ahojte
jen taky priblbly dotaz mimo 200sx
ma nejaky vztah na rychlost zahrati studeneho DIESLOVEHO motoru, hladina oleje v nem??? kdyz je temer nulova hladina oleje (krome zadreni motoru - bude nejkay vztah mezi tim nebo je to hovadina? (mame konflikt s kamosem... ja tvrdim ze nema s tim nic spolecneho... ale necham se poucit
jo a jeste dieslovy motor - je normalni ze trochu zere olej nebo kdyz se to deje tak to je pruser (kvuli vysoke kompresi motoru asi jo, ne? (to vse je o 1.9 xdi peugeot nebo jak je to znacene ten srot...
diky moc
zavislost rychlosti zahrati motoru na hladine oleje??
zavislost rychlosti zahrati motoru na hladine oleje??
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Re: zavislost rychlosti zahrati motoru na hladine oleje??
mě přijde naprosto jasné, že má nedostatek oleje na zahřívání motoru velký vliv.
Re: zavislost rychlosti zahrati motoru na hladine oleje??
řekl bych nepatrný na zahřívání, obrovský na přehřívání
Re: zavislost rychlosti zahrati motoru na hladine oleje??
Diesel vzhledem k jeho vyssi ucinnosti než benzín se zahřívá déle,vytváří méně tepla než benzín-raziel píše:ahojte
jen taky priblbly dotaz mimo 200sx
ma nejaky vztah na rychlost zahrati studeneho DIESLOVEHO motoru, hladina oleje v nem??? kdyz je temer nulova hladina oleje (krome zadreni motoru - bude nejkay vztah mezi tim nebo je to hovadina? (mame konflikt s kamosem... ja tvrdim ze nema s tim nic spolecneho... ale necham se poucit
jo a jeste dieslovy motor - je normalni ze trochu zere olej nebo kdyz se to deje tak to je pruser (kvuli vysoke kompresi motoru asi jo, ne? (to vse je o 1.9 xdi peugeot nebo jak je to znacene ten srot...
diky moc
souhlasim s kentoyou,jinak olej žere spíš přes turbo,jestli je to tdi což je snadno zjistitelné odpojením jedné z tlakových vzduchovách hadic mezi turbem a sáním motoru.Je li vní olej,je to nejpravděpodobněji turbo,případně nefunkční systém zadržování oleje v odvětrání hlavy..