Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
czus lidi..asi se budete smát,ale jde vidět turbo normálně když otevřu kapotu?a jestli jo,tak kde?já ho teď hledam a nic co by tak vypadalo sem zatim nepostřehl..díky
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
Musis pozerat na vodicovej strane pod vyfukovymi zvodami. Ak mas stale ochranne plechy, tak sa turbo celkom dobre maskuje.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
kdyz pujdes po trubce od vzduchovyho filtru tak ta vede k motoru na pravy strane a tam je turbo, ale moc videt neni, nad turbem sou svody a plechovej kryt na svodech...
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
- driftak
- user
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 20.08.2007, 09:19
- Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
Ja by som sa najprv spytal aky ma motor. Aj ked Predpokladam Ze CA18 DET. :-)
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
mam 1.8 ..normální sériovku..nijak upravenou
- driftak
- user
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 20.08.2007, 09:19
- Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
Aj tak som to trocha po*arl, lebo turbo je aj tak vzdy na vodicovej strane. Asi najpelsie ho najdes tak ako tu uz bolo pisane. Chod od sisky (vzduchoveho filtra) po hadici, a dostanes sa az k turbu.Fogi píše:mam 1.8 ..normální sériovku..nijak upravenou
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
tak sem ho našel..musel sem sundat ten plechovej kryt abych ho viděl víc..a sem docela zklamanej čekal sem,že je větší..je docela mrňavý,co??
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
Skorej by som to povedal tak ze turbo je vzdy za vyfukovim potrubim nez ze je vzdy na vodicovej strane..driftak píše:Aj tak som to trocha po*arl, lebo turbo je aj tak vzdy na vodicovej strane. Asi najpelsie ho najdes tak ako tu uz bolo pisane. Chod od sisky (vzduchoveho filtra) po hadici, a dostanes sa az k turbu.Fogi píše:mam 1.8 ..normální sériovku..nijak upravenou
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
ma nejvic navedlo,že mam jít od vzduchovýho filtru po tom jeho potrubí..podle toho sem ho našel:) ale neni vidět celý jaký je tam turbo?(typ) to totiž neni vidět
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
T25. Ale take otazky sa tu nepytaj. Zakladnych informacii o tomto aute je plny googleFogi píše:ma nejvic navedlo,že mam jít od vzduchovýho filtru po tom jeho potrubí..podle toho sem ho našel:) ale neni vidět celý jaký je tam turbo?(typ) to totiž neni vidět
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- driftak
- user
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 20.08.2007, 09:19
- Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
ja som menil T2, za T25 (T25 mas aj ty, ako kazde seriove CA18Det) a T2 je omnoho mensie. :-D A naozaj na tomto fore najdes vsetko aj ohladom motora, turba, karoserie, ... Treba len pouzit "hladat".Fogi píše:ma nejvic navedlo,že mam jít od vzduchovýho filtru po tom jeho potrubí..podle toho sem ho našel:) ale neni vidět celý jaký je tam turbo?(typ) to totiž neni vidět
Lilo
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
Počkejte ono sériové CA18DET v s13 má T25?
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
vrtas píše:Počkejte ono sériové CA18DET v s13 má T25?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
No tak jo nebo ne?Vůbec nevim.
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Turbo-blbá otázka,ale fakt nevim:-D:-(
s12-t2 s13-t25 s14-t28
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej