Automobilová videa
co takhle udělat taky naky klubovy video
http://www.youtube.com/watch?v=M3TV25tU ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=1MRTXVob ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=NNkbTgBwfFA
http://www.youtube.com/watch?v=M3TV25tU ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=1MRTXVob ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=NNkbTgBwfFA
rs13 89' sold
rs13 91´ under construction
- Milhaus
- user
- Příspěvky: 367
- Registrován: 23.02.2008, 17:09
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Tohle bych zavedl i tady v budoucnu http://youtube.com/watch?v=jg7u79CWxXA&feature=related nj, jenze tam ty auta, to je jiny kafe :-D
Jenže oni tam na to maj silnice... :-D Což mi tu moc silnice na to nemáme... Ale ten down hill drift je dokonalost mno... Má to svoje kouzlo...Milhaus píše:Tohle bych zavedl i tady v budoucnu http://youtube.com/watch?v=jg7u79CWxXA&feature=related nj, jenze tam ty auta, to je jiny kafe :-D
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Brno: http://www.youtube.com/watch?v=qfvNy4_qgHk
Cas 1:42 jeden znamy clen fora A v case 7:07 ked vidim dobre tiez :-D
Cas 1:42 jeden znamy clen fora A v case 7:07 ked vidim dobre tiez :-D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den