Driftworks coilovers, hromadná koupě!
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
jj taky budu kuchat
cim vic s tim jezdim tim vic sem z toho vyplesklej
akurat se bojim jezdit do zatacek tak rychle, gumy ani nepisknou ani se to nenakloni a ja uz mam bobky, musim potrenovat
cim vic s tim jezdim tim vic sem z toho vyplesklej
akurat se bojim jezdit do zatacek tak rychle, gumy ani nepisknou ani se to nenakloni a ja uz mam bobky, musim potrenovat
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
No já mám teď navíc na předku nové pilot sporty a zatím se mi nějak nedaří najít limit přilnavosti Je to fakt úplně jiné auto s tím podvozkem.
Btw: nepřejmenujem tenhle topic na "masturbace nad driftworks coilovers"?
Btw: nepřejmenujem tenhle topic na "masturbace nad driftworks coilovers"?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
To byste mohliPeca píše:Btw: nepřejmenujem tenhle topic na "masturbace nad driftworks coilovers"?
BTW: začínám šetřit
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
jo ale kdyz nastavujes odklon menis geometrii na to bachaPeca píše:Odklon nastaven Jdu to projet
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
Jasně. Na geo jdu tento týden, jsem domluvený že tam s týpkem nastavíme ten odklon přesně...pablo píše:jo ale kdyz nastavujes odklon menis geometrii na to bachaPeca píše:Odklon nastaven Jdu to projet
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
To jsem rad, ze je takovy dobry ohlas, pekne ste me kluci navnadili, takze jak bylo receno kousek vejs: zacinam setrit a zatim tise zavidim
Kdyz to nejde silou, de to vetsi silou - forum/viewtopic.php?t=12914
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
Takze panove..rad bych tady vyvratil jednu vec ktera tady padla, a sice ze u TEINu se snizovanim meni predpeti. Neni to pravda, Tein ma totiz 2 pruziny, jednu hlavni, jednu mensi pomocnou, ktera je mekci a po zatizeni se z ni stane krouzek. Ta je tam jen a pouze pro vymezovani vule pri nezatizenem stavu. Snizeni se hlavni pruziny vubec nedotkne, je celou dobu stejne zatizena, at mate auto vysroubovane nahore, nebo uplne dole. O vikendu jsem to zkousel, nejedna se o zadnou myslenku. Je to proste fakt . Abych byl presnejsi jedna se o podovozek Tein SS. Ma o jeden zavit mene nez tenhle, lepe se bude serizovat na aute, cena +- srovnatelna
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
Tak to je fajn.
Ale hlavni je jak se to bude chovat na silnici. Nastaveni vysky se stejne az tak casto nedela, aspon ja to neplanuju No a co se tyce toho zavitu navic, to je otazka 30s
Ale hlavni je jak se to bude chovat na silnici. Nastaveni vysky se stejne az tak casto nedela, aspon ja to neplanuju No a co se tyce toho zavitu navic, to je otazka 30s
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
Tak jak to vypada s dalsi objednavkou? Ja bych uz do toho asi sel.
Kdyz to nejde silou, de to vetsi silou - forum/viewtopic.php?t=12914
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
tento kit vyzera rovnako akurat za lepsiu cenu
http://cgi.ebay.co.uk/HSD-coilover-kit- ... 286.c0.m14
http://cgi.ebay.co.uk/HSD-coilover-kit- ... 286.c0.m14
- Přílohy
-
- 4a21_1.JPG (19.6 KiB) Zobrazeno 6233 x
WALBRO 255L/h, vzduch filter APEXi Power Intake, SSQV BOV Monza,rozpery predna vlastna vyroba Alu., soft. NISSAN DATASCAN + kabel PC, budiky PROSPORT olej-tlak+teplota,turbo-tlak, SHORT SHIFTER, Alu-pedale Jamex, odnimatelna naba na volant NRG, Sport volant, Alu remenice -alternator+servo+vodna pumpa, El.Boost Cont. - GREDDY PROFEC e-01, WATER SILICONE HOSES , FRONT MOUNT INTERCOOLER KIT 2fast2cool2, sviecky NGK Iridium IX, cire predne svetla. Olejový chladič Apex Aeroquip style premiestnenie olej filtra AUTOBAHN 88, jednodielny kardan, Stage chip 1a h-dev., Energy suspension silače, Driftworks brzdove + spojkova hadica. F1 RACING STAGE 2 CLUTCH & 15LBS FLYWHEEL - strasný shit, S14 Apex Gen2 6/5 fast road coilovers , olej Mobil 1 5w-50 s MoS2, Turbo gt2860rs
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
Je to od stejného výrobce. Tady hlavní page http://www.otomoto.com.au/HDSystems/ Je to hlavně levnější proto, jelikož se jedná o HS sérii, zatímco Driwtworks jsou HR série. Teda alespoň to tak vypadá.David píše:tento kit vyzera rovnako akurat za lepsiu cenu
http://cgi.ebay.co.uk/HSD-coilover-kit- ... 286.c0.m14
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
Jj asi to tak bude...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
jj driftworks maji 44mm pist
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
Tak tak.
Jo a jak tu nekdo psal ze ho stve ze jsou inverted, tedy ze maji stelovani tuhosti na prednich tlumicich dole, tak to je schvalne kvuli vyssi odolnosti, viz:
"With strut type suspension like on the front of an S13, S14, S15 Silvia or AE86 Corolla, the damper is an integral part of the suspension structure and as such, sees very high lateral loads in multiple directions. With the conventional upright design, piston rods can bend and even snap under extreme loads. The inverted or upside-down Monotube design as used on our strut models has massively more lateral strength when compared to an upright setup, so is a lot more robust and geared up to cope with whatever you can throw at it. With most rear suspension and with double-wishbone type front suspension, (as on the Skyline) very little lateral forces are seen, so the conventional setup works fine there."
Jo a jak tu nekdo psal ze ho stve ze jsou inverted, tedy ze maji stelovani tuhosti na prednich tlumicich dole, tak to je schvalne kvuli vyssi odolnosti, viz:
"With strut type suspension like on the front of an S13, S14, S15 Silvia or AE86 Corolla, the damper is an integral part of the suspension structure and as such, sees very high lateral loads in multiple directions. With the conventional upright design, piston rods can bend and even snap under extreme loads. The inverted or upside-down Monotube design as used on our strut models has massively more lateral strength when compared to an upright setup, so is a lot more robust and geared up to cope with whatever you can throw at it. With most rear suspension and with double-wishbone type front suspension, (as on the Skyline) very little lateral forces are seen, so the conventional setup works fine there."
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Driftworks coilovers, hromadná koupě!
nikoho to nestve len je to trochu neprakticke nemyslis? skus si po 5 hodinach driftovana vlest pod auto a potom jenom zistis ze nemas na to ani sily aby ses mrdal nekam na zem a jeste se tam natahoval po nejakym stelovani.