HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
cim je podla teba najlepsi tento raddy???? lebo nie je zrovna lacny
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
no, 269USD mi zas az tak drahy nepride, mas pocit ze akykolvek novy HKS a pod je lacnejsi?
a dobry je v tom, ze na nastavenie tlaku sa pouzivaju len 2 parametre, na rozdiel od hodne komplikovaneho nastavenie HKS a pod, na sxoc su na tuto temu 2 strankove navody ako nastavit tlak...tot vsjo
aby sme sa chapali co myslim pod komplikovanym nastavenim:
http://www.sxoc.com/vbb/showpost.php?p= ... stcount=16
alebo
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=113522
a dobry je v tom, ze na nastavenie tlaku sa pouzivaju len 2 parametre, na rozdiel od hodne komplikovaneho nastavenie HKS a pod, na sxoc su na tuto temu 2 strankove navody ako nastavit tlak...tot vsjo
aby sme sa chapali co myslim pod komplikovanym nastavenim:
http://www.sxoc.com/vbb/showpost.php?p= ... stcount=16
alebo
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=113522
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
ja som na Ebay nasiel nieco okolo 345, ja som sa len pytal za ziadnych okolnosti nespochybnoval tvoj usudok
mam ozaj v plane kupovat taketo zariadenie a uz chcem nieco co stoji za to, preto sa tu na to pytam
kde si ty narazil na takuto cenu???
mam ozaj v plane kupovat taketo zariadenie a uz chcem nieco co stoji za to, preto sa tu na to pytam
kde si ty narazil na takuto cenu???
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
ja ale nepisem ze nieco spochybnujes, pohodicka klidek
a kde som nasiel tuto cenu, no predsa tam kde som si tento EBC aj kupil, priamo u vyrobcu
https://www.shopatron.com/index/684.0.27306.0.0.0.0
no a kedze ho mam, mozem ti potvrdit ze funguje vyborne a velmi jednoducho, VELMI jednoducho. a teda ja mam gizzmo IBC, nie ten drahsi multiscramble.
a kde som nasiel tuto cenu, no predsa tam kde som si tento EBC aj kupil, priamo u vyrobcu
https://www.shopatron.com/index/684.0.27306.0.0.0.0
no a kedze ho mam, mozem ti potvrdit ze funguje vyborne a velmi jednoducho, VELMI jednoducho. a teda ja mam gizzmo IBC, nie ten drahsi multiscramble.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
aha, ja som uz pozeral na ten vyssi model, ma vyznam si priplatit???
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
jediny rozdiel je ten, ze tam je tlacitko ktore ti na nastaveny cas zvysi tlak turba na nastavenu hodnotu, cize docasne zvysenie tlaku,alebo inak overboost, to je cele. Kedze ten lacnejsi IBC ma 4 pamate, ak chcem vyssi/nizsi tlak, tak proste prepnem na inu pamat (jedno stlacenie tlacitka) a je to. Jediny problem moze byt to ze nove nastavenie je aktivne tak po cca 5-6s, nie okamzite.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
takze v podstate na bezne uzivanie postacuje aj ta lacnejsia verzia myslim
ono clovek malokedy potrebuje ze hned zmenit parameter
ono clovek malokedy potrebuje ze hned zmenit parameter
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
mne osobne postacuje naozaj uplne....
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
Raddy přemýšlím o tom Gizmu. Drží teda tlak v pohodě, i nad 1,1 bar jo?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
drzi tlak v pohode na 1.4bar v mojom pripade a maximum pohodoveho drzania tlaku je 2bar.
ale su pripady, ked pokles tlaku nedokaze odstranit ziadny BC, to je ale chyba niekde inde...
ale su pripady, ked pokles tlaku nedokaze odstranit ziadny BC, to je ale chyba niekde inde...
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
tak ja by som do toho asi isiel tiez
nespojime objednavku???
nespojime objednavku???
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
Je jednoduchý, ale... je to pouze BC, zatím co AVCR má plno dalších užitečných funkcí.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
mozes nejake prosim popisat??
