Hromadna objednavka: Použité GT-R vstřiky 444cc, AFM Z32
Hromadna objednavka: Použité GT-R vstřiky 444cc, AFM Z32
Zdar,
budu si objednávat 12x použité GT-R 444cc vstřiky z JAP, tudíž mi tu zbydou dvě sady pro CA18DET. Cena bude v závislosti na aktuálním kurzu při objednávání, ale už mohu říci že to bude 3500 max 4500 Kč včetně poštovného, cla a DPH. Ještě to řeším, takže jakmile budu vědět pevnou cenu, aktualizuji to tu.
Ještě se chystám na AFM ze Z32, tady by cena měla být do 4500Kč za použité a do 6500Kč za nové. Ceny včetně poštovného, cla a DPH.
Zatial.
budu si objednávat 12x použité GT-R 444cc vstřiky z JAP, tudíž mi tu zbydou dvě sady pro CA18DET. Cena bude v závislosti na aktuálním kurzu při objednávání, ale už mohu říci že to bude 3500 max 4500 Kč včetně poštovného, cla a DPH. Ještě to řeším, takže jakmile budu vědět pevnou cenu, aktualizuji to tu.
Ještě se chystám na AFM ze Z32, tady by cena měla být do 4500Kč za použité a do 6500Kč za nové. Ceny včetně poštovného, cla a DPH.
Zatial.
Naposledy upravil(a) mauglie dne 24.08.2008, 11:31, celkem upraveno 2 x.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: N: Použité GT-R vstřiky 444cc, AFM Z32
jen aby jsi nekoho nepopletl...CA a SR nemaji stejne vstriky, takze jdou pouzit jen do jednoho motoru...z GT-R pasnou do CA mam pocit....SR ma stejne jako Z32 sem nekde cetl..
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: N: Použité GT-R vstřiky 444cc, AFM Z32
Hm, u vstřiků udávají CA18DET i SR20DETMirek píše:jen aby jsi nekoho nepopletl...CA a SR nemaji stejne vstriky, takze jdou pouzit jen do jednoho motoru...z GT-R pasnou do CA mam pocit....SR ma stejne jako Z32 sem nekde cetl..
Re: N: Použité GT-R vstřiky 444cc, AFM Z32
jak pise mirek 444 nepasuju na sr20det
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: N: Použité GT-R vstřiky 444cc, AFM Z32
CA a SR mají rozdílné vstřiky z GTR sou použitelné pro CA18 pro SR20 ne.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: N: Použité GT-R vstřiky 444cc, AFM Z32
OK, v tom případě nechápu proč prodejce uvádí oba motory. Díky za upozornění.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: N: Použité GT-R vstřiky 444cc, AFM Z32
Lebo pasuju do SR20DET v sunny GTi-R.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: N: Použité GT-R vstřiky 444cc, AFM Z32
Já budu mít na prodej z GTR 444 najeto 8 tis po repasi a jeté poslední 4 tis jen na Shell V-Power Racing vyjma 3 litrů 98ky na Esso (předchozí 4tis nebude pravděpodobně nic jiného než V-Power Racing a V-Power) cena kolem 4tis. Mám na ceste 660cc
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: N: Použité GT-R vstřiky 444cc, AFM Z32
Vladislav Bureš píše:Já budu mít na prodej z GTR 444 najeto 8 tis po repasi a jeté poslední 4 tis jen na Shell V-Power Racing vyjma 3 litrů 98ky na Esso (předchozí 4tis nebude pravděpodobně nic jiného než V-Power Racing a V-Power) cena kolem 4tis. Mám na ceste 660cc
vstřiky sem tenkrát nechával čistit což stojí mimochodem litr
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: N: Použité GT-R vstřiky 444cc, AFM Z32
Vím proto jsem psal po repasi to jsem tím myslelblázen píše:Vladislav Bureš píše:Já budu mít na prodej z GTR 444 najeto 8 tis po repasi a jeté poslední 4 tis jen na Shell V-Power Racing vyjma 3 litrů 98ky na Esso (předchozí 4tis nebude pravděpodobně nic jiného než V-Power Racing a V-Power) cena kolem 4tis. Mám na ceste 660cc
vstřiky sem tenkrát nechával čistit což stojí mimochodem litr
Re: N: Použité GT-R vstřiky 444cc, AFM Z32
To AFM bych možná dokázal sehnat levněji.