tech. údaje 1.8T

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od Peca »

Conrad píše:
blázen píše:
jen přepisuje hodnoty v tabulkách.. :roll:
Právě pro to porovnání. V Haltecu /což vůbec neznám/ je ta samá tabulka nebo to tam je detailněji ?
V SW k Haltechu nemusis zadavat ciselne hodnoty do tabulky, ale upravujes primo jednotlive casti sloupcoveho grafu
Obrázek
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od kenivruh »

Conrad píše:
raddy píše:j...........
a k tej s13 od galanty...ja ji jet videl a bola rychlejsia ako tvojich gtech 13.6 a bol to oficialny cas. takze to ze mas najrychlejsiu seriovu ecu v ceskoslovensku je hlupost. samozrejme, odhliadnuc od toho, ze nikdy ziadny cas na 400m nespravila....
Pro neznalé kolik byl ten čas ?
Díkes
Ma casy okolo 13 sekund.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od raddy »

ale kentoyova ecu je rychlejsia, pretoze to tvrdi on...jasne ze mi nedalo, kentoya zo mna idiota robit nebude...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od Kentoya »

blázen píše:já ujel s raddyho chipem 13,2 GTECH bez slick.. ale je to ale fuk,odbočili jste od debaty..

kentoya..to know how máš na 100% od tabooa.. a když se stebou podělil,nevidím důvod se nepodělit tady..když je nyní toto téma poměrně horké..nikdo tu nestaví drag káru aby ti v budoucnu nějak konkuroval na případně tvé drag káře a prozrazením by ses znevýhodnil... to že o tom moc nevím si odhadl správně.,kdybych věděl,tak se neptám..jde mi minimálně o výsledek a zisk po tom cryo.. právě protože nevidím nutnost zvyšovat jakoukoli odolnost na pístech na kterých má mobne skoro 800k -CA18 a vesele si jezdí. Ale skutečně mne to zajímá,tak bych byl rád,kdybys to napsal...můžeš klidně do SZ.. nemusíš veřejně když nechceš.

a prosil bych abyste se už nehádali, nemá to cenu. Pokud o tomto chcete debatovat podepírejte tvrzení fakty,odkazy,důkazy...linky.. čímkoliv,ale ne urážkami,z těch se moc nedočtem.

děkuji
ne nemám to od taboa a není to o odolnosti wiseco pístů, ta odolnost je druhořadá a až se uvidíme tak ti to řeknu osobně
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od Kentoya »

raddy píše:tak to som sa uz davno tak dobre nezasmial :D ze kym ja naladim jednu seriovu ecu ty z haltechom uvaris motor :D :D :D
chlapce ZOBUD SA a uvedom si co za kokotiny pises, ja bez problemov naladim ecu behom jedneho dna na ceste, ty chudak a ze vyjde drahsie ako naladenie s haltechom, tak ako myslis, zvysim cenu. co pises o bukym, to ti aj buky vysvetli a zvysok su ako vzdy hluposti do neba volajuce.
tie tvoje hluposti s gtechom si mozes nechat, najprv sprav cas a potom pis ze mas najrychlejsiu seriovu ecu...to tak ked ju hodis z balkona mozno...
to co teba nevzrusuje si nechaj pre seba a mna si do huby neber ty uboziak. ja nevyhlasujem nezmysly a nehonim si ego o najrychlejsej ecu v ceskoslovensku. ja sa nezaoberam sprintami a svoje auto ladim tak ako mi to vyhovuje a nikomu sa s tym nechvalim. to co si napisal presne vypoveda o tvojej urovni, este raz, si uboziak

p.s. svoje rady o naladeni si nechaj, mam uplne perfektnu ecu a nic na tom nepotrebujem menit a jej naladenie je na velmi vysokej urovni, pretoze som si ho urobil sam. jazdim velmi dobre a som s tym velmi spokojny, blbecku
možná jsem chudák, tady jsi napsal že naladíš bez problémů během jednoho dne a to ještě na standalone jednotce, takže do dnešního dne jsem si myslel, že všichni kdo umí naladit motor na laditelných jednotkách a přitom tvrdili že standalone jednotka je na hovno a já jim věřil, tak už jim nevěřím, od dnešního uznávám boha raddyho, jako přepisovače omlouvám se jako nejlepšího ladiče

když jsi tak chytrej a zvládneš to během jednoho dne, tak místo keců nalad tu tvoji jednotku na sprinty do pieštan, máš to za barákem a můžeš všem profíkům přes ladění vytřít zrak, jinak jsou to stále kecy ze slovenska

ps: to že jsi spokojený, neznamená že to umíš naladit :D tady tvrdíš že ti to jezdí a já ti stále tvrdím že to jezdí pouze tobě a nikomu jinému, takže bud se ti to náhodou podařilo, nebo to neumíš, to je celem jedno

a klidně mi nadávej, svědčí to o tvé inteligenci, už jsem ubožák, blbeček, kokotko tak co bude další

a ještě jednou si přečti co jsem napsal a klidně dvakrát když ti to nemyslí, já jsem nikde nenapsal, že mám nejrychlejší ECU v celém československu, já jsem napsal něco jiného a ty to převracíš a tváříš se u toho inteligentně
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od blázen »

Kentoya píše:
blázen píše:já ujel s raddyho chipem 13,2 GTECH bez slick.. ale je to ale fuk,odbočili jste od debaty..

kentoya..to know how máš na 100% od tabooa.. a když se stebou podělil,nevidím důvod se nepodělit tady..když je nyní toto téma poměrně horké..nikdo tu nestaví drag káru aby ti v budoucnu nějak konkuroval na případně tvé drag káře a prozrazením by ses znevýhodnil... to že o tom moc nevím si odhadl správně.,kdybych věděl,tak se neptám..jde mi minimálně o výsledek a zisk po tom cryo.. právě protože nevidím nutnost zvyšovat jakoukoli odolnost na pístech na kterých má mobne skoro 800k -CA18 a vesele si jezdí. Ale skutečně mne to zajímá,tak bych byl rád,kdybys to napsal...můžeš klidně do SZ.. nemusíš veřejně když nechceš.

a prosil bych abyste se už nehádali, nemá to cenu. Pokud o tomto chcete debatovat podepírejte tvrzení fakty,odkazy,důkazy...linky.. čímkoliv,ale ne urážkami,z těch se moc nedočtem.

děkuji
ne nemám to od taboa a není to o odolnosti wiseco pístů, ta odolnost je druhořadá a až se uvidíme tak ti to řeknu osobně
OK nema problema
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od raddy »

Kentoya píše:
raddy píše:tak to som sa uz davno tak dobre nezasmial :D ze kym ja naladim jednu seriovu ecu ty z haltechom uvaris motor :D :D :D
chlapce ZOBUD SA a uvedom si co za kokotiny pises, ja bez problemov naladim ecu behom jedneho dna na ceste, ty chudak a ze vyjde drahsie ako naladenie s haltechom, tak ako myslis, zvysim cenu. co pises o bukym, to ti aj buky vysvetli a zvysok su ako vzdy hluposti do neba volajuce.
tie tvoje hluposti s gtechom si mozes nechat, najprv sprav cas a potom pis ze mas najrychlejsiu seriovu ecu...to tak ked ju hodis z balkona mozno...
to co teba nevzrusuje si nechaj pre seba a mna si do huby neber ty uboziak. ja nevyhlasujem nezmysly a nehonim si ego o najrychlejsej ecu v ceskoslovensku. ja sa nezaoberam sprintami a svoje auto ladim tak ako mi to vyhovuje a nikomu sa s tym nechvalim. to co si napisal presne vypoveda o tvojej urovni, este raz, si uboziak

p.s. svoje rady o naladeni si nechaj, mam uplne perfektnu ecu a nic na tom nepotrebujem menit a jej naladenie je na velmi vysokej urovni, pretoze som si ho urobil sam. jazdim velmi dobre a som s tym velmi spokojny, blbecku
možná jsem chudák, tady jsi napsal že naladíš bez problémů během jednoho dne a to ještě na standalone jednotce, takže do dnešního dne jsem si myslel, že všichni kdo umí naladit motor na laditelných jednotkách a přitom tvrdili že standalone jednotka je na hovno a já jim věřil, tak už jim nevěřím, od dnešního uznávám boha raddyho, jako přepisovače omlouvám se jako nejlepšího ladiče

