Otáčky
Otáčky
Už nějaký čas si všímám poklesu otáček,když např. dobržďuju,nebo když jedu a vyřadím na neutrál,tak mi otáčky motoru klesnou až na 500 ot/min, před pár dny mi to díky tomu chcíplo,nevíte někdo co s tím? Je to dost nepříjemný
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky
Odpoj konektor na AAC ventile a nastav volnobeh srobom na cca 800, potom zapoj konektor naspat. Este mozes mat problem so spinacom volnobehu, skontroluj ci sa ti spravne spina podla manualu (EF & EC-124, EF & EC-94,95).Petr.S14 píše:Už nějaký čas si všímám poklesu otáček,když např. dobržďuju,nebo když jedu a vyřadím na neutrál,tak mi otáčky motoru klesnou až na 500 ot/min, před pár dny mi to díky tomu chcíplo,nevíte někdo co s tím? Je to dost nepříjemný
Edit: Pozeram ze ma S14ku, tam nieje spinac volnobehu
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Otáčky
AAC ventil ? ktery to je?
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky
a kdyz to proslapnes na neutral a hned sundas nohu z plynu ma to taky tendenci chcipat?Petr.S14 píše:Už nějaký čas si všímám poklesu otáček,když např. dobržďuju,nebo když jedu a vyřadím na neutrál,tak mi otáčky motoru klesnou až na 500 ot/min, před pár dny mi to díky tomu chcíplo,nevíte někdo co s tím? Je to dost nepříjemný
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Otáčky
teď si nejsem jistej,myslim že při prošlápnutí ne ale zítra to zkusím
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
- J3tb0Y
- user
- Příspěvky: 455
- Registrován: 19.12.2007, 19:52
- Bydliště: TT, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky
ja mam toto iste pri starte, nastartujem motor a priblizne 3-4 sekundy to klesne asi na 500 niekedy aj nizzsie a parkrat to aj zdochlo ...teda zatial v tom nevidim problem staci mi pri starte mierne drzat plyn len dufam ze to nezacne robit tak ako tebe
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky
Na diagnostiku mate CONSULT tak sa chodte niekde napichnut. A ten AAC je na boku sania, vid manual.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Otáčky
tak při prošlápnutí plynu na neutral,když stojim, se to chová normálně,otačky klesnou na 950,takze normalní
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: Otáčky
ak musis pri studenom/teplom starte drzat plyn, tak to nie je dobre a vacsinou to signalizuje problem s kompresiou motora...J3tb0Y píše:ja mam toto iste pri starte, nastartujem motor a priblizne 3-4 sekundy to klesne asi na 500 niekedy aj nizzsie a parkrat to aj zdochlo ...teda zatial v tom nevidim problem staci mi pri starte mierne drzat plyn len dufam ze to nezacne robit tak ako tebe
Re: Otáčky
tak problém vyřešen (snad)
dneska jsem to byl projet s novym intercoolerem,nový trubky k němu.. a otáčky,když dobržďuju,tak klesnou na 900 a tam se drží,takže je to v pohodě.
Řekl bych,že to bylo nějakou netěsností
dneska jsem to byl projet s novym intercoolerem,nový trubky k němu.. a otáčky,když dobržďuju,tak klesnou na 900 a tam se drží,takže je to v pohodě.
Řekl bych,že to bylo nějakou netěsností
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky
to by prave delalo i na volnobeh pri proslapnuti plynu...taky sem to tak mel....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- otasTM
- user
- Příspěvky: 1746
- Registrován: 27.12.2004, 20:35
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky
mě to taky dělalo, dělal to debilní BOV kterej nestíhal dovírat protože šel moc lehce, dal sem do něj silnější pružinu tak už volnoběh nekolísá ale zase skoro nefouká.. to bych se po.. to ty levný BOVy
Re: Otáčky
Je možny že mi cuka motor a ma špatnej chod kvuli sriovemu bovu?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky
pokud ho mas zapojeny z5 do sani tak ne...pokud jsi ho zapojil ven tak ano
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Otáčky
Nechci zakládat nový téma, tak to píšu sem.
Nevadí nějak moc motoru vyšší volnoběh?
Mám ho nastavenej cca na 1600rpm, jelikož mi to při puštění plynu padá až na 400rpm.
Při bokách je to nepříjemný
Nevadí nějak moc motoru vyšší volnoběh?
Mám ho nastavenej cca na 1600rpm, jelikož mi to při puštění plynu padá až na 400rpm.
Při bokách je to nepříjemný
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY