Modifikacie podvozku D2 Racing
- Miguel
- user
- Příspěvky: 356
- Registrován: 03.01.2008, 14:48
- Bydliště: Trnava, SR
- Kontaktovat uživatele:
Modifikacie podvozku D2 Racing
Potreboval by som vediet co zahrna ta specifikacia setu - Racing, Drift, Gravel, Rally za 1999 CZK. Ma s tymto upgradom niekto skusenosti?? Je napr. velky rozdiel medzi Street verziou a Drift verziou ( medzi nimi sa rozhodujem ) ? Tu je adresa: http://www.drift-shop.cz/catalog/produc ... ucts_id=34 Za objasnenie vopred diky
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
Spis je otazka, jestli se za ty penize nevyplati koupit jinou znacku. Sice jsem nikdy D2 podvozek nemel v ruce, takze nemuzu posoudit, ale D2 zrovna nema nejlepsi reputaci. Za podobne penize jde poridit Driftworks a nebo ti muzu privest JIC FLT-FAS (twin tube, 10 nastaveni) za cenu kolem 23 tisic.
http://www.jic-magic.co.jp/flt-as.html
http://www.jic-magic.co.jp/flt-as.html
S14 Zenki
- Miguel
- user
- Příspěvky: 356
- Registrován: 03.01.2008, 14:48
- Bydliště: Trnava, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
OK, tazke Driftworks alebo radsej ten druhy?? O tej druhej znacke som nikdy nepocul, na Driftworks tu bola hromadna objednavka, to viem... Oba su pre S13, ze jo?? Pre jeden sa teda urcite rozhodnem, ale mohli by ste my s tym rozhodovanim trochu pomoct . Tak teda ktory??
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
DRIFTWORKS
D2 bych moc nevěřil.
D2 bych moc nevěřil.
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
Ja bych se na driftworks vykaslal a sel do osvedcene kvality...TEIN, JIC atd
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
Jestli máš na Tein, kup si Tein, jestli ne, kup Driftworks. Jak funguje můžeš vidět na mém videu
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
to jo..on ten cenovej rozdil 3-4 tis je propastnej Ten pabluv apex taky funguje......ale uz se to sere...zavity na stelovani jsou domlaceny od kaminku , blbe se steluji...setrite na nespravnych mistech.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
Kolik vas na D2 jezdi? Ja to mam na FD a S13 a zatim funguje vse v pohode.
Rozdil mezi Street a Drift je v pruzinach - Drift je tvrdy jak krava, Street je defakto ostrejsi seriovej podvozek. Takovy pohled bezneho uzivatele, zda je rozdil i v necem uvnitr, to nevim. To je otazka na pana No-name.
Rozdil mezi Street a Drift je v pruzinach - Drift je tvrdy jak krava, Street je defakto ostrejsi seriovej podvozek. Takovy pohled bezneho uzivatele, zda je rozdil i v necem uvnitr, to nevim. To je otazka na pana No-name.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
to od tych kaminku je problem kazdyho coilers ktory sa pouzivat jde len o to ze tein ma lepsi ti misky na pritahovani sou lepsi na uchyceny toho kluce. jinak ok .jo a drifftworks bych nekoupil z duvodu toho otocenyho tlumice proste nastavovany tuhosty ze spodu naprosta somarina. muj nazor.Mirek píše:to jo..on ten cenovej rozdil 3-4 tis je propastnej Ten pabluv apex taky funguje......ale uz se to sere...zavity na stelovani jsou domlaceny od kaminku , blbe se steluji...setrite na nespravnych mistech.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
taky jsi zminil ze ma ten apex jemnejsi zavit, tein je hrubsi, trapezovy= nemel by byt na to otluceni tak nachylny.pablo píše:to od tych kaminku je problem kazdyho coilers ktory sa pouzivat jde len o to ze tein ma lepsi ti misky na pritahovani sou lepsi na uchyceny toho kluce. jinak ok .jo a drifftworks bych nekoupil z duvodu toho otocenyho tlumice proste nastavovany tuhosty ze spodu naprosta somarina. muj nazor.Mirek píše:to jo..on ten cenovej rozdil 3-4 tis je propastnej Ten pabluv apex taky funguje......ale uz se to sere...zavity na stelovani jsou domlaceny od kaminku , blbe se steluji...setrite na nespravnych mistech.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
Mirek: Jo s tím závitem máš asi pravdu, snad to nebude dělat bordel. Na druhou stranu já už na výšku hrabat nehodlám takže je to asi jedno.
Pablo: Není nad to se před jízdou při nastavování tlumičů trochu protáhnout a zašmátrat si za kolem
Pablo: Není nad to se před jízdou při nastavování tlumičů trochu protáhnout a zašmátrat si za kolem
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
heh peca tak mne staci kdyz si musim menit sam zadny gumy ne to jeste abych si musel smatrat nekde pod autem a srubovat tamdik.jinak reknes mi az pojezdis cez zimu a zrezne to jak to jde
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
D2 sice neni přehlídka kvality a dobře použitejch materiálů nebo opracování, nicméně musím podotknout , že z podvozků o celkové hodnotě snad více než tři čtvrtě milionu korun se vrátily pouze 3 tlumiče na reklamaci.Jeden ihned vytekl a dva už při rozbalení z krabice byly z nějakého důvodu nepohyblivé.
Každopádně čeho se dá u D2 všimnout celkem rychle, tak jsou trochu problémy s korozí.
Každopádně čeho se dá u D2 všimnout celkem rychle, tak jsou trochu problémy s korozí.
Re: Modifikacie podvozku D2 Racing
Tak téma už starší pár let všichni už jsou dnes moudřejší a čas vyzkoušel podvozky D2 a ostatní...takže s odstupem času? Jak to je jaké má kdo zkušenosti s podvozkem a kolik na něm najel?? díky moc