když jsi tak chytrej a zvládneš to během jednoho dne, tak místo keců nalad tu tvoji jednotku na sprinty do pieštan, máš to za barákem a můžeš všem profíkům přes ladění vytřít zrak, jinak jsou to stále kecy ze slovenska

ps: to že jsi spokojený, neznamená že to umíš naladit :D tady tvrdíš že ti to jezdí a já ti stále tvrdím že to jezdí pouze tobě a nikomu jinému, takže bud se ti to náhodou podařilo, nebo to neumíš, to je celem jedno

a klidně mi nadávej, svědčí to o tvé inteligenci, už jsem ubožák, blbeček, kokotko tak co bude další

a ještě jednou si přečti co jsem napsal a klidně dvakrát když ti to nemyslí, já jsem nikde nenapsal, že mám nejrychlejší ECU v celém československu, já jsem napsal něco jiného a ty to převracíš a tváříš se u toho inteligentně
no ty si zase napisal veci, uplne som z teba hotovy, mudrak...nepisal som nic o STANDALONE ECU, odkial z riti si si to vytiahol? ja cely cas hovorim o SERIOVEJ ECU, presne o tej, o ktorej si ty napisal ze je POMALA na vykon nad 300k a treba ju zmykat. Odjakziva ladim len seriove ecu, mal by si trochu kontrolovat svoju fantaziu. Seriovu ecu na naladim skor nez ty vobec pocohpis co je to haltech a standalone ecu a co si ty o tom mylsis je uplne jedno. Moja ecu je naladena uz davno a na tvoje sprinty v piestanoch mozem zvysoka srat, kedze ako som uz napisal sprinty ma nezaujimaju.

a aspon si pamataj co pises, ty trtko
Kentoya píše:netvrdím že neexistují CA motory se seriovou jednotkou nad 300hp, jen tvrdím že je nesmysl to ze seriové jednotky, která je pomalá, ždímat, a dále tvrdím že u nás v celém bývalém československu jsem neviděl S13 s motorem se seriovou jednotkou která by jela rychleji jako moje (ale možná tu je)
Kentoya píše:a ještě jednou si přečti co jsem napsal a klidně dvakrát když ti to nemyslí, já jsem nikde nenapsal, že mám nejrychlejší ECU v celém československu, já jsem napsal něco jiného a ty to převracíš a tváříš se u toho inteligentně

mas hodne zly zrak, ale pis znova a znova ze si to myslel inak...este raz som si precital co si napisal a je to furt rovnaka kokotina. stale je to o tom istom, cela debata zacala tym ze si napisal horeuvedenu hovadinu, od prveho do posledneho pismena je to nezmysel, hlupost a klamstvo. radsej ako uznat ze sa mylis tu zacnes vypisovat somariny o tom, ako a co ladim....ja sa do toho co robis a ladis nestaram a nijako to tu nerozoberam, tak sa spravaj rovnako. ze sa mi to nahodou podarilo je for dnesneho dna, tvoje nazory presne odrazaju uroven tvojej inteligencii.
Kentoya píše:možná jsem chudák, tady jsi napsal že naladíš bez problémů během jednoho dne a to ještě na standalone jednotce, takže do dnešního dne jsem si myslel, že všichni kdo umí naladit motor na laditelných jednotkách a přitom tvrdili že standalone jednotka je na hovno a já jim věřil, tak už jim nevěřím, od dnešního uznávám boha raddyho, jako přepisovače omlouvám se jako nejlepšího ladiče
na toto ti napisem len jedno: si chudak, uboziak a kokotko. a nevies poriadne citat, z nicoho (pardon, zo svojej riti) vytiahnes ze pisem o standalone jednotkach, dokonca ze ich ladim, si naozaj kuzelnik a urobis vsetko aby si zamaskoval to ze pises hluposti ktorym nerozumies..ty prepisovac
no a tie kecy zo slovenska, aby ti nejaky ukecany slovak nedal rovno po papuli
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od Kentoya »

