preboha, chlapce nestastny, to co za kokotiny si tu zase popisal....Kentoya píše:tak sluníčko asi tolik
1) nejdřív meleš že umíš naladit seriovou ecu, a potom z tebe vyleze nistune, sorry opět jsi ukázal že neumíš naladit seriovou ecu
2) k tomu že je pomalá právě potřebuješ grafy z brzdy aby jsi to zjistil, takhle kecama od kompu zjistíš houby a že máš subjektivní pocit že ti to jede, to má hodně lidí a ve skutečnosti, skutek utek
3) takže má odpověd k tvé výzvě, vem si seriovou jednotku s chipem kterýmkoliv seriovým a stejná data ulož do jednotky standalone a přibližně od 4000 otáček uvidíš ty rozdíly, nejsou veliké, ale jsou poznat na výkonu, není to z prstu, a víc ti nemám co říct
4) a proč je zbytečné to z jednotky ždímat takové výkony, také extra jednoduchá odpověd, naše ecu pracuje s AFM na vstupu sání, je možné ji dát před klapku, ale nemáme teplotní čidlo pro přesnější výpočet, ale teoreticky to jde, a samozřejmě při výkonech nad 300hp už potřebuješ celkem brutální cooler a ted když zapomenu že špatně čteš, ale tipnu že umíš počítat, tak si spočti průtoky vzduchu při mega cooleru a jaké je zpoždění informací pro řídící jednotku z AFM, tudíž netvrdím že to nejde, jen tvrdím že je to nesmyslné, cí MAP senzoru jsem schopen dodat jednotce přesnější údaje a tím pádem motor lépe naladit
5) opakuji seriová jednotka je pomalá a je zbytečné z ní ždímat vyšší výkony jako 300hp, bud to strav nebo hlasovat, ale každopádně mi vyliž prdel ty co se nikdy nevztekáš, ale jakmile vidím odpověd na mé psaní tak poznám že naposledy jsi byl klidný o vánocích a to jen do oběda protože potom jsi zjistil, že jsi nedostal vláček pod stromeček
odpovědi jsi dostal, laskavě mi polib prdel ty nejlepší a nejzkušenější ladiči na celém světě a rada na závěr chytřejší můžeš být až sežereš své hovno
NISTUNE JE SERIOVA ECU. precitaj si to este raz- NISTUNE JE SERIOVA ECU. jedine co ladim je seriova ecu, ty trtko. nistune je len komunikacne rozhranie a softver na vizualizaciu map a logovanie dat. vsetko je to seriova jednotka, nistune ju nijako neovplivnuje a nepodiela sa na jej cinnosti. len z nej taha data a umoznuje ich zmenu v realnom case. no to cumis, co....co si si myslel, ze ako sa ladi seriova jednotka, ze po nej bucham srobovakom? kokotko... co myslis, s akou ecu odomna odisel peca? zeby so seriovou? aku ecu ma buky? zase seriovu...aku ecu mam ja? zase seriovu, aka nahodicka...tak zeby som ladil seriove ecu?
no a zvysok su take hovadiny, ze na ne ani nema zmysel cokolvek pisat....ty mas fakt talent zo seba robit verejne kokota
jo a body 2 az 4 mali akoze byt ten dokaz pomalosti seriovej ecu? spomenul som uz ze su to hovadiny(prutoky vzduchu pri megacooleru...clovece, rozmyslas nad tym co napises aspon trosku?)? prezradim ti ze kazda seriove ecu ma v serii vsetky tebou spomenute oneskorenia osetrene, pretoze su aj na seriovom aute samozrejme, je to jej standardna funkcia...a ktora to je? to si zisti sam, aspon sa nieco naucis. takisto, co kecas za nezmysli o teplotnom cidle, afm moze byt kludne pred klapkou bez akehokolvek dalsieho cidla...ach, ano, takze tak.