NISTUNE

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

NISTUNE

Příspěvek od raddy »

ahojte

precital som si tento vyrok, ktory ma zaujal (ano, pise to o mne, ale to je nepodstatne):
Kentoya píše: ty jsi se chvástal, že umíš naladit seriovou ECU, ne že umíš upravit výstupní data ze seriové ECU pomocí nistune, to zde na foru umí další tři lidé a všichni tři už od toho odstoupili že to stojí za prd, ale je to použitelné
konkretne ma zaujalo to, ze tu na fore uz 3 ludia maju/mali nistune, skusali ho a povedali ze to stoji za prd. mozem sa s uctou opytat, ktori 3 to ste a z akych dovodov vam nistune nevyhovovalo a preco to stoji za prd? naozaj ma vas nazor zaujima, myslim to vazne, rad by som poznal vase vyhrady a dovody, preco ste boli nespokojny. nechcem nic riesit, len ma zaujimaju tie dovody. dakujem vam za vase vyjadrenie.


inak, tento topic je otvoreny pre vsetkych ktory chcu podiskutovat na temu nistune, aby to bolo pohromade.
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: NISTUNE

Příspěvek od Heini »

Já tě uklidním JÁ NE :D Jedem na všem Pover FC :D :D :D
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: NISTUNE

Příspěvek od raddy »

netreba ma ukludnovat, naozaj ma len zaujimaju tie vyhrady, to je cele...nistune poznam dost dobre na to, aby ma toto konstatovanie prekvapilo, preto sa pytam...
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: NISTUNE

Příspěvek od slik85 »

ja to budem mat v najblizsej dobe
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: NISTUNE

Příspěvek od jagy »

Nistune je za ty penize super vec. Na nejaky standalone to sice nema, ale tam je cena zase uplne jinde.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: NISTUNE

Příspěvek od raddy »

ty si nistune skusal, alebo poznas niekoho z fora v CZ kdo ho skusal/ma? nistune sluzi len na plne vyuzitie seriovej ecu, samozrejme ze to nie je standalone....nistune umoznuje len to, co umoznuje seriova ecu, ponevadz je to stale seriova ecu...
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: NISTUNE

Příspěvek od jagy »

Mel jsem Calum ECU, coz je to same jako Nistune. Nikdy jsem netvrdil, ze je to jako standalone, jen jsem psal, ze za ty penize je to to nej, co muze byt.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: NISTUNE

Příspěvek od raddy »

a ako si bol spokojny? presiel si na inu ecu z nejakeho dovodu, resp. si jeden z tych 3 spomenutych nespokojnych? (znie to blbo, ja viem)
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: NISTUNE

Příspěvek od jagy »

Ne, prodal jsem auto a ECU s nim, to byl jediny duvod. Spokojenost maximalni. :) (jinak bych ted nebral dalsi)
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: NISTUNE

Příspěvek od buky300zx »

Ja to mam namontovane a celkom sa mi to pozadva.Za tie peniaze super vec!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: NISTUNE

Příspěvek od blázen »

pěkný popis v angličtině http://www.youtube.com/watch?v=WjQJxWSEgHE

jinak na http://www.nistune.com/ jsou ukázány stroje až s 500hp..takže to musí fungovat dobře
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: NISTUNE

Příspěvek od raddy »

DRFTing. píše:Supr věcné téma Raddy! :wink: Už nistune chvilku řeším, co jsem mohl jsem si o tom přečetl a nevidím v tom žádný problém, dokonce se mi to zdá za ty prachy až moc dobrý, proto bych rád probral jednu věc v které nemám ješte úplný jasno : CO NISTUNE (resp. ser. ECU) NEUMÍ, OPROTI POWER FC ???

Bylo by supr kdyby se to tu probralo a hlavně aby sem psali info. opravdu jen ti, kteří s tím mají OSOBNÍ praktické zkušenosti ať tu nečtem nějaký teorie co kdo kde zaslechl atd.