1) stanalone ecu byl přehmat při psani - omluva
2) pamatuji, napsal jsem to co jsi okopíroval a tam je jasně napsané že jsem neviděl s13 se seriovou jednotkou co by jela rychleji a ty jsi z toho udělal, že mám nejrychleší ecu, přečti si to prosím tě ještě třikrtá, sedumkrát se zamysli, a potom se omluv nebo si budu myslet že jsi čurák na entou, zatím mám k tobě pořád úctu, ale děláš ze sebe a z ostatních pitomce na potkání a na to nemáš když neumíš ani číst, jestli steně čteš i anglicky tak se nedivím že jsou tvá tvrzení často vyvrácena
3) jak píšu standalone ecu byl překlep
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od raddy »

si saso, ale nechutny. koncim debatku
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od Kentoya »

tohle jsem napsal poprvé.........a jinak k těm cenám na co to vyjde, jak tu psal tuším blázen, tak počítej dalších minimálně 50 na jednotku s nalazením, seriová je na výkony nad 300hp dle mého názoru zdela na velký kulový, ale opět jsou zde lidi kteří budou tvrdit že to není pravda, ale zatím jsem neviděl jet CA motor lépe jako můj na seriové jednotce, to ale neznamená že takový motor není, jen tvrdím že seriová jednotka je nad 300hp naprd

tohle podruhé..............netvrdím že neexistují CA motory se seriovou jednotkou nad 300hp, jen tvrdím že je nesmysl to ze seriové jednotky, která je pomalá, ždímat, a dále tvrdím že u nás v celém bývalém československu jsem neviděl S13 s motorem se seriovou jednotkou která by jela rychleji jako moje (ale možná tu je)

a zde je tvoje odpoved.............kentoya, ty si zase napisal kopec ko pardnom hluposti.... a ja som videl s13 so seriovou ecu, seriovymi vstrekmi a seriovou downpipe ktora mala vykon 320k a bolo to vdaka tvojim zazracnym rukam, ktore sa toho motora dotkly a odlahcili jeho rotacne hmoty. ty ides rozpravat ze seriova ecu je POMALA? je to absolutny nezmysel, rychlost seriovej ecu nema nic spolocne s vykonom motora a kdo ma rozum, to lahko pochopi. na seriovej ecu je mozne bez akychkolvek problemov dosiahnut minimalne 500k. pisem to len preto, aby ti nahodou niekdo neuveril. jedine co zdimas, su pekne hluposti, ktorym ani nerozumies a to s tou hranicou 300k pises naozaj presvedcivo, skoda ze je to len dalsi nezmysel. jo a aky cas na 400m si teda spravil s tou tvojou najrychlejsou seriovou ecu v ceskoslovensku? bolo to aspon tolko co ta zelena s13 od galanty v piestanoch? a este by si nam mohol prezradit, ze kdo ti naladil tu najrychlejsiu ecu, s tym special motorom tam mas urcite moc speci cip...


ve které se do mě navážíš, opět se snažíš udělat debila nebo co a přitom každý kdo umí naladit motor ti poví že jednotka je pomalá, a ty jsi jediný tutan snad na celém světě který tvrdí opak, promin ale v tomhle opravdu dávám zapravdu všem proti jednomu s máslem na hlavě a nalad si ji třeba na 1000 koní, nebo na 2000 koní, nebo pomocí té jednotky řid raketu, stejně budeš jediný proti zbytku, dále píšeš že tebou nalazené či upravené jednotky fungují, pokud vím tak možná jedna jediná a to ta tvoje nikomu jinému ty přepočtené jednotky nejedou ani na 200 koní, a to si netahám z paty, ti lidi potom chodí za mnou co s tím a já jim tam vracím s2 a seriové vstřiky aby jim to jelo, tak nefrajeř že to umíš, když se ti to podařilo maximálně jen jednou, až v tom budeš profík a uděláš jich aspon 20 a všechny budou fungovat, tak smejnu, ted se jen do mě navážíš, a to jen proto že jsem to napsal já, napsat to někdo jiný tak jsi skoro v klidu, a "že kdo ti naladil tvoji nejrychlejší ecu" no nevím jestli si myslel tu tvoji přepočtenou s3 která za 1) podporovala žravost auta a spotřeba byla nad 16 a přitom to detonovalo od 0,7 bar, ted tam mám s2, spotřeba 12 a nedetonuje ani při 1 bar, co k tomu chceš napsat, že to umíš, jestli podle toho jak mi to jelo to můžu potvrdit tak ano potvrzuji umíš přepsat jednotku tak že to auto je rádo že jede, kurva prober se protože to za prvé umíš maximálně nějak přepsat a za druhé všem co umí ladit programovatelné jednotky jsi pro smích a vůbec už na tvoje nesmysly ohledně špičkovosti seriové ecu nereagují protože je to horší jako srážka s vlakem se o tom s tebou bavit

