auto nechat vychladnout a třeba na druhý den jenom vytáhnout měrku a zrovna to zkontrolovat???
Jak píšeš, že je to pravděpodobně olej z vaček, tak bych potřeboval zjistit kam mám přesně dát tu nádobu(nevím, která hadice vede z vaček), abych nerozpojil náhodou něco jiného ...
Jo a ještě dvě otázky:
1. Když mě to bude zachycovat v té nádobě olej, tak je to stoprocentně olej z vaček, mno a proto se chci zeptat, jak zabránit tomu, aby s tama ten olej vůbec vycházel??? Zvýšit kompresi???
2. Jakým způsobem změřím kompresi, když na to nemám žádný přístroj, nebo něco podobného, popřípadě kdo by mě to mohl změřit???
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
Re: Katalizátor
je to ta hadica, ktora ide z krytu vaciek a napaja sa za AFM, napaja sa do velkej hadice do turba hned za AFM, bez problemov ju najdes.
kompresiu ti zmeraju v kazdom servise alebo ti pomoze kdosi z fora. Dalsi postup zvolime podla vysledkov...
kompresiu ti zmeraju v kazdom servise alebo ti pomoze kdosi z fora. Dalsi postup zvolime podla vysledkov...
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Katalizátor
OK, seženu někoho, kdo mě změří kompresi v motoru a pokusím se vyrobit nějakou tu nádobu, ale je tam docela málo místa , jo a jestě jedna věc je nějak moc důležíté aby ty hadice byly ve stejné výšce, jak jsou teď, nebo můžou být i o něco výše, protože, když tam narvu nějakou tu nádobu, tak se ty hadice dostanou o něcé víše a ještě jedna věc, něměl bych dát ten jeden vývod z hadice o něco níž, konkrétně myslím ten co vede z vaček, aby to nenasávalo přímo do toho druhého vývodu???raddy píše:je to ta hadica, ktora ide z krytu vaciek a napaja sa za AFM, napaja sa do velkej hadice do turba hned za AFM, bez problemov ju najdes.
kompresiu ti zmeraju v kazdom servise alebo ti pomoze kdosi z fora. Dalsi postup zvolime podla vysledkov...
Jo a poslední věc, vypůjčl jsem si od někoho foto motoru je to ta hadice, kterou mám rozpojit???
- Přílohy
-
- hadice.jpg (101.97 KiB) Zobrazeno 4653 x
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
Re: Katalizátor
ano, je to ta hadica a kludne pouzi dlhu hadicu a nadobu daj tam kde je dost miesta.
co sa tyka nadoby, pohraj sa s tym, ale to nebude ziadny problem,svoj ucel splni tak ci tak.
co sa tyka nadoby, pohraj sa s tym, ale to nebude ziadny problem,svoj ucel splni tak ci tak.
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Katalizátor
Dobře, díky moc, někde to tam umístím, jak dovezu auto, jo a ještě snad poslední otázka tu kompresi mám měřit před tím, jak tam dám tu nádobu, nebo až potom, až jak tam dám tu nádobu???raddy píše:ano, je to ta hadica a kludne pouzi dlhu hadicu a nadobu daj tam kde je dost miesta.
co sa tyka nadoby, pohraj sa s tym, ale to nebude ziadny problem,svoj ucel splni tak ci tak.
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
Re: Katalizátor
nadoba nema s kompresiu priamo nic spolocne, zmeraj ju kvoli komplexnemu obrazu o situacii.
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Katalizátor
Mno tak jsem dneska nechal zjistit stav oleje a výsledek mě šokoval . Olej sahá jenom do půlky té měrky a je úplně černý . Olej jsem dával Castrol GTX Magnatec 10W-40 je v motoru cca 3 měsíce.
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
- james2000
- user
- Příspěvky: 338
- Registrován: 03.08.2006, 21:09
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Katalizátor
Mno počítal jsem to zhruba 1200km, a to jsem s tím nijak nezávodil, ale je pravda, že poslední dobou auto celkem ztrácí výkon hlavně v kopci . Nijak moc moturům nerozumím, ale asi to bude chtít výbrus a nové pístní kroužky , teď je auto na chalupě asi za 3 týdny se k němu zase snad dostanu, nechám změřit kompresi, ale asi to nebude žádná sláva...Kentoya píše:a kolik kilometrů jsi s tím olejem proboha najel ?
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
Re: Katalizátor
tak 1200 je v pohodě, vyměn ho za nový pokud je černej a uvidíš, za jak dlouho zase zčerná