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
Dobry Vecer,
Ja som Peter, Marianov sin, prepacte ked mam trozku zlu slovencinu odisiel som ked som mal 10 taze nebudem mat najlepsie pisanie tu,hehe.
Podla mojej experience nikdy som nemal gizzmo evc, mam len gizzmo shift svetlo a funguje fajn. Gizzmo neni a tak popularni system tu na nasom markete ani v Japonsku, viacej co vidim a citam v amerike velia ludia pouzivaju starsie eletronicke japonske systemy jak aj tu a stale aj v Japonsku. Cytal som o Gizzma specs sheet, a jedina vec co je pekna oproti napriklad profec b je ze ma 4 setingi ktore si nastavis tlaki a uz len prepinas. Jeden co by som ja odporucil by bol but Greddy series 1-4 alebo este lepsie nes Apexi avcr -jeden alebo dvojka je Blitz Dual-SBC, lebo ma dvoje zduchove solenoidi, ryhlejsie prima tlak a odosiela na sensor, minimajzue boost creep, boost spike v visych otacok co sa vela krat stava zo T piece boost controlermi(manualne), ale hlavne cita a kontroluje vacuum/tlak ovela rychlejsie a presne, jak si ho nastavite je lacky ne jak avcr atd, a nema vela funkciji preto je lacnejsi, ale je jeden najlepsi ked hlavne robite spickove preteky, alebo idete robit Dyno tune z vasim motorom.
Mam tu paru manualne t boost controlleri ale ich nepouzivam, len jeden co mam na mojom drifteri a to je original starsy model od Trust, ma vsebe lieatajuce male loziska ktore protectuju od boost spike a ne activne citanie vacuum. Mi len hlavne pouzivame greddy, profec A, B, Blitz Dual sbc aj M'sports mame dve tu, jeden mozem predat., Prepacte Chalani ze tu blabem onicom, vam mozen najist specs list na controlery ked potrebujete, aj mam ja tu jeden completny boost controller tiez Blitz mislim , nepouzivam ho tak mozem ho vam predat, urobim fotky, aj tu niake vecy co mi tu sedia tiez keby chceli, neviem jaky tam velky market mate Japonske vecy atd, mozno by ste chceli daco to tu som collectoval cez tie paru roky.
p.s Je na czeskoslovensku dajaka S13 Silvia alebo vsetki su 180(200sx) predky len? lebo som videl do teraz len 180sx predky. Ak ked ne tak preco neprerabate ich, moj brat je auto eletrikar mal by mat tu dakde diagram na svetla atd.
Dobru noc,
Peter.K
Ja som Peter, Marianov sin, prepacte ked mam trozku zlu slovencinu odisiel som ked som mal 10 taze nebudem mat najlepsie pisanie tu,hehe.
Podla mojej experience nikdy som nemal gizzmo evc, mam len gizzmo shift svetlo a funguje fajn. Gizzmo neni a tak popularni system tu na nasom markete ani v Japonsku, viacej co vidim a citam v amerike velia ludia pouzivaju starsie eletronicke japonske systemy jak aj tu a stale aj v Japonsku. Cytal som o Gizzma specs sheet, a jedina vec co je pekna oproti napriklad profec b je ze ma 4 setingi ktore si nastavis tlaki a uz len prepinas. Jeden co by som ja odporucil by bol but Greddy series 1-4 alebo este lepsie nes Apexi avcr -jeden alebo dvojka je Blitz Dual-SBC, lebo ma dvoje zduchove solenoidi, ryhlejsie prima tlak a odosiela na sensor, minimajzue boost creep, boost spike v visych otacok co sa vela krat stava zo T piece boost controlermi(manualne), ale hlavne cita a kontroluje vacuum/tlak ovela rychlejsie a presne, jak si ho nastavite je lacky ne jak avcr atd, a nema vela funkciji preto je lacnejsi, ale je jeden najlepsi ked hlavne robite spickove preteky, alebo idete robit Dyno tune z vasim motorom.
