prevadzkove naklady
Re: prevadzkove naklady
No a o tom som pesnw hovoril. Ja mam tiez medzi 10 az 11litrov spotrebu a to jazdim mesto/mimo mesta cca 80%/20%. Cize 8litrov ani nahodou. Ani ked som ho mal v seriovom stave.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Re: prevadzkove naklady
však lubo nepsal nikde 8 litrů, mám pocit že psal do 10tinizzmo píše:No a o tom som pesnw hovoril. Ja mam tiez medzi 10 az 11litrov spotrebu a to jazdim mesto/mimo mesta cca 80%/20%. Cize 8litrov ani nahodou. Ani ked som ho mal v seriovom stave.
ale těch 8max si dovedu představit po dálnici do chorvatska při rychlosti 130km/hod
a když jsem s ní jezdil skoro měsíc, tak to nebyla serie
Re: prevadzkove naklady
Tak si potom necital vsetko, co Lubos napisal.
Mam toto auto 4 a pol roka a 8litrov som nedosiahol nikdy a ver mi, ze som to skusal na dlhych trasach. Mozte mi hovorit cokolvek, aj tak to budu len predpoklady a odhady. Ja som na mojej s14 spravil 50tis. km, cize mi mozes verit, ze to nieje mozne.slik85 píše:zalezi jaky kupis stav a co odtoho vyzadujes ak to chces na bezne jazdenie a nebudes mu extra nakladat das si max cip stage1 tak pocitaj spotrebu okolo 8L/100km
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Re: prevadzkove naklady
Dokonca aj Nissan oficialne uvadza spotrebu s14-ky takto:
Mesto: 12,9l/100km. Mimo mesta (90km/h): 7,8l/100km. Kombinovana spotreba: 9,7l/100km.
Cize ako vidis, ani pri seriovom stave a kolesach uzkych 6,5" (205-ky) to nieje mozne.
Mesto: 12,9l/100km. Mimo mesta (90km/h): 7,8l/100km. Kombinovana spotreba: 9,7l/100km.
Cize ako vidis, ani pri seriovom stave a kolesach uzkych 6,5" (205-ky) to nieje mozne.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Re: prevadzkove naklady
tak se hned nečerti, já se nehádám, ale kdybych se chtěl hádat, tak napíšu, že když nissan tvrdí 7,8 mimo město, tak to musí být pravda
už jsem těch 8 našel jak jsi napsal odkaz, jak píšu teoreticky to možné je
už jsem těch 8 našel jak jsi napsal odkaz, jak píšu teoreticky to možné je
Re: prevadzkove naklady
No jo, ale teoria je hodne, ale hodne daleko od praxe. Ja som mal najnizsiu spotrebu za tych 50tis. km 9,1l/100km a to som len jemnucko steklil plyn. Proste je mi divne, ze oponujes mne, kedze ja na s14 jazdim denne a ty si na takomto aute urobil mozno max. 500km (to ja robim do dvoch tyzdnov ). So mna hovoria skusenosti.
Inac Franto nejak si szenstel (v awatare) .
Inac Franto nejak si szenstel (v awatare) .
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: prevadzkove naklady
Roztrhejte si ridicaky a dejte s tim pokoj .... u SX nejde o spotrebu
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: prevadzkove naklady
nebudu se s tebou hádat kdo kolik najezdí, ale upřímně se všemi auty co mám tak jsem jsou roky kdy mám za rok odježděné více jak 100 000km, takže si myslím že o tomhle se nemusíme hádat a pokud jsem měl tuhle s14 v provozu cca měsíc a vím že jsem na ní měnil olej, tak to nebude 500km,
jsem rád že přesně víš jak a kolik jezdím
když se podíváš na papíry té S14 o které se bavíme, tak před lubem jsem majitel já a jsem tam více jak rok a půl a není to sranda, ano byl jsem před lubem vlastníkem tohohle auta a dál to nebudu rozvádět at nečeřím vodu
takže pokud jsem s tím autem najel přibližně 4000km a spotřebu jsem měl do 10ti litrů, tak je to dle mého názoru taky zkušenost
a líbí se ti můj awatar?
jinak už se hádat nebudu, s S14 máš každopádně více zkušeností, jen neodhaduj za mě, největší přeborník nad odhady jsem tu byl přece odjakživa já
jsem rád že přesně víš jak a kolik jezdím
když se podíváš na papíry té S14 o které se bavíme, tak před lubem jsem majitel já a jsem tam více jak rok a půl a není to sranda, ano byl jsem před lubem vlastníkem tohohle auta a dál to nebudu rozvádět at nečeřím vodu
takže pokud jsem s tím autem najel přibližně 4000km a spotřebu jsem měl do 10ti litrů, tak je to dle mého názoru taky zkušenost
a líbí se ti můj awatar?
jinak už se hádat nebudu, s S14 máš každopádně více zkušeností, jen neodhaduj za mě, největší přeborník nad odhady jsem tu byl přece odjakživa já
Re: prevadzkove naklady
Franto tak už ven s tím, to je tvoje stará?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: prevadzkove naklady
OK, kasli na to... Aj tak nema zmysel sa hadat o sporebe u takto nenazrateho auta. Ja som ale nechcel, aby si typek urobil nazor podla nepravdivych informacii, ktore sem dal Lubos. Ja som netvrdil, ze sa nedostanes pod 10l, ale tvrdil som, ze nieje sanca u sr20det 8 litrov. Mozno u ca18det to mozne je. Vlastne si pamatam na rozhovor s Pablom, ked urobil swap v svojej s13 na sr20det, v ktorom sa mi priznal, ze necakal, ze s sr-kom bude mat o cca 2litre vysiu priemerku. Cize myslim, ze tymto to mozme uzavriet.
No musim ti povedat, ze si na nom podstatne krajsi, ako v reale .Kentoya píše: a líbí se ti můj awatar?
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Re: prevadzkove naklady
Koukal jsem na spritmonitor.de a tam jsou asi tri borci co majdlouhodobou prumerku 9 litru a pak je tam dalsi a ten ma pres 9 a kdyz se mrknes knim do profilu tak tam maj obcas taky prumernou 8 litru ,ale co ja vim treba se zaprahujou za kamion ,ale zase kdyz to hodne moc lechtas a donutis se na to neslapnout tak proc by to tak zrat nemohlo .
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: prevadzkove naklady
Pretoze som to uz velakrat skusal. Tych 9,1l/100km som dosiahol tak, ze som len jemne steklil pedal a ver mi ked ti poviem, ze tak sa jazdit neda. A okrem toho to nieje ani dobre pre tento motor, pretoze je to 16 ventil a ten by si mal tocit minimalne cez 2000rpm. Pri tom stekleni pedalu som mal otacky medzi 1600rpm az 1900rpm.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Re: prevadzkove naklady
kentoya z kozamanizzmo píše:No jo, ale teoria je hodne, ale hodne daleko od praxe. Ja som mal najnizsiu spotrebu za tych 50tis. km 9,1l/100km a to som len jemnucko steklil plyn. Proste je mi divne, ze oponujes mne, kedze ja na s14 jazdim denne a ty si na takomto aute urobil mozno max. 500km (to ja robim do dvoch tyzdnov ). So mna hovoria skusenosti.
Inac Franto nejak si szenstel (v awatare) .
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: prevadzkove naklady
No taketo auticko je fakt vhodne ked meskas rano do prace,to prevadzkove naklady neriesis,jinak odporucam fabii 1.2