Díky
no ja nemam podrobny prehlad o vsetkych funkciach POWER FC, ale je mozne ze tam bude docela moc rozdielov...skor si daj otazku, ci potrebujes nieco, co nedokaze seriova ecu a potom hladaj taku co to dokaze. akekolvek bezne naladenie na v podstate lubovolny setup (aby som zas nekecal, hovorme o hranici vykonu 600-700k) zvladne aj seriova ecu. dalej uz moze byt problem s riadenim vacsich vstrekov, alebo s rozmerom tabulky map (rozslisenie mapy). ak mi napises, ake funkcie ta zaujimaju, napisem ti ci su alebo nie su v seriovej ecu napr. heiny ti zase napise ci su v power fc....
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: NISTUNE

Příspěvek od raddy »

v nistune je vsetko co si uviedol pre power fc az na prvy bod. seriova ecu pouziva tabulky 16x16.
a takisto, pri nistune nie je ziadna zmena kabelaze, ziadna instalacia (neviem ako je to pri power fc). ale myslim si ze kompletny vypis moznosti ako nistune tak aj power fc je podstatne dlhsi... ale co je dolezite, nistune je presne nissan ecu a plne umoznuje vyuzivat ich specificke/kompletne moznosti.

tu je strucny zoznam nistune, este upozornim ze nistune ma 8 lubovolne konfigurovatelnych vstupov signalov, co je super vec:
What does it do?

NIStune is a real-time tuning suite designed especially for Nissans which provides the ability to:

Retune factory Nissan Engine Control Units (ECU)

Monitor gauges and map tracing on your ECU

Data log from your ECU using consult, wideband and auxiliary inputs

Perform playback using graphs, gauges and map tracing

It provides:

Connectivity for up to two emulators simultaneously (Pocket Romulator and Moates Ostrich)
Loads and Saves files in regular and odd/even formats for chip burning (EPROM/FLASH)
Support for up to two simultaneous wideband units (various commercial units supported)
Communication to our specially developed NIStune Real-time boards to perform real-time tuning
Features:

Real time tuning, map tracing, logging and playback
Consult display capabilities with real time diagnostic information in a separate window
Full Log Recording and playback is available for all consult variants.
Dual channel Wide Band support
Wideband can also be recorded inline with consult data and played back.
Edit five ROM images simulatenously, with comparison capabilities
Map and table copy feature
Intelligent display tables decoded for easy modification
Completely editable multi window grid, map/table views
Knock cells highlightable, pinpoint map trace configurable for follow and trail functionality, cell marking available
Resize injectors and change AFM capabilities
Real time RAM monitoring system
AFR and auxillary input trace against RPM and load
Hardware and software installation guides and manuals provided
What does this mean for a vehicle owner?

You can fit a real-time daughter board to your factory ECU and turn it into a fully remappable ECU, which makes it tuneable similar to aftermarket systems for a fraction of the price. This allows you to fit larger injectors, larger Mass Airflow Meters and get your ECU tuned for these and fuel and ignition changes. You can either tune it yourself or have it professionally tuned by one of our listed workshops.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: NISTUNE

Příspěvek od raddy »

no pokial sa naozaj bavime o veciach potrebnych a nevyhnutnych k uspesnemu a kvalitnemu naladeniu, nistune ma vsetko potrebne a to vsetko je zabalene vo velmi kvalitnom uzivatelskom rozhrani.
ako hovorim, power fc ma urcite velke mnozstvo dalsich funkcii, ale len ten kdo s nim robi ti moze napisat ci je niektora z tychto dalsich funkcii potrebna pre bezne ladenie....(najskor sa bude jednat o podporu MAP snimaca, ale je mozne ze tato bude casom aj v nistune)
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Re: NISTUNE

Příspěvek od mikyc »

nejvetsi vyhoda power fc je ze se mnohem lepe pouziva. Rychle ovladani, malo nastavovani, neni treba pc...

k praci s nistune je potreba presne vedet jak ta ecu funguje, hlavne kdyz se meni velikost vstriku a mafu. potom je potreba presne vedet jak natahnout mapy(VE a maf), aby se co nejpresneji vyuzilo vsech 16 policek. Kdyz se to udela spatne, tak se behem vsech rezimu motoru muze pouzivat treba jen 5 sloupcu. Jinak hlavni omezeni nistune pro extrem vykony je ze neumi pracovat s vic jak 8000rpm, nedaji se tma pripojit analogove vstupy treba z egt..

jinak bysme mohli udelat groupbuy, protoze stoji jen 220aud (type 3) a k tomu software za 200aud, coz je multilicence pro pet lidi... takze kazdej zaplati jen 220 + 40aud
Odpovědět