a v tomhle threadu už na tebe seru, napsal jsem co jsem napsal, to co jsem napsal o ecu z s13 za tím si stojím není vhodná pro výkony nad 300hp a basta a co jsem napsal o tvém lazení to si prostě myslím a nedivil bych se kdyby to byla pravda, dále tvrdím že neumíš číst a klidně piš at se ti co umí ladit zasmějí já už se zasmál
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od Kentoya »

raddy píše:si saso, ale nechutny. koncim debatku

s tím souhlasím když nemáš argumenty, zatím hoj a měj se velký ladiči
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od raddy »

hehe, pamatam sa ako si obdrzal zopar roznych cipov s tym aby si si vybral ten ktory bude najviac vyhovovat. nechci tu tvrdit pred ostatnymi ze som ti mal dat cip na dialku odladeny na tvoj super motor s t2871r atd. DAL som ti co som mal s tym, aby si mohol vobec jazdit a dalej ladit. zase pises pekne somariny, co tym chces dokazat, ty chudak.teraz tam mas stage2 so seriovymi bstrekmi a seriovym afm, lenze nezabudni napisat ze predtym si mal trosku inu konfiguraciu s ktorou by ti bol stage2 cip na dve veci. vtedy ti bol raddy dobry. co keby si tak nahodil na motor naspat to turbo, vstreky a afm co si tam mal predtym a potom mi sem napisal ze ako to kurva dobre ide so stage2 cipom? nepotrebujem ziadne argumenty na niekoho ako si ty. svoj hoj si strc a dobre si nabuduce premysli co napises.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od Kentoya »

sluníčko, já jsem nejdřív vyměnil pouze vstřiky a AFM, a nasadil s2 a jelo to že se to mohlo posrat, až poté jsem sundal 2871 a vačky a nasadil otevřený výfuk, tak málo stačilo aby to jezdilo a já se rok trápil, nikde jsem to ani nepsal že ani s2 od tebe pouze přepsaná na 444 vstřiky a váhu ze skye nefungovala a stačilo dát obyč s2 seriovou váhu a vstřiky, neměl jsem potřebu tě ponižovat, ale jestli chceš já to umím a klidně budu tvrdit že neumíš ani přepisovat data na větší vstřiky - nešvím proč to nefungovalo ani na s2 ani na s3 se vstřikama 444 který byly odzkoušený a vyčištěný a seriovýma jo, prostě jsem to neřešil a nechal to plavat s tím že jsi někde udělal chybu která nestojí za řeč, ale když se do mě sereš, tak potom to klidně vytáhnu a když budeš nadávat, tak tbe a tvou práci budu ponižovat aby ostatní pochopily kdo se mě snaží urazit

taky vím že jsi mi nabídnul i doladění, na to jsem ti napsal že na to nemám čas a nebudu to riskovat, že seriové jednotce nevěřím

upřímně nenavážej se do mě, a já se nebudu srát do tebe, stále si tvé práce vážím, naučil si strašně moc v tomhle směru, možná tvoje jednotka na tvém autě opravdu jede, možná jede lépe jako moje, možná ti už rok jezdí, možná to zvládneš naladit na 500hp, všechno je možná, ale stále tvrdím že seriová jednotka není žádná výhra v loterii, taky umím vytáhnout věci z kontextu jako ty, taky umím zahrát na struny, a navíc tě umím pořádně vytočit, zatím co já jsem v klidu

skončeme debatu co jsme si, to jsme si a nebo se klidně navážej a já budu taky
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od raddy »

ty jebko, to preco tvoj kram nefunguje, ja netusim a ani ma to nezaujima. upravenie stage2 alebo ineho cipu na ine vstreky ci afm viem urobit spravne a vsetkym ktorym som to spravil, pokial viem vsetko funguje ako ma. tvoje nazory ohladom seriovej ecu su len kopy sraciek a nic ine. kludne si tu mozes fantazirovat a hlavne pisat ze ja som niekomu na smiech, ja sa bavim velmi dobre...
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: tech. údaje 1.8T

Příspěvek od blázen »

nechte už toho.. jak malé děcka o rozbitou hračku.. je to pořát dokola. :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Zamčeno