Mam tu paru manualne t boost controlleri ale ich nepouzivam, len jeden co mam na mojom drifteri a to je original starsy model od Trust, ma vsebe lieatajuce male loziska ktore protectuju od boost spike a ne activne citanie vacuum. Mi len hlavne pouzivame greddy, profec A, B, Blitz Dual sbc aj M'sports mame dve tu, jeden mozem predat., Prepacte Chalani ze tu blabem onicom, vam mozen najist specs list na controlery ked potrebujete, aj mam ja tu jeden completny boost controller tiez Blitz mislim , nepouzivam ho tak mozem ho vam predat, urobim fotky, aj tu niake vecy co mi tu sedia tiez keby chceli, neviem jaky tam velky market mate Japonske vecy atd, mozno by ste chceli daco to tu som collectoval cez tie paru roky.
p.s Je na czeskoslovensku dajaka S13 Silvia alebo vsetki su 180(200sx) predky len? lebo som videl do teraz len 180sx predky. Ak ked ne tak preco neprerabate ich, moj brat je auto eletrikar mal by mat tu dakde diagram na svetla atd.
Dobru noc,
Peter.K
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
Re: HKS,Greedy,Tial,Ultra ,TT,BOV,BC vsetko JDM nove/pouzite
Tu Je fotka, neviem ci Ocko uz u dal tu
Greddy Profec, Cela sada zo vacuum liny.
Taky model, Velmy lachko sa pouziva, mas jeden knob ktory lachko tocis a si nastavujes 0.2,0.4,0.6,0.8,1.0bar a tak dalej, dobry rychly digitalny turbo tlak merak, a mas OVERBOOST function jak ten Gizzmo nema, si mozes nastavit na pravo jak dlho checs aby overboost ti bezal 10 secundy,15 secundy az do 20, taze jak stlacis overboost gombyk tak ty tlaci maximum boost ktory si ty tiez nastavis, teraz je nastaveny na 1.1bar. super system sme bezali 14 psi, 1 bar bes problemu a porovnaval som greddy tubo tlak budik mechanicky ku digitalnemy na controlleri a bol rovnaki taze ukazuje dobre a rychle. za tote peniaze je to seriozni system ktory sa lahko nastavi. Ten co bol v aute je velmy dobra funga a condicka zo v setkym $350 zo postovnim aj poistkou na postovne, alebo ten isty model mame druhy skoro cisto novy, v boxe aj paperie ku nemu, bol na aute 2 tyzdne kim kamarat nerozbil auto, Ten je $380 z postovnim aj poistkou, urobim fotky zajtra alebo pozajtra.
Dobru noc,
Peter.K
Greddy Profec, Cela sada zo vacuum liny.
Taky model, Velmy lachko sa pouziva, mas jeden knob ktory lachko tocis a si nastavujes 0.2,0.4,0.6,0.8,1.0bar a tak dalej, dobry rychly digitalny turbo tlak merak, a mas OVERBOOST function jak ten Gizzmo nema, si mozes nastavit na pravo jak dlho checs aby overboost ti bezal 10 secundy,15 secundy az do 20, taze jak stlacis overboost gombyk tak ty tlaci maximum boost ktory si ty tiez nastavis, teraz je nastaveny na 1.1bar. super system sme bezali 14 psi, 1 bar bes problemu a porovnaval som greddy tubo tlak budik mechanicky ku digitalnemy na controlleri a bol rovnaki taze ukazuje dobre a rychle. za tote peniaze je to seriozni system ktory sa lahko nastavi. Ten co bol v aute je velmy dobra funga a condicka zo v setkym $350 zo postovnim aj poistkou na postovne, alebo ten isty model mame druhy skoro cisto novy, v boxe aj paperie ku nemu, bol na aute 2 tyzdne kim kamarat nerozbil auto, Ten je $380 z postovnim aj poistkou, urobim fotky zajtra alebo pozajtra.
Dobru noc,
Peter.K
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS