ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od Mirek »

kdyby byly lepsi cesty nevidel bych v tom problem, ale nepujde jen o cesty, pri akceleraci, brzdeni motorem napravnice chodi v tech silacich. Pokud to das natvrdo muzes se dockat vibraci jako prase, vsechno pujde do kastle. Je to takovy sporny, nekomu to vyhovovat nemusi, nekomu ano. Ja osobne jsem pro tvrdy silace, pokud auto ma jezdit po nasich "silnicich" (jestli se tomu po teto zime da tak rikat)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od Mirek »

Nevim jestli to tady nekdo ma na aute, v kombinaci s tema unibalama na ramenech, takze to stejne budou jen dohady...... presunu to do TECH FAQ
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Yashio
user
Příspěvky: 200
Registrován: 15.11.2008, 17:33

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od Yashio »

Podle mě když dáš zadní nápravu na pevno tak o to víc bude trpět uložení diferák jeho uložení kardan atd nemluvě o tom že se budou všchny vibrace přenášet na kastly radim spíš polyuretany než pevný uložení
200sx is no car, 200sx is my live style...
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od pablo »

napis kentoyovi on to mnel na aute
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od nomann »

pokud máš už teď všude unibaly a td. tak ta hliníky v nápravnici už stejně nepoznáš. mám to taky všechno komplet na tvrdo v silonu(asi čtyři polyuretany). Pokud nemáš rotační vibrace tak ti nic vibrovat nebude, a jakým způsobem to může podělat dif nebo kardan netušim, řekl bych že je to lepší protože se to nijak nekroutí
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od Mirek »

nechci ti do toho kecat, ale srovnavat silon s unibalama a hlinikem :roll:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od nomann »

a myslíš že je silon měkej nebo že by pružil
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od Mirek »

se silonem delam v praci, delame z nej tesneni...ano..silon narozdil od unibalu ma tlumici schopnosti...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od Kopriw »

silon se ale vymacka.......
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od Kentoya »

ve spojení s tvrdými tlumiči a polyurethany a unibaly, to bylo velmi špičkové, odezva brzd maximálně vynikající, průjezdy zatáčkama nad míru přesné, ale sundal jsem je z důvodu, že jsem přejel včelu a auto nadskočilo (obrazně) prostě cítil jsem vše na cestě, tak jsem nechal vše jak bylo a hliníky vyměnil za polyurethany, a přesto že je to stále tvrdé jako kráva je to tišší

takže zaávěrem, kdybych to měl na ježdění max 100km, tak tam zůstaly hliníky, to samé na street či drift, ale na běžné ježdění jsem slevil, jezdím s tím většinou 500km na jedno nastartování a tam mi to cinkání, cvrkání, a zbytečná tuhost už vadily

navíc přesto že jezdím dost agresivně, a jízdu si vychutnávám, tak už nejsem mladý nevyježděný magor, který by valil extrémy, takže v mém ježdění jsou rezervy jak na autě, tak na mém řízení, a se stoupajícím věkem to bude horší, pud sebezáchovy je svině
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od Kentoya »

jelikož nejezdím totální extrém, tak nemůžu říct jak se to chová rozdílně na hraně možností, ale v podstatě nevidím ani necítím žádný výrazný rozdíl at k lepšímu tak k horšímu, mám jen pocit že to čte méně koleje a je to hlavně potichu

na přední nápravu ale půjdou unibaly zpět, mám pocit, že při prudkém zabrždění se nechová přední náprava úplně korektně, jak kdyby přemýšlela co má udělat, možná jsem jen velká fajnovka, protože kdo seděl za mým volantem, tak si nemohl vynachválit okamžitý účinek brzd

ještě řeším plovoucí kotouče, protože brzdy jsou v podstatě nejdůležitější, ale na tohle jsi se neptal
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od Kentoya »

300zx odvrtaný kotouče vše po repasi, takže velice rychlý nástup oproti serii, a hodně dělají i silentbloky tak 30% v nástupu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od Kentoya »

zatím jsem to nedělal vše je závislé na hloubce kotoučů, pokud je stejná tak to jde
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od pablo »

jo bude to pasovat proto ze to mnela udelany tak 240sx s13 a delalo se to pak na s14 tak
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)

Příspěvek od Mirek »

ovsem upravu zadnich kotoucu z S13 na S14 bych povazoval za downgrade, protoze kotouc S14 ma mensi prumer. Sam sem tuto upravu delal a vysledek nebyl takovy jaky bych cekal.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět