Restriktor na oleji k turbu
Restriktor na oleji k turbu
Kluci, máte u SRka na přívodu oleje do turba šroub s restriktorem, nebo bez?
Ten vlevo je s restriktorem a na 17tku klíč, ten v pravo je Láďův bez restriktoru a na 12tku klíč...
Já tam měl S a Láďa BEZ restriktoru, ani jeden nevypadá, že by tam pasoval stoprocentně tady na fóru jsem o tom info nenašel, v manuálu taky nee Ten vlevo je s restriktorem a na 17tku klíč, ten v pravo je Láďův bez restriktoru a na 12tku klíč...
UDC Team
Re: Restriktor na oleji k turbu
a podle čeho jsi poznal že je s restriktorem? mám oba typy a restriktor jsem na nich neviděl
Re: Restriktor na oleji k turbu
No, v tom levym šroubu je průchod oleje v jednom místě podstatně zúženej a o tom jsem si myslel, že to je restriktor, co reguluje průtok oleje turbem, v druhym šroubu to vůbec není, nebo se pletu?
- Přílohy
-
- 3.jpg (122.81 KiB) Zobrazeno 9255 x
UDC Team
Re: Restriktor na oleji k turbu
to zůžení je restrikce, ale otázka je jestli je správná, já tam mám díru cca 3mm a měla by být okolo 1,5mm
Re: Restriktor na oleji k turbu
jestli budes pouzivat novy turbo s kolickami tak tam nepotrebujes restrikci mnela by byt v turbu
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Restriktor na oleji k turbu
Ale toto je srko. Na cacku mame restriktor v tom 90 stupnovom bazmeku na bloku.Kentoya píše:a podle čeho jsi poznal že je s restriktorem? mám oba typy a restriktor jsem na nich neviděl
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Restriktor na oleji k turbu
o tom vím, já jen že jsem na holendrech zatím restriktor neviděl, kdyby tam byl byla by to i pro mě novinkakenivruh píše:Ale toto je srko. Na cacku mame restriktor v tom 90 stupnovom bazmeku na bloku.Kentoya píše:a podle čeho jsi poznal že je s restriktorem? mám oba typy a restriktor jsem na nich neviděl
Re: Restriktor na oleji k turbu
zitra skladam muj motor mrknu na to ci tam je
Re: Restriktor na oleji k turbu
tak ten nalevo s restriktorem tam mam taky
Re: Restriktor na oleji k turbu
Tak to vypadá, že ten restriktor tam pro T28čku bejt musí, páč Láďovo generálkovaný najezdilo asi 15 tkm, z toho posledních cca 3 tkm bez restriktoru a teď pouští olej do vejfuku jak dunaj, začlo to z ničeho nic a během pár najetejch kiláků se to tak rozčudilo, že na dvoře není vidět, když to natočim
UDC Team
Re: Restriktor na oleji k turbu
restriktor je potrebny viac menej pre kazde turbo, resp. vtedy ak je prietok oleje vacsi ako je pre turbo predpisany. pre klzne turba staci restriktor cca 1mm, pre gulickove turba je nutne pouzit dalsi restriktor s ovela mensim priemerom. tento restriktor je v original gulickovych garrett turbach seriovo vlozeny do vstupu oleja.
Re: Restriktor na oleji k turbu
stále netuším průměr té dírky v holenderu, a proto stále nevím jestli je to retriktor nebo ne
Re: Restriktor na oleji k turbu
pre klzne turba sa bavime o cca 1mm, pre gulickove o cca 0.5mm.